Vai lihavuus on itsekurin puutosta! Anna mun kaikki kestää!
Samoin itsekurin puutetta on tupakan poltto, alle 4-5krt/vkossa liikunnan harrastaminen, terveellisimpien ruokavalioden tuoreruokineen noudattamatta jättäminen, työmatkojen käveleminen tai auton jättäminen vähin 1-2km:n päähän jne. Itsekurin puutetta on myös lasten ja lastenlasten vietetty vähäinen aika, perheenjäsenten laiminlyönti työn varjolla.... Listaa voisi jatkaa loputtomiin. Aika harvalla on varaa arvostella toisia itsekurin puutteesta sillä jokaiselta sitä puuttuu joltain elämän alueelta.
Kuka nyt haluaisi olla lihava! Joku himoitsee berliininmunkkia kun "olis kiva syödä jotain pientä makeaa". Joku toinen himoitsee berliininmunkkia yhtä paljon kuin narkkari heroiiniannostaan ja syö niitä niin monta kunnes oksentaa. Ongelma on siinä että ihmiset pyörivät omien napojensa ympäri niin että ajattelevat, että jos minä pystyn kieltäytymään siitä munkista niin kaikille se on yhtä helppoa, koska minä, minä minä tiedän, tiedän, tiedän!!! Voi rassukoita, astukaa jo todelliseen maailmaan!
Kommentit (129)
että lihavuus on itsekurin puutosta Vain läskit väittävät muuta
Läskit ihmiset on hyviä keksimään syitä lihavuuteensa vaikka totuus on että se on tasan itsekurista kiinni. Olisin hillitön läski itsekin jos noudattaisin jokaista mielitekoa ja se että saan painoni pidettyä näin alhaisena vaatii ponnistelua ja ITSEKURIA! T- 51kg/ 164 cm
ja sinulla niitä ei ole. Eli siellä päässä on itsekurin puutosta. Tsemppaapa sitä. 164/63
Mitä huonoa käytöstä viestissäni oli??
Onko sinusta korrektia puhua lihavista sanalla läski?
Itse olen hoikka, että turha siihen vedota
paheksuttavaa? Eikö paheksuttavampaa tosiaan ole esim. selän takana haukkuminen, uskottomuus, ilkeily, lapsille tiuskiminen jne jne. Lihavuudella aiheuttvaa haittaa vain itselleen. Jokaisella on kuitenkin ihmisarvo ja kaikki ovat samanarvoisia.
pinnallisia, siksi on heistä on hauska mollata lihavia.
Entisenä lihavana olen kyllä täysin sitä mieltä että lihavuus on itsekurin puutosta.
ylipainoon toisilla ei, mutta kyllä on itsekurin puutetta jos ei saa laihdutettua. Paljon itsekuria se kylläkin usein vaatii ja siksi joillekin on ylivoimaista.
Tupakoinnin ja alkoholin juomisen tai minkä tahansa muun pahan tavan lopetus vaatii yhtälailla itsekuria. Uskollisuus ei sen sijaa ole pahe tai yleensä haitallista millään tavalla.
ylipainoon toisilla ei, mutta kyllä on itsekurin puutetta jos ei saa laihdutettua. Paljon itsekuria se kylläkin usein vaatii ja siksi joillekin on ylivoimaista.
Tupakoinnin ja alkoholin juomisen tai minkä tahansa muun pahan tavan lopetus vaatii yhtälailla itsekuria. Uskollisuus ei sen sijaa ole pahe tai yleensä haitallista millään tavalla.
Minulla myös rasva% ihanne, samoin kaikki lihas-ja kuntotestit. Harrastan jumppaa 6 krt viikossa. Haepa apua tuohon laihuussairauteesi.
Oletpa tarkka asiasta prosentteinesi. Taisi osua aika arkaan paikkaan, ettei vaan ole sinullekin peiliä katsoessa totuus juolahtanut mieleen...
että lihavuus on itsekurin puutosta Vain läskit väittävät muuta
Läskit ihmiset on hyviä keksimään syitä lihavuuteensa vaikka totuus on että se on tasan itsekurista kiinni. Olisin hillitön läski itsekin jos noudattaisin jokaista mielitekoa ja se että saan painoni pidettyä näin alhaisena vaatii ponnistelua ja ITSEKURIA! T- 51kg/ 164 cm
ja sinulla niitä ei ole. Eli siellä päässä on itsekurin puutosta. Tsemppaapa sitä. 164/63
Mitä huonoa käytöstä viestissäni oli??
Onko sinusta korrektia puhua lihavista sanalla läski? Itse olen hoikka, että turha siihen vedota
.. mitä pilkunussintaa!! Hohhoh..
lihavuus on itsekurin puutetta. Älä tunge sitä ruokaa suuhus (ellei sulla nyt satu oleen metabolista oireyhtymää tai Prader-Willi-syndroomaa tms)!
Ja tupakointi sama juttu, älä sytytä sitä röökiä! Eiks ton nyt tyhmempiki tajuu???
Itse olen lievästi ylipainoinen, kaikin puolin terve ja hyväkuntoinen ihminen, enkä laihduta. En koe minkäänlaista tarvetta painonpudotukseen, joten eipä tarvitse testata itsekuria siinä asiassa.
jos ei itsekurin puutetta? Vapaaehtoinen valintako?
Itse olen entinen läski, nykyinen normaalipainoinen Ja olen sitä mieltä että lihavuus ON itsekurin puutetta.
Minulla myös rasva% ihanne, samoin kaikki lihas-ja kuntotestit. Harrastan jumppaa 6 krt viikossa. Haepa apua tuohon laihuussairauteesi.Oletpa tarkka asiasta prosentteinesi. Taisi osua aika arkaan paikkaan, ettei vaan ole sinullekin peiliä katsoessa totuus juolahtanut mieleen...
jos väität, että NORMAALIN painoindeksin omaava on lihava. Varo ettet opeta omaa sairasta esimerkkiä lapsillesi.
Toinen asia on sitten sekin, mikä on kenenkin mielestä lihavuutta.. Joku, joka pitää itseään täysin normaalipainoisena, on jonkun toisen mielestä taas lihava.
jos ei itsekurin puutetta? Vapaaehtoinen valintako?
Itse olen entinen läski, nykyinen normaalipainoinen Ja olen sitä mieltä että lihavuus ON itsekurin puutetta.
on mielestäni lievin asia.
On paljon pahempiakin asioita, mitkä johtuvat itsekurin puutteesta
Keskitysleirillä ei ollut yhtään lihavaa ihmistä!
jos väität, että NORMAALIN painoindeksin omaava on lihava. Varo ettet opeta omaa sairasta esimerkkiä lapsillesi.
BMI ei ole hyvä mittari, kun alkuperäinen kirjoittaja oli noin lyhyt (164cm). Jos henkilö ei ole lihaksikas, on hän vähän pyylevä noilla kiloilla.
Lihoin ihan juuri sen vuoksi, että mussutin niitä piispanmunkkeja ja suklaata ja hampurilaisia määrättömiä määriä.
Ostin neljä suklaapatukkaa tarjouksesta. Aikomuksena ottaa vaan yksi suklaapala ja säästää muut vierasvaraksi. Ennen kuin olin kotona, olin jo syönyt kaikki ja himoitsin lisää.
Nyt olen saanut vuoden vaihteesta makeanhimon kuriin ja aloittanut kevyen liikunnan. Paino on jo pudonnut vähän yli 10kg. Eikä makeaa tee enää niin mieli. Vähän syön välillä, esim. nyt pääsiäisenä, eikä se ole dieettiä kaatanut.
Minulla ihan rehellisesti oli kiinni itsekurin puutoksesta ja siitä, että en arvostanut itseäni.
Nyt aion laihtua vielä 20kg lisää!
Toinen asia on sitten sekin, mikä on kenenkin mielestä lihavuutta.. Joku, joka pitää itseään täysin normaalipainoisena, on jonkun toisen mielestä taas lihava.
jos ei itsekurin puutetta? Vapaaehtoinen valintako? Itse olen entinen läski, nykyinen normaalipainoinen Ja olen sitä mieltä että lihavuus ON itsekurin puutetta.
Että harva ylipainoinen ihan oikeasti haluaa olla ylipainoinen. Kovasti nämä lihavat jänkkäävät että olen tyytyväinen itseeni, mutta olen ihan varma että jos saisivat valita, olisivat hoikempia. Itsekuri vaan ei riitä. Eihän kukaan oikeasti halua painaa 50 kg enemmän kuin normaaliin painoindeksiin kuuluisi??
Keskitysleirillä ei ollut yhtään lihavaa ihmistä!
että keskitysleirillä ihmiset olivat laihoja sen takia, että heillä oli itsekuria?
Keskitysleireillä ihmisiä pyrittiin tappamaan kovalla työllä ja puutteellisella ravinnolla. Jos et tiedä, mitä keskitysleireillä tapahtui, suosittelen tutustumaan asiaan ja jättämään niistä puhumisen pois painokeskusteluista.
jos väität, että NORMAALIN painoindeksin omaava on lihava. Varo ettet opeta omaa sairasta esimerkkiä lapsillesi.BMI ei ole hyvä mittari, kun alkuperäinen kirjoittaja oli noin lyhyt (164cm). Jos henkilö ei ole lihaksikas, on hän vähän pyylevä noilla kiloilla.
on painoindeksi normaali.
Minulla myös rasva% ihanne, samoin kaikki lihas-ja kuntotestit. Harrastan jumppaa 6 krt viikossa. Haepa apua tuohon laihuussairauteesi.