Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvaitsevaisuusmielenosoitus oli perussuomalaiskansanedustaja Juho Eerolan

Vierailija
29.04.2011 |

mielestä mellakointia.

Kaipaako Juho kenties voimakaampaa poliistointa tällaisten laillisten ja rauhallisten mielenilmausten suitsemiseen?

Vai onko sittenkin kyse vain retoriikasta, sanahelinästä vailla tarkoitusta?

Donnerwetter!

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sun mielestä on ok, että Halla-aho toivoo, että joku raiskataan tai sanoo olevansa iloinen, jos joku raiskataan, niin enpä voi sua auttaa. Tuo sanojen pyörittely ei nyt kuitenkaan vakuuta ketään. Kuulostaako susta hyvältä, jos mä sanoisin, että tulisin iloiseksi, jos sut raiskattaisiin?

Mikä vaivaa? En ole yhdessäkään viestissäni ottanut mitään kantaa siihen onko Halla-ahon sanomiset ok vai eivät. Olen vain osoittanut, että Halla-aho ei ole koskaan eikä missään yhteydessä toivonut että Meriläinen raiskattaisiin. Miksi tulisit iloiseksi jos minut raiskattaisiin?

Vierailija
82/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora lainaus Halla-ahon blogista, jossa hän myöntää maininneensa "erään kansanedustajan" nimeltä ja toivonneensa, noh, tiedätte kyllä mitä.

"Pidempään tätä sivua seuranneet muistavat, kuinka herätin vajaat kaksi vuotta sitten, Oulun joukkoraiskauksen tunnelmissa, suurta närää tiedostavissa piireissä esittäessäni kirjoituksessa Monikulttuurisuus ja nainen, että minulle ei välttämättä olisi kovin suuri tragedia, jos ne naispuoliset vaikuttajat, jotka kannattavat raiskauskulttuurien edustajien maahanpäästämistä ja vastustavat tuomittujen raiskaajien karkottamista, saisivat ns. maistaa omaa lääkettään ja joutuisivat suojattiensa uhriksi.

Mainitsinpa jopa nimeltä erään tähän kategoriaan kuuluvan naispoliitikon ja kerroin, että olisin vain iloinen, jos maahanmuuttajajengi raiskaisi hänet.

"

Miksi yrität kieltää asian jonka Halla-aho itsekin myöntää?

Alkuperäinen väite, jota kommentoin kirjoittajalta nro 12. Halla-aho toivoo, että Meriläinen raiskattaisiin. Tuo väite on edelleen todistamatta vaikka kuinka kaivelette niitä wikipedioitanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin uutisten mukaan raiskaukset ovat lisääntyneet selvästi. Kuten myös muukin rikollisuus. Jos nyt sitten yhtään uutisia voi uskoa....

Totuus nykytilanteesta on kuitenkin se, että naisen riski joutua raiskatuksi on nykään aika paljon suurempi kuin vaikka 20 vuotta sitten kun itse olin nuori ja haahuilin yölläkin yksin Helsingin kaduilla matkalla kotiin discoilun jälkeen.

Eikö voitaisi keskustella siitä miten tehdä maa turvallisemmaksi, eikä väitellä turhista.

useimmiten tuttu. Puskaraiskaukset on harvinaisempia. Onko sulla oikein joku tilasto noista raiskauksista eri aikoina, vai veditkö vaan hihasta?

Vierailija
84/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen väite, jota kommentoin kirjoittajalta nro 12. Halla-aho toivoo, että Meriläinen raiskattaisiin. Tuo väite on edelleen todistamatta vaikka kuinka kaivelette niitä wikipedioitanne.

Voi taivas teitä yksinkertaisia. Missään eikä koskaan ei Halla-aho ole kirjoittanut, 'Toivon että R.M raiskataan.' Tätä te täällä väitätte ja kaiveletta toditeiksi tekstinpätkiä, jotka osoittavat jotain ihan muuta kuin se mitä väitätte. Miten olette selvinneet peruskoulusta, jos ette osaa lukea.

