Neljät häät 28.4.2011
Katsooko kukaan? Täähän on ihan legendaarista kamaa:))
Kommentit (69)
minä en haluaisi häitäni laittaa julkisiksi. juhlisin niitä sukulaisteni ja ystävieni kesken, en Suomen kansan kesken.
kun yks niistä arvosteli syksyn lehtiä maassa. Että on sotkuisen näköistä =DDD
tunsin myötähäpeää..
Teidän viesteistä päätellen Hanna?
Ansaitusti, vaikka muiden häävieraana söi rumasti kyynärpäät pöydällä nyrpeänä. Harvoin olen niin pahaa ruokaa saanut, että pitäisi ruokapöydässä ilmeillä. Ei vain sitten syö lisää enää sitä ruokalajia.
jäi toi Savolaisen Marko mieleen =) Huipun olonen tyyppi, otti vieraat hyvin huomioon. Oli varmasti tervetullut olo, sais muissaki häissä olla noin symppiksiä pareja kuin nuo Savolaiset, JEI!
kaikkea sitä oppii.
Selvästihän sen olkavarren paksuus oli yli 20 cm ja painokin yli 45 kiloa.
hassua että morsiamet, jotka ilmeisesti kovasti arvostivat naimisiinmenoa ja häitä, halusivat omat häänsä osaksi tuollaista ohjelmaa. Eikö heitä häirinnyt se että häät olivat osa tuollaista "halpisohjelmaa" (jos näin saa sanoa)? Ja eikö sekään häirinnyt omaa tunnelmaa että tiesi siellä häävieraiden joukossa olevan sellaisia joiden päätehtävä oli löytää häistä kritisoitavaa?
Katsoin yhden jakson sarjan amerikkalaisversiosta ja siihen verrattuna suomalaismorsiamet arvostelivat toistensa häitä kuitenkin aika säyseästi.
Onneksi se blondi akka ei voittanut, joka koko ajan oli vaan että "minä, minä, minä".