Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeutuminen baariin jossa ikäraja 25v+

Vierailija
26.04.2011 |

ja tarkoitus olisi tanssia.



Olen 26v äiti joka ei ole baareillut kuin viimeksi 23 vuotiaana lapsettomana pulskanatyttönä ;)



Nyt olen saanut 2 lasta ja laihduttanut -30kg ja olen aivan hukassa!! Nyt 162cm/64kg.



Arkena osaan kyllä pukeutua mutta mites jos on tarkoitus juhlia ja tanssia tyttöporukalla??



Mun ongelmia on allit ja reidet jotka jäi VALTAVIKSI laihdutuksen jälkeen. Haluan kuitenkin laittaa hameen.



Mulla ei myöskään ole kauheasti rahaa :(



Hame olisi tän tyyppinen:



http://www.huuto.net/kohteet/divided-lyhyt-ruutuhame-34_36/171265441



MUTTA väreinä musta/valkoinen.



Ajattelin,että jos laittaisin hieman paksummat (ei 15den,vaan vähän siitä peittävämmät) mustat sukkahousut ja saappaat TAI korkkarit??



Sitten ehkä yläosaan toppi ja bolero (alleja varten....?) Mustat?



Millaisesti hiukset ja meikit? Haluaisin vain näyttää normaalilta enkä siltä,että olen ihan hukassa (vaikka siis olenkin....)



Lähtö kahden viikon päästä vasta :D Mutta ajattelin et jos oon ajoissa niin voisin ehkä tarpeen vaatiessa jotain ostaakin,kuten topin,joita mulla ei oo...



A-p-u-a :D??







Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitetaas vielä,oisko kellään uudempaa baarikokemusta kuin mulla ;)



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän