Minkä ikäisen lapsen vaatteita olette alkaneet pestä omien vaatteiden seassa?
Kommentit (31)
Onko tää joku vitsi..? Niin paitsi tietty jos pointti on pesuaineessa, siis että haluaa pestä omat vaatteensa jollain tosi hajustetulla pesuaineella.
Ja voi kamalaa, pesen kakkaisia ja pukluisia pyyhkeitä ja sideharsojakin samassa koneessa!
KAhdella viikonikäisenä, yhden 4 päivän ikäisenä ja yhden vuorokauden ikäisenä.
Eli heti kun ovat kotiutuneet.
Enpä ole tietnnytkään, et ne erikseen pitäis pestä. Ja ihan Arielilla olen pessyt.
päälle ja sinne meni eka pukluuntunut body muiden vaatteiden joukkoon.
Onko tää joku vitsi..? Niin paitsi tietty jos pointti on pesuaineessa, siis että haluaa pestä omat vaatteensa jollain tosi hajustetulla pesuaineella.
Mä en ainakaan haluais pestä pienen vauvan vaatteita samassa koneessa missä pyörii esim. miehen työvaatteet, alusvaatteet, sukat ... hyi :/
Mä en ainakaan haluais pestä pienen vauvan vaatteita samassa koneessa missä pyörii esim. miehen työvaatteet, alusvaatteet, sukat ... hyi :/
Ällöttävää! En minäkään nyt mitään työhaalareita heittäisi vauvanpyykkiin, mutta sukat ja kalsarit? Mitä kamalaa?
Ihan jo senkin takia, että vastasyntyneen pyykki pestää kuudessakympissä, normaali sekapyykki 40 asteessa. Ja pyyhkeet ja lakanat pesen kuitenkin erikseen.
Kyllä mäkin pesen sukat ja alkkarit erikseen, samoin miehen työvaatteet, urheiluvaattet jne. Ja usein ne onki tummia, vauvan vaatteet meillä oli suht. vaaleita ja värikkäitä.
Mut aivan hyvin voin pestä vauvan vaatteet omien t-paitojen, puseroiden, housujen ym. joukossa, niinku pesinki.
meillä nyt automaattisesti kaikki paskaset ulkovaatteet pestään erillään muusta pyykistä mut muuten totta kai kaikkien samassa...melkoisen ylihysteeristä minusta tuollainen...
Vaihdoin vain pyykinpesuaineen. En ole ikinä kuullutkaan, että ne pitäisi pestä erikseen :-D Jotkut työhaalarit nyt on tietenkin asia erikseen...
melkoista haaskaustakin pyörittää jotain vajaata koneellista vauvan vaatteita kun kaikki voi vallan hyvin laittaa samaan miksi ei voisi?