Vierailija
85/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei vaan tunnu ymmärtävän. Lisäksi taitaa olla Halla-ahon sokaisema, että koittaa peitellä kyseisen "miehen" puheita vaikka "mies" itse ylpenä niiden takana seisoo. Logiikassasi on hieman aukkoja. Sanoisit varmaan Halla-aholle itselleenkin, ettei hän mitään ole blogiinsa kirjoittanut. Katsos kun sinä kyllä tiedät!

Jos sun mielestä on ok, että Halla-aho toivoo, että joku raiskataan tai sanoo olevansa iloinen, jos joku raiskataan, niin enpä voi sua auttaa. Tuo sanojen pyörittely ei nyt kuitenkaan vakuuta ketään. Kuulostaako susta hyvältä, jos mä sanoisin, että tulisin iloiseksi, jos sut raiskattaisiin?

Mikä vaivaa? En ole yhdessäkään viestissäni ottanut mitään kantaa siihen onko Halla-ahon sanomiset ok vai eivät. Olen vain osoittanut, että Halla-aho ei ole koskaan eikä missään yhteydessä toivonut että Meriläinen raiskattaisiin. Miksi tulisit iloiseksi jos minut raiskattaisiin?

Vierailija
86/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä. " jos siinä lukisi "perussuomalaiset ja heidän äänestäjänsä"? Kirjoittajana nykyinen kansanedustaja?

sinua ja minua vastaan. Että meillä ei ole oikeutta äänestää sitä henkilöä, jota itse haluamme, ja joka on laillisesti ehdolle asettunut. Koen tuon mielenosoituksen olleen siis hyökkäys minua vastaan henkilönä. Etten saa äänestyskopissa vapaasti äänestää ketä haluan vaan minun vapauttani halutaan rajoittaa näiden mielenosoituksessa olleiden ihmisten toimesta. Nämä mielenosoittajat selvästikin haluavat rajoittaa mielipiteen- ja sananvapautta Suomessa.

Oletko kuullut tapauksesta Elin Krantz?

http://www.nationell.nu/2011/03/30/bilder-pa-mordade-och-valdtagna-elin…

Hän kuului ryhmään "vi gillar olika" - suvaitsi erilaisuutta, ja oli ylpeä siitä. Aivan kuten tekin olette.

Minä ymmärrän ja katson tosiasioita, enkä mene itse (olen vaaleahiuksinen ja suhteellisen nätti) tai laita tyttäriäni esimerkiksi Kaisaniemen asemalle yöaikaan. En myöskään kannata maahanmuuttopolitiikan liberaalia linjaa, ja ymmärrän täysin white flight -ilmiötä.

Vierailija
87/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

""Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä. "

ja

"Mainitsinpa jopa nimeltä erään tähän kategoriaan kuuluvan naispoliitikon ja kerroin, että olisin vain iloinen, jos maahanmuuttajajengi raiskaisi hänet."

Koska tekstissä ei voi sanoa mitään rivien välissä, vaan ainoastaan kirjaimellisesti. Esim. jos sanon "olisin iloinen jos voittaisin lotossa" ei suinkaan tarkoita että toivoisin sitä.

Voi taivas teitä yksinkertaisia. Missään eikä koskaan ei Halla-aho ole kirjoittanut, 'Toivon että R.M raiskataan.' Tätä te täällä väitätte ja kaiveletta toditeiksi tekstinpätkiä, jotka osoittavat jotain ihan muuta kuin se mitä väitätte. Miten olette selvinneet peruskoulusta, jos ette osaa lukea.

Vierailija
88/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän ja katson tosiasioita, enkä mene itse (olen vaaleahiuksinen ja suhteellisen nätti) tai laita tyttäriäni esimerkiksi Kaisaniemen asemalle yöaikaan. En myöskään kannata maahanmuuttopolitiikan liberaalia linjaa, ja ymmärrän täysin white flight -ilmiötä.

ja väkivaltaan lietsovaa ajattelutapaa. Eiks olekin kivaa tämä sananvapaus.

Vierailija
89/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asunhan Itä-Helsingissä kaupungin vuokratalossa jossa naapureinamme on arabiperhe ja kahta kerrosta ylempänä somaliperhe ja liikun päivittäin työmatkani metrolla. Tutuissanikin on monia joilla maahanmuuttajapuoliso (miehiä ja naisia, useilta eri mantereilta), ja työpaikallaanikin on maahanmuuttajia (useilta eri mantereilta, korkeasti ja vähemmän korkeasti koulutettuja).

Vierailija
90/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertainen "ihminen" kyseessä, kun ei vaan tunnu ymmärtävän. Lisäksi taitaa olla Halla-ahon sokaisema, että koittaa peitellä kyseisen "miehen" puheita vaikka "mies" itse ylpenä niiden takana seisoo.

Kun asia argumentit loppuvat käydään halventamaan henkilöä. Vastenmielinen ilmiö ja kertoo sinusta jotain. Myönnän virheeni heti kun näytät minulle linkitettynä Halla-ahon kirjoittaman tekstin, 'toivon, että R.M. raiskataan'. Missään Halla-aho ei ole noin kirjoittanut ja toivonut tuota tapahtumaa. Ainoastaan maininnut täälläkin monasti lainatut testinpätkät. Jos ette niitä osaa lukea, en voi enempää teitä asiassa opastaa. kannattaisiko ne kirjoitukset kuitenkin vielä kerran lukea ajatuksen kanssa läpi, josko se vielä avautuisi.

Vierailija
91/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Vihre%C3%A4t+Naiset+j%C3%A4tt%C3%…

http://www.soininvaara.fi/2008/11/15/halla-aho-ja-vihreita-aanestaneide…

http://takkirauta.blogspot.com/2008/11/vihret-noidanhaistajat.html

http://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-aho#Raiskauksia_lis.C3.A4.C3.A…

http://www.kniivila.net/2011/aidot-suomalaiset-myotatuulessa/

Osassa linkeistä mainitaan myös kohta, jossa nimeltä on mainittu Meriläinen (ja joka siis on myöhemmin poistettu blogista). Lissäkin voin linkkejä laittaa, jos ei vieläkään kelpaa.

Vierailija
92/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon se eroaa siitä että toivoisin saavasi palkankorotuksen? Voit vaihtaa palkankorotuksen tilalle myös esim. "terve lapsi", "onnellinen parisuhde" tai muu, vapaavalintainen asia.

yksinkertainen "ihminen" kyseessä, kun ei vaan tunnu ymmärtävän. Lisäksi taitaa olla Halla-ahon sokaisema, että koittaa peitellä kyseisen "miehen" puheita vaikka "mies" itse ylpenä niiden takana seisoo.

Kun asia argumentit loppuvat käydään halventamaan henkilöä. Vastenmielinen ilmiö ja kertoo sinusta jotain. Myönnän virheeni heti kun näytät minulle linkitettynä Halla-ahon kirjoittaman tekstin, 'toivon, että R.M. raiskataan'. Missään Halla-aho ei ole noin kirjoittanut ja toivonut tuota tapahtumaa. Ainoastaan maininnut täälläkin monasti lainatut testinpätkät. Jos ette niitä osaa lukea, en voi enempää teitä asiassa opastaa. kannattaisiko ne kirjoitukset kuitenkin vielä kerran lukea ajatuksen kanssa läpi, josko se vielä avautuisi.

Vierailija
93/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkejä on laitettu linkkien perään, mutta et vaan usko, koska niissä kirjoitetaan sinun väitteitäsi vastaan. Jos nyt vaikka lukisit tuon Helsingin Sanomien jutun, joka on tuossa linkkilistassa. Vai onko Helsingin Sanomatkin sinusta arveluttava lähde?

Itsehän sinä täällä väität ihmisiä lukutaidottomiksi kun he eivät yhdy sinun ajatuksiisi.

Vierailija
94/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sananvääntelyä. Olet naurettava. Halla-ahon tekstit on aivan järkyttäviä ja kyllä sullakin muutama ruuvi kaivaa kiristystä kun jaksat vääntää aiheesta toivoiko Halla-aho raiskausta kun ilmoitti että olisi iloinen jos R.M raiskattaisiin. Ihan sama kumpaa tarkkaa sanamuotoa käyttäisi, fiilis kyllä välittyy loud and clear Hajatollahin kirjoituksista.

Vierailija
95/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä tule myöntämään virhettään vaikka niin uhosikin, jos vain hänen väitteensä vääräksi osoitetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän