Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suvaitsevaisuusmielenosoitus oli perussuomalaiskansanedustaja Juho Eerolan

Vierailija
29.04.2011 |

mielestä mellakointia.

Kaipaako Juho kenties voimakaampaa poliistointa tällaisten laillisten ja rauhallisten mielenilmausten suitsemiseen?

Vai onko sittenkin kyse vain retoriikasta, sanahelinästä vailla tarkoitusta?

Donnerwetter!

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
18.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelottavaa tai vaihtoehtoisesti erittäin harkitsematonta tekstiä kansanedustajalta!

Vierailija
2/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osassa linkeistä mainitaan myös kohta, jossa nimeltä on mainittu Meriläinen (ja joka siis on myöhemmin poistettu blogista). Lissäkin voin linkkejä laittaa, jos ei vieläkään kelpaa.

Kyllä, Meriläinen mainitaan nimeltä monessakin kohtaa, mutta tuota mainitsemaani kommenttia en löytänyt. Otan esimerkin. "Olen iloinen että Fukusiman ydinvoimalassa tapahtui tsunamin seurauksena onnettomuus. En toivo, että ydinvoimaloille tapahtuu onnettomuuksia, mutta koska näin nyt pääsi käymään, olen siitä iloinen, ,koska se todennäköisesti tulee johtamaan siihen, että tulevaisuudessa rakennetaan turvallisempia ydinvoimaloita." Ihan oikeasti, opetelkaa lukemaan niitä lainauksianne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun et nyt itse tunnu tajuavan, niin suoraa linkkia blogin kohtaan, jossa Meriläinen mainitaan ei voi laittaa, koska se on poistettu (kuten hesarin jutussa sanotaan).

Osassa linkeistä mainitaan myös kohta, jossa nimeltä on mainittu Meriläinen (ja joka siis on myöhemmin poistettu blogista). Lissäkin voin linkkejä laittaa, jos ei vieläkään kelpaa.

Kyllä, Meriläinen mainitaan nimeltä monessakin kohtaa, mutta tuota mainitsemaani kommenttia en löytänyt. Otan esimerkin. "Olen iloinen että Fukusiman ydinvoimalassa tapahtui tsunamin seurauksena onnettomuus. En toivo, että ydinvoimaloille tapahtuu onnettomuuksia, mutta koska näin nyt pääsi käymään, olen siitä iloinen, ,koska se todennäköisesti tulee johtamaan siihen, että tulevaisuudessa rakennetaan turvallisempia ydinvoimaloita." Ihan oikeasti, opetelkaa lukemaan niitä lainauksianne.

Vierailija
4/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vieraskirjassaan Halla-aho totesi myös olevansa iloinen, jos maahanmuuttojengi raiskaisi vihreiden entisen kansanedustajan Rosa Meriläisen. Kommentti poistettiin myöhemmin blogista.

Halla-aho kertoi torstaina olevansa periaatteesta edelleen samaa mieltä."

I rest my case. Kiitos ja näkemiin!

Vierailija
5/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vieraskirjassaan Halla-aho totesi myös olevansa iloinen, jos maahanmuuttojengi raiskaisi vihreiden entisen kansanedustajan Rosa Meriläisen. Kommentti poistettiin myöhemmin blogista. Halla-aho kertoi torstaina olevansa periaatteesta edelleen samaa mieltä." I rest my case. Kiitos ja näkemiin!

Lukeeko siinä Halla-ahon kommenttina, 'toivon, että R.M raiskataan'. Ei näköjään kannata tuhlata paukkuja sinuun, et vaan ymmärrä.

Vierailija
6/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä oikeasti osata erottaa kahta erillistä käsitettä toisistaan. Jos sanon, että ' olen iloinen, että maahanmuuttajajegi raiskasi jonkun minulle tuntemattoman naisen oman vaimoni tai tyttäreni sijaan' en tarkoita, että toivoisin maahanmuuttajajengin raiskaavan jonkun minulle tuntemattoman naisen. Täällä on tytöt jankanneet pari sivua asiasta, tarvittiin näköjään joku (mies) vääntämään rautalangasta. Jos Halla-aho olisi todella sanonut, että toivoo maahanmuutajajengin raiskaavan jonkun nimeltä mainiten, olisi tuosta noussut todella vakavampi juttu.

Vierailija
7/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i

Lukeeko siinä Halla-ahon kommenttina, 'toivon, että R.M raiskataan'. Ei näköjään kannata tuhlata paukkuja sinuun, et vaan ymmärrä.

