Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vessanpöntön alakannen alapuolen pissatahrat! Mies- vai naispuolisen jäljiltä?

Vierailija
28.04.2011 |

Mitä luulet? Minä luulin ennen että ne tulee siitä kun mies/poika käy pissalla ja pissaa tippuu hieman siihen pöntön etureunaan. Ja kun kansi laitetaan päälle, ne tarttuu siihen kannen istuinrinkulaan. Mutta taitaa olla naispuolisten roiskeita sittenkin...

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa muuten joskus käynyt niinkin, että olen istunut kiireessä jotenkin huonosti takakenossa pöntölle. Ja se istuimen kansi on ollut sellainen puinen "korotettu", niin että etureunassa on puolentoista sentin väli rinkulan ja posliinireunan välillä. Kauhukseni olen sitten muutaman sekunnin päästä todennut että pissaa suihkuaa kannen etureunan ali lattialle... Se taisikin olla se hetki, kun aloin arvella, että ehkä ei miespuolisia perheenjäseniä kannata asiasta syyttää. Parempi pyyhkiä ihan itse ja hyvin matalaa profiia pitäen se istuimen alareuna. Ja koko pöntön jalka etupuolelta, itseasiassa, jos sinne jotain on valunut.

T: ap

Mulle kävi joitain kuukausia sitten myös noin, vieläpä usena kerran saman viikon aikana! Olin ihan ihmeissäni, että miten on mahdollista, että lattialla on kusta ja sukat märät. Ja tietty syytin miestä. Sitte seuraavalla kerralla huomasin, että sieltä välistä oikeen suihkuaa! Vähänkö noloa...

Vierailija
2/28 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se vaihtelee kumpi sukupuoli syyllinen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta se vaihtelee kumpi sukupuoli syyllinen

Vierailija
4/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin itsekin, että vain miehet voi saada aikaan sen sotkun. Mutta kyllä se pissi vaan naiseltakin voi osua posliiniin niin, että roiskeita päätyy istuinsuojan alareunaan.

Vierailija
5/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noita roiskeita ilmestyy jatkuvasti.

Miehiäkin vierailee mutta roiskeita ilmestyy vaikkei miehiä käy päiväkausiin.

Vierailija
6/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin tyttökämpässä renkaan alle tuli aina roiskeita vaikkei miehiä näkynyt laisin.

Vierailija
7/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole. Mies pyyhkii reunuksen, jos siihen menee pissaa, ja ilmeisesti mä sitten kusen niin, että tipat ei roisku reunuksen alle.

Vierailija
8/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet roiskii sitten ihan kaikkialle muualle, mutta tuo alapuoli on pyhitetty naisille ja ripuliroiskeille.

T.siivooja

Vierailija
9/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole. Mies pyyhkii reunuksen, jos siihen menee pissaa, ja ilmeisesti mä sitten kusen niin, että tipat ei roisku reunuksen alle.

et roiskuuko.

T.siivooja

Vierailija
10/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pytyn mallista kiinni, et roiskuuko.

T.siivooja

jossa pissaa. Mä nojaan eteen, jolloin virtsa menee taaksepäin. Meillä on kaksi eri mallista pönttöä, ja kummatkin pysyvät siisteinä.

Vierailija
11/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestin lähettämisen jälkeen nimittäin tuli mieleen että jospa kukaan ei tajuakaan mitä ihmeen tahroja tarkoitan, ja ainoa syy miksi olen erinäisillä kokoonpanoilla kodissani joutunut noita tahroja siivoamaan, on se että minä itse olen jokaisessa kodissani asunut ja pönttöä käyttänyt :D...

Onpa muuten joskus käynyt niinkin, että olen istunut kiireessä jotenkin huonosti takakenossa pöntölle. Ja se istuimen kansi on ollut sellainen puinen "korotettu", niin että etureunassa on puolentoista sentin väli rinkulan ja posliinireunan välillä. Kauhukseni olen sitten muutaman sekunnin päästä todennut että pissaa suihkuaa kannen etureunan ali lattialle... Se taisikin olla se hetki, kun aloin arvella, että ehkä ei miespuolisia perheenjäseniä kannata asiasta syyttää. Parempi pyyhkiä ihan itse ja hyvin matalaa profiia pitäen se istuimen alareuna. Ja koko pöntön jalka etupuolelta, itseasiassa, jos sinne jotain on valunut.

Se onkin mielenkiintoinen asia, että millainen pöntön malli nämä vahingot parhaiten estäisi. Nyt meillä on jotkut IDOn suht uudet pöntöt, joissa on aika kapea se posliininen reuna. Tuntuu että se kannen etureuna on aina likainen. Pitää melkein otsa osua maahan pissalla käydessä, että suihku ei roiskuisi pöntön seinämistä...

On kyllä taas korkeatasoiset jutut, mutta mikäs tässä anonyymisti turistessa.

T: ap

Vierailija
12/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisissa malleissa en koskaan ole nähnyt roiskeita, mutta perinteisessä ptyssä jossa etuosa mutkalla niitä on aina.

Eli, jos ei ole pintaa josta roiskua ylös niin silloin ei tule.

t. siivooja

Vierailija
13/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pytyn mallista kiinni, et roiskuuko. T.siivooja

jossa pissaa. Mä nojaan eteen, jolloin virtsa menee taaksepäin. Meillä on kaksi eri mallista pönttöä, ja kummatkin pysyvät siisteinä.

siitä, että kuinka usein veskissä käy, eli tiheään kävijöillä pienempi paine ja vähäisempi roiskunta, kun taas harvemmin kävijöillä ruutaa ja roiskuu...

Vierailija
14/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnes tajusin, että taitaa tulla ihan minulta itseltäni ne... Noloa! =)

Vierailija
15/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kurkatkaa kannen alle. Huomaatte että siivooja on oikeassa

Vierailija
16/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peräisin ehdottomasti mieheltä. Lorottaa aina aivan hillittömällä paineella, jolloin roiskuu sitä kusipilveä ihan joka puolelle! Jopa viereinen patteri on tahmea. Se muuten "tuoksuu" miellyttävästi pakkaspäivinä kun patteri huutaa kuumimmillaan...Ja että mistäkö tiedän alkuperän? Siitä, että meillä on kaksi vessaa ja itse olen urautunut käyttämään makkarin vessaa yläkerrassa. Mies ruiskii alakerran koppivessan....

Vierailija
17/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toisessa vessassa IDO:n (Trevi?) pytty, siinä pyty etuosa on hyvin jyrkkä ja siinä kun nainen pissaa niin pöntön seinämä on 5 sentin päässä, ei ihme jos roiskuu välillä reisillekin

Toinen pönttö Svedbergsin, siinä pyöreä ja paljon isompi se "allas", ei roisku ollenkaan

Vierailija
18/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä päivän paras keskustelu!!!! :D Hehheee!

Vierailija
19/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmissa asunnoissa, vasta tässä ja ikää minulla 50+

Miesten kusiroiskeet tuppaa olemaan reunuksilla ja lattialla. Näin on aina ollut ja tulee olemaan ellei miestä kouluta.

Lappu wc-pöntön yläpuolelle

"Astu askel eteenpäin se on lyhempi kuin luuletkaan" tepsii aina.

Vierailija
20/28 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen aina syyttänyt miestä noista :D khih,enpäs kerro totuutta sille:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä