Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako siellä uimahallissa tehdä mitään muuta kuin uida?!

Vierailija
27.04.2011 |

Olen av:ta lukiessa tullut siihen tulokseen että

-karvoja ei saa ajella jos menee uimahalliin, ei ainakaan ennen sinne menoa.(kauhistuttaa semmoset kalkkunat)

-Karvojakaan ei kuitenkaan saa olla.

-Saunomaan sinne ei missään nimessä saa mennä.

-ja intiimialueidenkin peseminen on vähän niin ja näin.

Miten on siis hyväksyttyä käyttäytyä uimahallissa?!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule nimeltään Uimahalli, eli halli joka on suunniteltu uintia varten.

Ei siellä ole tarkoitus omaa römpsää siivota, tai leikkiä miesten kanssa makkaran piilotusta.

Sinne mennään uimaan.

Vierailija
2/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuule nimeltään Uimahalli, eli halli joka on suunniteltu uintia varten.

Ei siellä ole tarkoitus omaa römpsää siivota, tai leikkiä miesten kanssa makkaran piilotusta.

Sinne mennään uimaan.

Täh, häh?! Ja entäs jos sieltä hallista löytyy liukumäki yms. saako jiitä käyttää? Mitä on se asuste mitä pidetään päällä ja miten on soveliasta olla suihkussa, seisoa tikkuna veden alla?! Niinkö??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ollut suihkutilassa ja kumartunut nostamaan shampoopulloa ylös. Oli samalla nähnyt kumartuneena ollessaan kuinka joku nainen oli tuijottamalla tuijottanut hänen pimppaansa.

Tätä tarinaa en unohda.

Vierailija
4/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku valitti kun lauteella istuttiin jalat ylälauteella koukussa. Jotaki olin tämän ihmisen haarus häirinnyt niin suuresti.

Vierailija
5/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä suosittelen siellä uimahallissa toimimaan mahdollisimman huomaamattomasti ja hiljaa ettei kukaan kiinnitä liikaa huomiota.

Vierailija
6/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minä suosittelen siellä uimahallissa toimimaan mahdollisimman huomaamattomasti ja hiljaa ettei kukaan kiinnitä liikaa huomiota.

Muuten löytää itsensä täältä kauhisteltavana.

Vierailija
7/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy se ketju, jossa nainen kumartuneena huomaa sen tuijottelijan.

Jossain ketjussa joku löysi persvaostaan timantin.

Kuka muistaa nämä?

Vierailija
8/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan vain sen, missä rämemajavan ajelun jäljiltä karvatupot jäivät viemärin päälle odottelemaan suihkun seuraavaa käyttäjää.

Vierailija
9/9 |
20.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa uida, saa saunoa, saa peseytyä, saa ajella kainaloitaan tai jalkoväliään tai mitä paikkaa haluaakaan (yhdessä tilassa, joka on sitä varten merkitty) saa leikkiä lastensa kanssa, saa laskea liukumäkeä, saa hypätä altaaseen, saa vesijuosta, saa vesijumpata, saa puketua, saa kuivata hiuksensa, saa meikata...

Meillä saa hallissa myös valokuvata, käydä netissä, istua altaan reunalla limulla tai kahvilla, lukea päivän lehden ja eism käydä kylvyssä (JA kylvyssä lukea, sytyttää kynttilöitä altaan reunalle ja nauttia vaikka viiniä) jne.

Nuo vikat ovat tuskin ok kaikissa halleissa.