Montako päivää pärjäät noin 4-6h yöunilla? Kivat univelat itsellä, kuin kännissä olis.
Kommentit (49)
Pari kuukautta kestin. Ensin olin väsynyt ja sekaisin, mutta parin viikon jälkeen tuohon tottui. Sitten iski niin pahat rytmihäiriöt ja verenpaine oli koko ajan pilvissä, joten oli pakko varata enemmän aikaa lepoon.
Intissä vedettiin pahimmillaan 9 päivää putkeen alle 4h unilla, 5 päivän jälkeen oli pahin, loppua kohden helpottui kun alkoi tottumaan univajeeseen.
Minun sydän menee ylikierroksille jos nukun liian vähän :(
kaveri taas hilluu yöt vaikka hällä lapsia, sitten valittaa kuinka on rankkaa ja nukahtaa pystyyn jne.
6 tunnin unet vielä kestää. Nyt on mennyt 2 yötä taas päälle 4h unia, ja olen aika naatti, mutta en silti nukahda pystyynkään. Haluaisin nukkua! Mutta kun on päivä, ei toivoakaan, että nukahtaisi, mutta yöllä on ylikierroksia :-(
noin 20vuotta ,tai vähän enemmänkin. Ehkä olen jo tottunut tähän, en muista että olisin ikinä elämässäni herännyt virkeänä.
olen siis nyt 42. tuon kauemmas en muista. Mutta olen kuullut että olin aina väsynyt koulussa.
Vuosi meni kuopuksen kanssa keskimäärin 2 h yössä ja sekin pätkissä. Hulluksihan sitä meinasi tulla. En vieläkään halua lähteä mihinkään illanviettoihin tms. mistä en ole kotona viimeistään klo 23. Lapsi täytti juuri 5. Vaikka fyysisesti ehkä olen toipunut siitä niin henkisesti en varmaan ikinä. Nytkin jos lapset sairaana heräilee yöllä niin heti iskee pakokauhu että "ei tätä enää!!!"
Se onneksi loppui kuitekin aikainaan, tsemppiä kaikille huonounisille ja univelkaisille.
Noin 2kk (olen aamuisin väsynyt mutta olen silti vaikka nukkuisin 10h)
Yleensä työviikko menee ihan hyvin noin. Siis tavallinen 5 päivää. Nukun arkena tyypillisesti noin 5-6h. Olen iltavirkku ja saan tosi huonosti unta ennen yhtä/kahta yöllä, mutta aamulla on herättävä viimeistään puoli seiskalta.
Sitä pitemmälle ajalle saan aitettua nukkumista pitemmäksi eli uni tulee illalla helpommin ja nukun noin 7h. Mutta vapaalla sitten voi rauhassa nukkua sen millä voin parhaimmin, 8-9h.