Suvaitsevaisuusmielenosoitus oli perussuomalaiskansanedustaja Juho Eerolan
mielestä mellakointia.
Kaipaako Juho kenties voimakaampaa poliistointa tällaisten laillisten ja rauhallisten mielenilmausten suitsemiseen?
Vai onko sittenkin kyse vain retoriikasta, sanahelinästä vailla tarkoitusta?
Donnerwetter!
Kommentit (95)
Kohdistui nimenomaan perussuomalaisia ja heidän politiikkaansa ja arvojaan vastaan. Kyllä jo joku osoitaisi mieltään sen vuoksi, että islam on pedofiiliuskonto ja haluaisi vastustaa noita koraanissa hyväksyttyjä arvoja, saisi äkkiä visvalaiset niskaansa vihanlietsonnasta. Tässä maassa saa siis avoimesti osoittaa vihaansa valkoista heteromiestä kohtaan, ilman että siitä nostetaan sen suurempaa kohua. Vastenmielisimpiä näistä ovat juuri ne, jotka nostavat itsensä jalustalle ja toruvat tavallisia kansalaisia äänioikeutensä vapaasta käytöstä.
" Pidempään tätä sivua seuranneet muistavat, kuinka herätin vajaat kaksi vuotta sitten, Oulun joukkoraiskauksen tunnelmissa, suurta närää tiedostavissa piireissä esittäessäni kirjoituksessa Monikulttuurisuus ja nainen, että minulle ei välttämättä olisi kovin suuri tragedia, jos ne naispuoliset vaikuttajat, jotka kannattavat raiskauskulttuurien edustajien maahanpäästämistä ja vastustavat tuomittujen raiskaajien karkottamista, saisivat ns. maistaa omaa lääkettään ja joutuisivat suojattiensa uhriksi. Mainitsinpa jopa nimeltä erään tähän kategoriaan kuuluvan naispoliitikon ja kerroin, että olisin vain iloinen, jos maahanmuuttajajengi raiskaisi hänet.
Tällaisia ei kuulemma saa ajatella. Raiskaus on naiselle niin kauhea asia, raiskaus on miessukupuolen kollektiivista rakenteellista väkivaltaa naissukupuolta vastaan. Diipa diipa diipa.
Mielestäni minulla ajatuksen kylmyydestä huolimatta oli vankka pointti. Raiskaajat raiskaavat joka tapauksessa jonkun. On kai oikeudenmukaisinta, että he raiskaavat jonkun, joka on vastuussa heidän maahanpääsystään ja maassapysymisestään."
"Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä. "
perussuomalaisten kannattajat saavat haukkua eri mieltä olevia esim. mamupatjoiksi ja perussuomalaiset saavat toivoa että raiskaukset kohdistuisivat tiettyä puoluetta äänestäneisiin naisiin.
Ja sulla varmaan on näyttöä näistä molemmista väitteistäsi. Ennekuin sitä löytyy joudun toteamaan, puhut paskaa.
mutta Halla-ahohan toivoi blogissaan, että esim. Rosa Meriläinen raiskattaisiin. Ei kai tämä nyt ole uutinen kellekään?
Mikä teitä idiootteja vaivaa? Ettekö te todellakaan parempaan pysty?
Onko teidän pakko alentua tälläisiin valheellisiin sutkautuksiin, kun ette pysty järkisyin argumentoimaan alas esimerkiksi J. Halla-ahon kirjoituksia; tutustukaa asiaan ennen kuin aloitatte sitä vastaan kampanjoimisen; niin viisas ihminen toimisi.
Näytä mulle kohta missä tarkalleen ottaen Halla-aho on henkilöinyt jonkun (nimeltä), jonka toivoisi joutuvan raiskauksen uhriksi. Todista väitteesi; jos ja kun et siihen pysty, voimme todeta yhdessä, että heittosi on aivan turha. Ole hiljaa vastaisuudessa, kiitos.
sinua ja minua vastaan. Että meillä ei ole oikeutta äänestää sitä henkilöä, jota itse haluamme, ja joka on laillisesti ehdolle asettunut.
Koen tuon mielenosoituksen olleen siis hyökkäys minua vastaan henkilönä. Etten saa äänestyskopissa vapaasti äänestää ketä haluan vaan minun vapauttani halutaan rajoittaa näiden mielenosoituksessa olleiden ihmisten toimesta.
Nämä mielenosoittajat selvästikin haluavat rajoittaa mielipiteen- ja sananvapautta Suomessa.
"Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen. Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn myös perustelemaan sen: Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen. Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi. Se on opettavaista.”
Missä kohti Halla-aho toivoo, että Meriläinen raiskataan? Ai niin, lähteenä wikipedia, av-mammojen raamattu. Tosi uskottavaa.
teksti löytyy kyllä useasta muusta paikasta, eikä Halla-aho ole koskaan kieltänyt kirjoittaneensa tuon.
"Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen. Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn myös perustelemaan sen: Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen. Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi. Se on opettavaista.”
Missä kohti Halla-aho toivoo, että Meriläinen raiskataan? Ai niin, lähteenä wikipedia, av-mammojen raamattu. Tosi uskottavaa.
Halla-aho kertoo, että tulee iloiseksi, jos Rosa Meriläinen raiskataan. Jääkö sulle siitä joku asia epäselväksi?
Tuo Wikipedian kritisoiminen lähteenä on aika kulunut keino, kun mitään muuta sanottavaa ei ole. Wikiquotesiin lainataan muiden ihmisten sanomia, sinne ei kirjoiteta omaa tekstiä.
Sitäpaitsi jokainen Wikipedian käyttäjä voi arvioida artikkelien laadun katsomalla, mitä lähteitä siinä on käytetty sekä tutustumalla artikkelista käytyyn keskusteluun.
"Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä. "
jos siinä lukisi "perussuomalaiset ja heidän äänestäjänsä"? Kirjoittajana nykyinen kansanedustaja?
sinua ja minua vastaan. Että meillä ei ole oikeutta äänestää sitä henkilöä, jota itse haluamme, ja joka on laillisesti ehdolle asettunut.
Koen tuon mielenosoituksen olleen siis hyökkäys minua vastaan henkilönä. Etten saa äänestyskopissa vapaasti äänestää ketä haluan vaan minun vapauttani halutaan rajoittaa näiden mielenosoituksessa olleiden ihmisten toimesta.
Nämä mielenosoittajat selvästikin haluavat rajoittaa mielipiteen- ja sananvapautta Suomessa.
teksti löytyy kyllä useasta muusta paikasta, eikä Halla-aho ole koskaan kieltänyt kirjoittaneensa tuon.
Aikamoinen uuslukutaidoton tai aatteellisesti kieroonkasvanut, jotta tuosta tekstinpätkästä saa käsityksen, että Halla-aho nimenomaan toivoo väitettyjä asioita. Punavihreät lasit? Naisen logiikka?
Täytyy olla Aikamoinen uuslukutaidoton tai aatteellisesti kieroonkasvanut, jotta tuosta tekstinpätkästä saa käsityksen, että Halla-aho nimenomaan toivoo väitettyjä asioita. Punavihreät lasit? Naisen logiikka?
uuslukutaidoton tai aatteellisesti kieroonkasvanut, jotta tuosta tekstinpätkästä saa käsityksen, että Halla-aho nimenomaan ei toivoisi väitettyjä asioita. Persulasit? Persun logiikka?
Encyclopedia Britannica. Tutkimus julkaistiin Naturessa.
Suora lainaus blogista:"Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä. "
Mitä Halla-aho tuossa mielestäsi toivoo?
Aikamoinen uuslukutaidoton tai aatteellisesti kieroonkasvanut, jotta tuosta tekstinpätkästä saa käsityksen, että Halla-aho nimenomaan toivoo väitettyjä asioita. Punavihreät lasit? Naisen logiikka?
sairasta ja kierotutunutta ajattelua. Minä en ikinä äänestäisi ihmistä joka miettii kenet olisi oikeutetuinta raiskata. Sellainen ihminen on mun silmissä mielenterveysongelmainen.
Totuus nykytilanteesta on kuitenkin se, että naisen riski joutua raiskatuksi on nykään aika paljon suurempi kuin vaikka 20 vuotta sitten kun itse olin nuori ja haahuilin yölläkin yksin Helsingin kaduilla matkalla kotiin discoilun jälkeen.
Eikö voitaisi keskustella siitä miten tehdä maa turvallisemmaksi, eikä väitellä turhista.
Alkuperäinen väite, jota kommentoin kirjoittajalta nro 12. Halla-aho toivoo, että Meriläinen raiskattaisiin. Tuo väite on edelleen todistamatta vaikka kuinka kaivelette niitä wikipedioitanne.
Koko tämä raiskauksien toivominen on pohjimmiltaan sairasta ja kierotutunutta ajattelua. Minä en ikinä äänestäisi ihmistä joka miettii kenet olisi oikeutetuinta raiskata. Sellainen ihminen on mun silmissä mielenterveysongelmainen.
Ketä tuommoinen väkivallan retoriikkaa auttaa?
Luetaan niitä viestejä ajatuksella Alkuperäinen väite, jota kommentoin kirjoittajalta nro 12. Halla-aho toivoo, että Meriläinen raiskattaisiin. Tuo väite on edelleen todistamatta vaikka kuinka kaivelette niitä wikipedioitanne.
Jos sun mielestä on ok, että Halla-aho toivoo, että joku raiskataan tai sanoo olevansa iloinen, jos joku raiskataan, niin enpä voi sua auttaa. Tuo sanojen pyörittely ei nyt kuitenkaan vakuuta ketään.
Kuulostaako susta hyvältä, jos mä sanoisin, että tulisin iloiseksi, jos sut raiskattaisiin?
Ja jos keskustelussa siitä miten suhtaudutaan eri tavallaa äänestänisiin nousee esiin Halla-ahon kirjoitukset ja joku keskustelija sanoo näin:"Aikamoinen uuslukutaidoton tai aatteellisesti kieroonkasvanut, jotta tuosta tekstinpätkästä saa käsityksen, että Halla-aho nimenomaan toivoo väitettyjä asioita. Punavihreät lasit? Naisen logiikka?"
on aika luonnollista vastata siihen liittämällä se pätkä Halla-ahon tekstiä josta on puhe ja kysymällä mitä siinä edellisen vastaajan mielestä tarkoitetaan.
Totuus nykytilanteesta on kuitenkin se, että naisen riski joutua raiskatuksi on nykään aika paljon suurempi kuin vaikka 20 vuotta sitten kun itse olin nuori ja haahuilin yölläkin yksin Helsingin kaduilla matkalla kotiin discoilun jälkeen.
Eikö voitaisi keskustella siitä miten tehdä maa turvallisemmaksi, eikä väitellä turhista.
useimmiten tuttu. Puskaraiskaukset on harvinaisempia. Onko sulla oikein joku tilasto noista raiskauksista eri aikoina, vai veditkö vaan hihasta?
Sanotaan että joku pelastaa tuhat ihmistä hukkumiselta ja siellä joukossa on yksi raiskaaja. Halla-ahon logiikalla on syytä toivoa, että juuri pelastaja raiskataan.
Mitäs tämä sitten on?
"Sanon aivan suoraan, että jos maahanmuuttajajengi raiskaa Rosa Meriläisen, minä olen tapauksesta yksinomaan iloinen. Olen valmis sanomaan tämän suoraan aivan koska, missä ja kenelle tahansa. Pystyn myös perustelemaan sen: Se on moraalisesti oikein, koska Meriläisen kaltaiset ihmiset ovat syyllisiä siihen, että noita tyyppejä tulee Suomeen. Se vähentää raiskaajien Suomessa oloon syyttömien naisten tilastollista todennäköisyyttä tulla raiskatuksi. Se on opettavaista.” (20.12.2006 Scriptassa. Halla-aho poisti huomiota herättäneen kohdan puoli vuorokautta sen jälkeen, kun se oli julkaistu)[74]"
http://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-aho