Onko törkeää avata tähän aikaan ovi aamutakissa? KYseessä huutisostaja
Kommentit (9)
Sama se mitä se kello on, pue nyt vaikka jätesäkki päällesi. Olen itse avannut mihin aikaan tahansa vaikka pelkkä pyyhe päälläni oven.
varsinkin jos tiesit että on aamulla tulossa hakemaan!
Naapurin mies, huoltomies, lasten kaverit, jehovat koputtelee ovea tuon tuosta, yleensä mulla on vaan alusvaatteet ja joskus ehdin jonkun pyyhkeen napata ennen kuin avaan tai LAPSET ryntäävät avaamaan... ei se niin nöpönuukaa ole ;)
Kerran tosin avasin alasti kun luulin mieheni tulevan, mutta se olikin miehen veli... hups!
Naapurin mies, huoltomies, lasten kaverit, jehovat koputtelee ovea tuon tuosta, yleensä mulla on vaan alusvaatteet ja joskus ehdin jonkun pyyhkeen napata ennen kuin avaan tai LAPSET ryntäävät avaamaan... ei se niin nöpönuukaa ole ;)
Kerran tosin avasin alasti kun luulin mieheni tulevan, mutta se olikin miehen veli... hups!
jos vaatteet on päällä niin kaikki ok. Sitäpaitsi vapaapäivinä saatan itsekin rötvätä aamutakissa pitkälle päivään :)
-erinäisiä kotoa noutoja tehnyt huutisostaja
ja kengät myynyt nainen asui vilkkaalla alueella Helsingin Punavuoressa ja tuli päästämään sisään ihan rapun alaovelle pelkkä pyyhe päällään! :D Vähän hymyilytti kyllä. Mentiin sitten hissillä ylös hakemaan kenkiä ja asunnossa pyöri kaksi alastonta pikkulasta jotka kyselivät koko ajan "kuka toi täti on". Kun olin lähdössä, nainen antoi vielä vastaleivotun pullan mukaan :D
Oli muutenkin semmonen ihana hössöttäjä, jäi tosi hauska kuva ihmisestä. Vähän ohi aiheen, mutta tuli vaan mieleen.
Jos odotat jotain tulevaksi teille, niin silloin pukeutuminen olisi järkevää.
mutta en kummastuisi tai loukkaantuisi jos joku muu avaisi. Paitsi jos sulla ap on vielä se aamutakki päällä niin nyt voisi olla jo sopiva aika ruveta miettimään päivävaatteiden pukemista ;)
täällä saako oven avata, kun toinen odottaa oven takana? Törkeää tai ei, avaa nyt jo se ovi!! Ethän ainakaan ole alasti, se vasta törkeää olisi.