Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

raivostuttaako ketään muuta ystävät jotka ei osaa palauttaa mitään lainaamaansa!

Vierailija
27.04.2011 |

mulla on muutava ystävä, joilta ei mitään lainaamaansa saa takaisin muuta kuin pyytämällä. tunnen tilanteen aina jotenkin kiusalliseksi.. nyt olen muutamaan otteeseen joutunut eräältä ystävältä pyytämään jo ennen joulua lainaamaansa kirjaa takaisin.. lupasi palauttaa sen alkukuusta, mut eipä oo näkyny ja kuulunu mitään.. olo on aika turha tällä hetkellä, ihan kuin mulla ei ois mitään merkitystä.. kun ei mulle tarvii mitään ees palauttaa..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli lainaillaan vaaan mennen tullen eikä palauteta ikinä mitään! ja se on sit kaikkien mielestä ihan ok?? mä taidan olla aika paskapää, kun oletan aina saaavani kaiken takaisin mitä lainaankin.. ap

Vierailija
2/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta enää en lainaa koska muuten en saa takaisin tai jos saan takaisin lainaamiani tavaroita niin se on kovan kyselyn tulos ja usein esim. kirjan kannet on ryppyiset kun sen takaisin saan.

Kun olen nyt aikani vaan sanonut että en lainaa, niin eivät enää kysy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin ihan vilpittömästi unohdan, jos mua ei muistuta! enkä varmasti tee sitä kiusallani tai varastaakseni! yleensä sillon muistan parhaiten palauttaa, kun ihminen, keltä olen lainannut, on meillä kylässä... on meinaan kauemmin aikaa muistaa :D

Vierailija
4/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin ihan vilpittömästi unohdan, jos mua ei muistuta! enkä varmasti tee sitä kiusallani tai varastaakseni! yleensä sillon muistan parhaiten palauttaa, kun ihminen, keltä olen lainannut, on meillä kylässä... on meinaan kauemmin aikaa muistaa :D

siitä kun tuppaa monelle tuleen tosi paskamainen olo, vaikka et mitään tarkottaiskaan.. ap

Vierailija
5/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten koskaan enää lainaa mitään. mut kummasti sitten se halu auttaa lähimmäistä vie voiton ja lainaan kuitenkin.. ja sit taas kiroon monen kuukauden päästä, kun en vieläkään ole saanut sitä jotain takaisin.. ja muuten.. toisinpäin, eli niin et mä lainaaan jotain. niin palautan aina ajoissa, koska tiedän miten paska olo siitä toiselle voi tulla. ja sellaista oloa en halua itselleni tärkeille ihmisille tuottaa! ap

Vierailija
6/9 |
27.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opin parista kerrasta enkä ole sen koommin heille mitään lainaillut.

Vierailija
7/9 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan jatkuvasti huonoa omatuntoa siitä etten palauta tavaroita, mutta en kuitenkaan osaa tehdä asialle mitään. Jos olen ystäväsi pyydän anteeksi. Muistuta minua.

Vierailija
8/9 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri sellainen, että unohdan palauttaa tavarat, ja siksi lainaan mitään keneltäkään ihan äärimmäisen harvoin. Silloin, kun lainaan, laitan puhelimeen muistutuksen palauttamisesta, ja usein ostan heti lainattuani myös jonkinlaisen pienen lahjan jonka annan kun palautan tavarat (esimerkiksi esikoiselle sain paljon lastenvaatteita lainaan, ja ostin heti uusia vaatteita lainaajan lapselle, jonka sit annoin kun palautin vaatteet jne.). Mut tosi harvoin siis mitään lainaan, enkä anna myöskään anna lainaan omia tavaroitani, koska moni muukin on samanlainen kuin minä, eli unohtavat vaan sitten palauttaa tavarat...

Tosiasia kuitenkin on, että aika harvaa tavaraa tarvitsee lainata. Kaikki julkaisut saa kirjastosta ja muutenkin usein löytyy joku muu tapa saada tarvitsemansa asia kuin kaverilta lainaaminen.

Vierailija
9/9 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytää omaas takasin. unohduksia nyt sattuu kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi