Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paha mieli miesten läskihuuteluista

Vierailija
26.04.2011 |

Ymmärrän toki, että liikaa minulla on ja jotain sille yritän taas kerran tehdä. Kärsin syömishäiriöistä, joten vaikeaa se on. Välillä saan lähes 10kg pois, sitten lihon taas 15 :(

Olen 175 / 75 ja löysää läskiä täynnä, joten siksi näytän vielä isommalta miltä mitat kuulostaisi.

Mielestäni en kuitenkaan mikään hirveä läskikasa ole, jos vertaan johonkin 100 kiloisiin.

Silti saan ihan jatkuvasti kuulla miehiltä "vittuilua" läskeistäni. "Syö vaan kyllä suhun vielä mahtuu, ja jos olen kavereideni kanssa jonkun edessä niin minua kommentoidaan kyllä heti, että "tuo läski", kaduilla huudellaan läskipersejuttua perään jne. :(

Voi miten haluaisinkin päästä hoikaksi, mutta hitaasti tuntuu kilot tippuvat. Nyt olen taas saanut muutaman kilon tiputettua, mutta eipä se tässä ylileveässä kropassa vielä missään näy.

Täytyisi urheilla hullun tavalla, että saisin nämä löysät läskit pois...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas naiset...

Kun sanon, että yritän laihduttaa niin vastaus on aina, että "mistäs säkin muka laihdutat, nenänpäästä vai"

Hooh.

Vierailija
2/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oma mies niin ei tarvii jättää puheita omiin arvoonsa vaan jos ei siisti suutaan niin jättää koko ukko. Ällöttävää käytöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sontaa olen saanut kuulla koko ikäni, vaikka olen välillä ollut omasta mielestäni ihan sopivakin, niin huutelijoiden mielestä perseeni tai pohkeeni ovat olleet leveät.

Olen 163 ja painoni vaihdellut 52-64.

Olen jo nelikymppinen ja vieläkin odottelen koska olen liian vanha, etteivät enää jaksa kommentoida, mutta sitä päivää ei taida tullakaan.

Vierailija
4/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla läski.

Joko olet töissä murkkuikäisten poikien keskellä tai sinulla on vainoharhoja. Oikeasti.

Minä olen 175 cm ja 71 kg ja minua pidetään hoikkana.

Vierailija
5/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on oma mies niin ei tarvii jättää puheita omiin arvoonsa vaan jos ei siisti suutaan niin jättää koko ukko. Ällöttävää käytöstä.

mutta yhä samaa mieltä että ällöttävää käytöstä, ja akorjaan et todellakin pakko jättää nää huutelut omaan arvoonsa.

Vierailija
6/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valinnut seurasi huonosti, kuulostavat lapsellisilta moukilta. Minulle ei kukaan koskaan ole sanonut rumasti ylipainosta, ei ikinä. Kärsin iste tästä syömishäiriöstä, joka tekee laihtumisen niin pirun vaikeaksi, mutta en ruikuta sitä juurikaan muille.

164/ 109kg eli "se satakiloinen megaläski"

Vierailija
7/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sontaa olen saanut kuulla koko ikäni, vaikka olen välillä ollut omasta mielestäni ihan sopivakin, niin huutelijoiden mielestä perseeni tai pohkeeni ovat olleet leveät.

Olen jo nelikymppinen ja vieläkin odottelen koska olen liian vanha, etteivät enää jaksa kommentoida, mutta sitä päivää ei taida tullakaan.

minulle ei ole koskaan huudeltu vaikka nyt painan enemmän kuin koskaan, 159/105

vai onkohan mulla sitten kuulo mennyt...

Vierailija
8/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap liikkuu, jos huudellaan..? Olen ollut lihava, lihavampi kuin ap, mutta aikuisiällä en ole kuullut huutelua. Yläasteella viimeksi. Tai sitten olen vain kuuro. Toinen vaihtoehto on, että ap kuvittelee kaikkien haukkuvan häntä (=huono itsetunto). Kuulostaa tosi oudolta!

Vierailija
9/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda ruokavaliolla kikkaileminen, ja aloita kuntoilu. Sanoit että olet täynnä löllöä, paino sinänsä ei ole paha, mutta lihasmassaa ja kiinteyttä saa lisättyä liikunnalla, ei ruokavaliolla. Aloita jokin säännöllinen liikuntaharrastus, se kohentaa myös itseluottamusta...

Vierailija
10/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ollut mitoissa 173 cm/83 kg ja siltikään kukaan ei ole mulle tuollaisia kommentoinut. Nyt kun olen melkein 9 kiloa hoikempi, olen pari kertaa kuullut kommenttia ulkonäöstäni, mutta ne kommentit on kyllä olleet kehuja!

Ikävää, missä tollasia juntteja huutelijoita asustaa? Vai oletko kovin nuori, sen olen huomannut että alle parikymppiset taitaa olla melko julmia toisilleen?

Vierailija
11/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut välillä ihan tyytyväinen painooni, mutta ilmeisesti se ei ole miellyttänyt noita huutelijoita. Mulla taitaa ne kilot kerääntyä tuohon persusosastolle, koska hoikimmilla ollessani yläosani on aika kamalan näköinen.

Pohkeet on taas pelkkä lihasta, pitäis varmaan iskeä ne seuraavan huutelijan kouraan kouraan ja käskee puristella läskiä niistä.

Vierailija
12/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä.

Siis minulle huudellaan ihan missä vaan, ei ole kiinni mistään missä piireissä liikun.

On huudeltu kaupungilla usein perään "katsokaa tota läskipersettä", on huudeltu laivareissuilla, baarissa, tuntemani keski-ikäiset miehet ovat usein kommentoineet läskejäni jne jne jne.

Ei siis todellakaan ole mitään omaa vainoharhaani vaikka huono itsetunto minulla toki onkin.

Eipä se siitä ainakaan parane, kun vähän väliä noita huuteluita saa kuulla.

Ja tosiaan näillä mitoilla housujeni kokokin on usein 44, eli leveyttä todella löytyy!

Vierailija
13/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä siis tuolta samaa sontaa kirjoittajalta viestiin 9 vastauksena

Olen ollut välillä ihan tyytyväinen painooni, mutta ilmeisesti se ei ole miellyttänyt noita huutelijoita. Mulla taitaa ne kilot kerääntyä tuohon persusosastolle, koska hoikimmilla ollessani yläosani on aika kamalan näköinen.

Pohkeet on taas pelkkä lihasta, pitäis varmaan iskeä ne seuraavan huutelijan kouraan kouraan ja käskee puristella läskiä niistä.

Vierailija
14/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä voi sanoa itseäni hoikaksi. Minunkin housukoko on 42 ja paidat 40. Kyllä tuossa on paljon löysää mukana, mutta kamalaa ap et joudut kohtaamaan tuollaisia huuteluja..en minä ole koskaan kuullut tuollaisesta, toihan kuullostaa ihan teini meiningiltä. Eikai kukaan aikuinen noin kyttäydy.

Vierailija
15/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet läski ja yrität päästä läskistä eroon. Huutelu on rumaa, mutta sinä et sille voi mitään kuin yhdellä tavalla: laihduttamalla. Se tekee hyvää myös sinulle.

Vierailija
16/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtaudut noihin kommentteihin?

Näytätkö loukkaantuneelta, kohtaloon alistuneelta vai miltä?

Kommentoitko jotain?

Yksi kaverini painaa reilut 100kg, enkä ole kertaakaan kuullut kenenkään kommentoivan hänen kiloistaan. On tyylikäs ja iloinen nainen, hänet huomataan mieluummin noista ominaisuuksista kuin painosta.

Vaihda omaa asennettasi. Suraavan kerran, kun joku huomauttelee, hymyile kauniisti ja toivota hyvää päivän jatkoa. Tai kysy, onko kommentoijalla jotain ongelmaa.

Kaikkiaan vaikea uskoa, että ihmisille huomauteltaisiin painosta.

Liikun itse työni puolesta vammaisten kanssa, eikä kukaan ole tullut päätään aukomaan. Miksi pitäisi.

Vierailija
17/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi läskikään. Minua haukutta kadulla rumaksi ja myös linja-autossa sanottiin niin rumaksi, ettei minun kanssa kehtaisi liikkua. Sellaisia miehet on ainakin suomalaiset. Italiassa perääni huudettiin bellissimaa.

Vierailija
18/18 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oudon muotoinen koska eihän noilla mitoilla mitenkään voi olla oikeasti läski, ei edes sinnäpäin. Siis todella kapea vyötärö ja tavallista isompi takapuoli ja kaikki ylimääräinen takapuolessa ja pohkeissa?