Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on tullu nilkkaan rykelmä (n.10kpl) molluskoita ja googletin et hiv pitää tutkia!! ;(

Vierailija
12.05.2011 |

Mun tytöllä oli muutama vuosi sitten muutamia mutta sain häviämään kun pari nyppäsin pois ja mulle ilmestyi pari kuukautta sit nilkkaan.



Aikuisella kuulema immuunijärjestelmässä häikkää jos tulee ja hiv-pitää tutkia. Oon kyllä käynyt puoli vuotta sit hiv-testissä eikä sen jälkeen oo ollu petikumppaneita.



Ja oon ihan terveenä ollu. Mitä ihmettä pitääkö tästä nyt uudestaan hiv-testiin lähteä?



Söin kolmen viikon oisterivinokaskuurin mutta ei sillä lähteny. Eilen nyppäsin yhden pois ja se kohta punottaa, toivottavasti siitä alkavat muutkin kuivumaan nyt pois.



Onko kellään muulla ollu aikuisena näitä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa kuulema vaan lisätä niitä. Kokeile "hukuttaa" ne Bepanthenilla, eli laita aamuin illoin oikein kunnon kerros rasvaa molluskojen päälle. Meillä tytöllä riitti kahden viikon yltiömäinen rasvaus, molluskat hävisivät kuin taikaiskusta :)

Vierailija
2/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä. Mulla on tänä talvena ollu tosi kuiva iho jaloissa enkä oo joka ilta muistanut rasvata joten oiskohan se edesauttanut et niitä on tullu.



Täytyy tänään heti alottaa bepantenilla rasvaaminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää molluskat tuli pari viikkoa sen jälkeen kun yritin tavallista syylää hävittää nilkasta sillä apteekista saatavalla aineella. Oiskohan siinä syy miks niitä tuli.



Panikoin nyt vaan tota hiviä ja mitä hittoa jos nää vielä tosta leviää :(

Vierailija
4/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä on atooppinen iho, joten ei se rasvaus nyt muutenkaan ihan turhaa ollut. Mutta tosiaan toimi. Iloisia rasvaushetkiä!

Vierailija
5/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla kuule lintukirpun puremia..

Vierailija
6/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 4v tytöllä oli niitä ja on ihan samannökösiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseksi maailmassa on muitakin tauteja jotka heikentää immunijärjestelmää....



Minusta sinun pitäisi mennä lääkäriin eikä miettiä asiaa täällä.

Vierailija
8/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla kuule lintukirpun puremia..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
12.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oon ollut harvinaisen terve tänä keväänä. En oo yli puoleen vuoteen ollu kipeenä vaikka on ollut aika kova stressi uuden työn takia.



Eikö sillon flunssat sun muutkin iskis jos olit immuunijärjestelmä heikentyny?