Lattiat on tummaa pähkinää, seinät ja katto valkoiset.
Nyt uusin olohuoneen ja keittiön huonekalut.
Toivoisin sinun, intohimoisen sisustajan antavan minulle vinkkejä :)
Minkä väriset olohuoneen pöytä, tv-taso ja sohva, entäs keittiöön ruokaryhmä?
Kommentit (8)
Nyt uusin olohuoneen ja keittiön huonekalut.
Toivoisin sinun, intohimoisen sisustajan antavan minulle vinkkejä :)
Minkä väriset olohuoneen pöytä, tv-taso ja sohva, entäs keittiöön ruokaryhmä?
en ensin osannut suunnitella mitenkäänlailla sisustaa. Nyt olohuoneemme on maanläheinen, ja yksittäisiä värikkäitä tyynyjä peittoja koska rakastan väriä.
Sohvamme on vaalen harmaa, vaalean siniset ja tumman vihreät sohvatyynyt ja ruskea vilttipeitto. pöytä tummanharmaa/lasia. Tvtaso metallinvärinen jossa vaaleanharmaat lokerikkojen ovet, lipasto metallinvärinen jossa vaaleansinisiä/-keltaisia koristekulhoja. Matto vaalean harmaa/tumman ruskea. Kun tykkään väreistä niin käytän osittain värejä(kulhoja, pieni tauluja seinillä) tuovat lisä ilmettä huoneeseen. Seinillä tietty pari isoa tumman ruskeaa taulua jossa värikkäällisiä kuvioita.
Keittiössä myös tumma lattia ja valkoinen seinä:
meillä ratkaistu näin. Vaalean ruskeat kaapit. Tumman hiekan värinen pöytä. Lisänä on taas käytetty värikkäällisiä tabletteja ja verhoja ja muita yksityiskohtia tuomassa tietynlaista elämystä huoneeseen. :)
jos tummalle lattialle laittaa vaaleita huonekaluja, niin helposti näyttää siltä, että huonealut kelluvat.
En siis valitsisi ainakaan pöytään ja tuoleihin valkoisia, tammisia tai koivuisia jalkoja.
Mun mielestä tuolla yhdistelmällä on vaikea tehdä kodikkaan näköistä, koska värikontrasti on niin kova. Kantsii kiinnittää valaistukseen paljon huomiota jos siis pyrkii ylipäätään kodikkuuteen tai intiimiyteen.
jos tummalle lattialle laittaa vaaleita huonekaluja, niin helposti näyttää siltä, että huonealut kelluvat.
En siis valitsisi ainakaan pöytään ja tuoleihin valkoisia, tammisia tai koivuisia jalkoja.
Mun mielestä tuolla yhdistelmällä on vaikea tehdä kodikkaan näköistä, koska värikontrasti on niin kova. Kantsii kiinnittää valaistukseen paljon huomiota jos siis pyrkii ylipäätään kodikkuuteen tai intiimiyteen.
Niin meillä ei keinovalaistusta paljoa ole eikä vaikutelma ole ollenkaan niin että kelluvat vaan päin vastoin. Ihana yhdistelmä.. Kokeilin aluksi tummia huonekaluja. Huoneesta tuli ankea ja huonekalut peittyivät lattiaan... Sain vinkkejä sisustusliikkeistä mistä se ajatus sitten lähti ;)
vaikutelma on luovan rauhallinen, valoisa, mietiskelevä :)
on hyva vari, samoin sellainen maitokaakaon savyinen ruskea tai beige. Myos murretut pastellisavyt kayvat hyvin, kunhan ei ole oliivin/havunvihreaa.
lattia tumma tammi ja seinät valkoiset. Valkoisia tekstiilejä lisänä ja yhden värin voi valita väriläsikäksi esim lime ja siitä sitten esim sohvalle tyynyjä, verhoissa ripaus limeä jne. Raikastaaa ilmettä ja väriä voi vaihtaa esim vuodenaikojen mukaan jne. Tulee tyylikäs ja sopivan hillitty.
Tumma lattia ja valkoiset seinät, ei kiva.