Raskauden keskeytys
Tein tänään positiivisen raskaustestin ja olen päätynyt aborttiin. Elämäntilanne on huono, olen eroamassa mieheni kanssa ja meillä on vuoden ikäinen poika. Olen syönyt vahvoja tulehduskipulääkkeitä (panacod, arcoxia) hammaskipuun, olen ollut kaksi kuukautta ilman tyroksiinia ja olen ollut juhlimassa sekä tupakoinut. Pelkään, että kaikki on muutenkin jo mennyt pieleen.
Miten abortti tarkalleen ottaen tapahtuu? Joudunko olemaan sairaalassa yötä? Sattuuko paljon?
Kommentit (25)
Höpöhöpö! Minulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys rv 11 ja sattui aivan tajuttomasti! Tosin minulle tehtiin se sen takia kun oli keskeytynyt keskenmeno, ei abortin, mutta samalla tavalla se lääkkeellinen tyhjennys on molemmissa.
Höpöhöpö! Minulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys rv 11 ja sattui aivan tajuttomasti! Tosin minulle tehtiin se sen takia kun oli keskeytynyt keskenmeno, ei abortin, mutta samalla tavalla se lääkkeellinen tyhjennys on molemmissa.
olet jo noin myöhaisillä viikoilla.
Anna lapsellesi elämä. Uusi elämä on jo alkanut vatsassasi. Kanna vastuusi. Itsekkyys johtaa aborttiin.
Olen pahoillani, mutta abortti on väärin. En ymmärrä, miten siitä on tehty niin hyväksyttävää tässä maailmassa.
Tämä ajatus asiaan saa useimpien valtavan vastalausetulvan. Ihmisen kehitykseen kuuluu kasvaa vatsassa, ja se kehitys on jo alkanut.
Ymmärrän tilanteesi hankaluuden ja vastahakoisuuden lasta kohtaan tämän tilanteen myötä. Mutta mieti vielä asiaa syvällisesti. pidemmällä aikavälillä. Pieni lapsesi saisi mahassa kasvavasta leikkitoverin, ja myöhemmin tilanne helpottuisi.
Fundamentalistien pipipuheita taas.
Mulla olisi ainakin kaikki mennyt vielä enemmän päin mäntyä, jos olisin pitänyt lapsen. En olisi todellakaan jaksanut sitä tulokasta, koska elämä oli niin mullinmallin.
Lapsia on kaksi ja heistä suurin huoli.