Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei yksinhuoltajat saa palveluseteleitä?

Vierailija
27.04.2011 |

jos käy töissä, mutta palkka pieni ja tarvitsee vaikka jotain miesten hommia tehtäväksi, joita ei itse osaa tuhoamatta kämppää, kuten esim. porakoneella reiän poraamisia kiviseinään, jos haluaa hyllyjä seinille tms?

En tunne ketään, enkä halua pyytää vieraita, kun haluavat aina kuitenkin seksiä tai sitten ovat kavereiden varattuja miehiä. Ei ole ketään, joka auttaisi ja asunto on aika ankea ilman kunnon sisustusta:(

Kellään ideaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei voi pyytää niitä kavereiden varattuja miehiä?

Vierailija
2/5 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäis maksaa sekin, että joku eukko saa tauluja seinälle.

Miksi et voi pyytää kaveria tai kaverin varattua puolisoa??? Leivo piirakka kaverin perheelle korvauksena menetetystä perheen yhteisestä ajasta.

Miksi oletat, että vain mies kykenee poraamaan reiän seinään?

Ja jos sulla on varaa tauluun, niin pitäis olla varaa myös palkan maksamiseen henkilölle, joka ihan virallisesti tulis tekeen ko. duunin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos pyytäisin kaverin miestä laittaan taulua seinään tms niin johan täällä olis huudeltu et yh yksinäinen yrittää ystävänsä ukkoa ja näin... Nääs, kun tääl av:lla yh:t on jalat levällään yötä päivää.

Vierailija
4/5 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä vielä tänäpäivänä ole tarvinnut miestä mihinkään "miesten" hommiin. Ihan itse olen porannut seiniin reiät, kasannut sängyt, asentanut rullaverhot, putsannut viemärit, poistanut pöntön tukokset, vaihtanut auton rnekaat, asentanu tietokoneen ohjelmat jne.jne.

Jokainen osaa kun vaan jaksaa/viitsii yrittää opetella asioita.

Vierailija
5/5 |
28.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinusta tuntuisi, jos valtio ryhtyisi jakamaan yksinäisille miehille palveluseteleitä, jotta heidän ei itse tarvitsisi tehdä nk. perinteisiä naisten hommia?

Kukaan ei osaa kaikkea, mutta yhdenvertaisuusperiaatekin kieltää jakamasta yhteiskunnallisia palveluita sukupuolen perusteella. Perhetilannekaan ei kelpaa perusteeksi laittaa ihmisiä eriarvoiseen asemaan.

Metkaa olisi jos säädettäisiin laki, että osaamattomuus olisi peruste verovaroin myönnettävälle etuudelle. Ihan kuin nykyinen sosiaaliturvajärjestelmä ei jo riittävästi passivoisi ihmisiä.