KYLLÄ!

Halla-aho totesi (=kommentoi/sanoi/kirjoitti/kertoi/mainitsi jne.) myös olevansa iloinen, jos maahanmuuttojengi raiskaisi entisen kansanedustajan Rosa Meriläisen.

Vierailija
8/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen tarkoittakin, että en todellakaan toivo että kukaan tekee mitään pahaa mainitsemalleni henkilölle. Just joo!

Eikö täällä oikeasti osata erottaa kahta erillistä käsitettä toisistaan. Jos sanon, että ' olen iloinen, että maahanmuuttajajegi raiskasi jonkun minulle tuntemattoman naisen oman vaimoni tai tyttäreni sijaan' en tarkoita, että toivoisin maahanmuuttajajengin raiskaavan jonkun minulle tuntemattoman naisen. Täällä on tytöt jankanneet pari sivua asiasta, tarvittiin näköjään joku (mies) vääntämään rautalangasta. Jos Halla-aho olisi todella sanonut, että toivoo maahanmuutajajengin raiskaavan jonkun nimeltä mainiten, olisi tuosta noussut todella vakavampi juttu.

Vierailija
9/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisin iloinen jos saisin terveen lapsen"

"Toivon että saisin terveen lapsen"

"Vieraskirjassaan Halla-aho totesi myös olevansa iloinen, jos maahanmuuttojengi raiskaisi vihreiden entisen kansanedustajan Rosa Meriläisen. Kommentti poistettiin myöhemmin blogista. Halla-aho kertoi torstaina olevansa periaatteesta edelleen samaa mieltä." I rest my case. Kiitos ja näkemiin!

Vierailija
10/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittykää nyt siihen Halla-ahon fan clubiin, kun niin häntä ihannoitte, ettette edes tosiasioita tuolta palvomiselta näe. Kun nyt mies on itsekin näin myöntänyt näin kirjoittaneensa, mutta eihän se nyt mitään merkitse.

Vierailija
11/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisin iloinen jos saisin terveen lapsen" "Toivon että saisin terveen lapsen"

Vierailija
12/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä äänenkannattajasi Homma-forumin säie asiasta.

http://hommaforum.org/index.php?topic=530.0

Ja siellähän ne opetuslapsetkin myöntelevät ja selittelevät Mestarin sanoja.

Lainaus em. linkistä:

Kokonaisuudessaan Halla-aho kirjoitti tuolloin:

Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen. Olen valmis

sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn myös perustelemaan sen:

* Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen.

* Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi.

* Se on opettavaista.

Vierailija
13/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa merkitsevät loppujen lopuksi.

Ja pahantahtoisuus huokuu Halla-ahon jokaisesta rivistä. Niitä tekstejä voi tavata Raamattuna vain ihmiset joilla ei ole ihan kaikki muumit laaksossa. Sen sijaan siellä on jotain hyvin pelottavaa.

Vierailija
14/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä äänenkannattajasi Homma-forumin säie asiasta. <a href="http://hommaforum.org/index.php?topic=530.0" alt="http://hommaforum.org/index.php?topic=530.0">http://hommaforum.org/index.php?topic=530.0</a&gt; Ja siellähän ne opetuslapsetkin myöntelevät ja selittelevät Mestarin sanoja. Lainaus em. linkistä: Kokonaisuudessaan Halla-aho kirjoitti tuolloin: Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen. Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn myös perustelemaan sen: * Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen. * Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi. * Se on opettavaista.

Vierailija
15/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisin iloinen jos saisin terveen lapsen"

"Toivon että saisin terveen lapsen"

vrt.

"Olisin iloinen jos meriläinen/vihreitä äänestäneitä raiskataan"

"Toivoisin että meriläinen/vihreitä äänestäneitä raiskataan"

Ihan samaa merkitsevät loppujen lopuksi.

Vierailija
16/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä lauseessa joku kertoo siitä milaisia tunteita uskoisi kokevansa sen jälkeen kun on saanut terven lapsen. Jälkimäinen lause kertoo siitä mitä sen lausuja toivoo tapahtuvaksi. Miten tämä voi olla näin vaikeaa? Olen vain pyytänyt että voisitte osoittaa Halla-ahon sanoneen toivovansa että joku raiskaa R.M:n. Näin hän ei ole sanonut. Hän on todennut, että mikäli maahanmuuttajajengi sattuisi raiskaamaan jonkun ja tämä olisi Meriläisen, hän olisi iloinen. On tuossa nyt sentään niin iso asiaero.

Vierailija
17/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perussuomalaisten kannattajat saavat haukkua eri mieltä olevia esim. mamupatjoiksi ja perussuomalaiset saavat toivoa että raiskaukset kohdistuisivat tiettyä puoluetta äänestäneisiin naisiin.

Ja sulla varmaan on näyttöä näistä molemmista väitteistäsi. Ennekuin sitä löytyy joudun toteamaan, puhut paskaa.

mutta Halla-ahohan toivoi blogissaan, että esim. Rosa Meriläinen raiskattaisiin. Ei kai tämä nyt ole uutinen kellekään?

Halla-Aho on varmaankin esittänyt ajatuksen, että mamumyönteisten kukkahattutätien (kuten Meriläinen ilmeisesti) ajatukset vapaasta maahanmuutosta voisivat hieman muuttua, jos he joutuisivat maahanmuuttajan raiskaamaksi. Maahanmuuttajat tekevät pk-seudulla kuitenkin 70% raiskauksista, ja se on PALJON 4% väestöryhmän tekemiä raiskauksia.

Tämähän ei siis tarkoita, että Halla-Aho toivomalla toivoo että Rosa Meriläinen raiskattaisiin.

Äly hoi taas...

Vierailija
18/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perussuomalaisten kannattajat saavat haukkua eri mieltä olevia esim. mamupatjoiksi ja perussuomalaiset saavat toivoa että raiskaukset kohdistuisivat tiettyä puoluetta äänestäneisiin naisiin.

Ja sulla varmaan on näyttöä näistä molemmista väitteistäsi. Ennekuin sitä löytyy joudun toteamaan, puhut paskaa.

mutta Halla-ahohan toivoi blogissaan, että esim. Rosa Meriläinen raiskattaisiin. Ei kai tämä nyt ole uutinen kellekään?

Halla-Aho on varmaankin esittänyt ajatuksen, että mamumyönteisten kukkahattutätien (kuten Meriläinen ilmeisesti) ajatukset vapaasta maahanmuutosta voisivat hieman muuttua, jos he joutuisivat maahanmuuttajan raiskaamaksi. Maahanmuuttajat tekevät pk-seudulla kuitenkin 70% raiskauksista, ja se on PALJON 4% väestöryhmän tekemiä raiskauksia.

Tämähän ei siis tarkoita, että Halla-Aho toivomalla toivoo että Rosa Meriläinen raiskattaisiin.

Äly hoi taas..

Vierailija
19/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain pyytänyt että voisitte osoittaa Halla-ahon sanoneen toivovansa että joku raiskaa R.M:n. Näin hän ei ole sanonut. Hän on todennut, että mikäli maahanmuuttajajengi sattuisi raiskaamaan jonkun ja tämä olisi Meriläisen, hän olisi iloinen. On tuossa nyt sentään niin iso asiaero.

Eli on ok sanoa: Jos raiskaus tapahtuu, toivon sen olevan XXX XXX. Ei se semantiikan vatkaaminen paranna sitä lausetta millään tavalla. Jusa on itsekin varmasti tuota idiootti lausettaan katunut.

Mene eteenpäin, ja puolusta Mestariasi jollain toisella tavalla. Ei se sinusta pahaa opetuslasta tee, Mestari varmasti ymmärtää.

Vierailija
20/95 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka iso ero noilla on todellisuudessa, ei vaan jos sanat otetaan täysin kirjaimellisesti? Meinaatko se joka sanoo olevansa iloinen jos lapsi on terve ei kuitenkaan toivo että lapsi olisi terve? Jos sanoo, "olisin iloinen jos en sairastuisi syöpään" niin se on valovuosien päässä siitä jos sanoo "toivon etten sairastuisi syöpään"?

Ensimmäisessä lauseessa joku kertoo siitä milaisia tunteita uskoisi kokevansa sen jälkeen kun on saanut terven lapsen. Jälkimäinen lause kertoo siitä mitä sen lausuja toivoo tapahtuvaksi. Miten tämä voi olla näin vaikeaa? Olen vain pyytänyt että voisitte osoittaa Halla-ahon sanoneen toivovansa että joku raiskaa R.M:n. Näin hän ei ole sanonut. Hän on todennut, että mikäli maahanmuuttajajengi sattuisi raiskaamaan jonkun ja tämä olisi Meriläisen, hän olisi iloinen. On tuossa nyt sentään niin iso asiaero.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme