Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ovatko muut muuttuneet näin raskauden aikana?

Vierailija
28.04.2011 |

Musta on nyt raskauden aikana tullut paljon naisellisempi tyyliltäni kuin ennen. Aiemmin pidin toki juhlissa ja joskus harvoin korkokenkiä ja jotain hienompia vaatteita, mutta yleensä farkut+joku verkkatakki/huppari/peruspaita, tennarit, lököfarkut tms rennot vaatteet oli aina päällä. Tukka ja meikki on aina pitänyt olla kunnossa, mut vaatteet oli aina rennot.

Nyt raskauden aikana mulle on tullu yhtäkkiä sellainen et haluun käyttää korkkareita ja muutenkin naisellisempi tyyli tullut selvästi.

Oikein odotan et pääsen tästä mahasta eroon ja saan toteuttaa vapaasti "uutta" tyyliäni!

Onko muille käynyt näin? :)

Niin muuten, ennen en jaksanut panostaa kynsiinkään juuri koskaan, mutta nykyään kynnetkin on yleensä aina tip top.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi myöskin raskauden ajasta lähtien uusi vaihe niin pukeutumisessa kuin laittautumisessakin. En ole koskaan pukeutunut miten sattuu tai epänaisellisesti, mutta enemmänkin sillä tavoin klassisen tylsästi. Noh, raskausaikana aloin ostaa enemmän värikkäitä vaatteita entisten harmaiden, valkoisten ja mustien tilalle ja nyt vaatekaappini on suorastaan värikäs. Kun sain raskausmahan pois niin halusin panostaa erilaisiin asusteisiin ja kivaan tyyliteltyyn kerrospukeutumiseen. Ja täytyy tunnustaa, että olen mielestäni tyylikkäämpi kuin koskaan aikaisemmin. Luulen sen johtuvan siitä, että raskauden aikana oman kropan tuntemus parantui ja jollain tavalla myös oma naisisuuteni syveni. Osaan arvostaa kroppaani tavalla, jota en aikaisemmin osannut. Tiedän myös paremmin omat heikkouteni ja vahvuuteni.

Ja kyllä, se aika, mikä lastenhoidolta jää niin haluan panostaa itseeni ja hyvinvointiini. Sisustamisesta olen aina myöskin tykännyt, mutta nyt erityisesti kotona olemisen aikana koti on kivempi kuin aikaisemmin (miinusta vain rasavillin poikamme tuhoamisyrityksistä..=)). Myös mieheni on huomannut kodin ja minun muutoksen ja antanut asiasta paljon hyvää palautetta.

Joten tsemppiä aloittamallesi tielle =)

Vierailija
2/2 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kun oli supervahvat aina raskausaikoina

mä olen aina pukeutunut naisellisesti, joten mulla ei moista muutosta ollut

"pesänrakentaja" en ole ollut edes raskausaikoina, vaan vasta sitten, kun löysin tyylin mikä miellyttää ja aloin sisustaa kotia sen mukaan

hienoa, että olet löytänyt itsesi ja tyylisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi