Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet perheellisistä miehistä, jotka lähes joka viikonloppu bareissa

Vierailija
24.04.2011 |

ilman vaimoa ja vaimo ei juuri koskaan, johtuen joko omasta halustaan olla menemättä tai siitä ettei mies päästä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mies sekä se nainen joka moista kattelee. Siinäpä mun jyrkkä kanta.

Vierailija
2/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

apinoita. Ja vaimo vähän reppana, kun suostuu moiseen.

Anteeksi, mutta näin ajattelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkin iltaa viettämässä miesporukalla. Otin tämän puheeksi ja snoin, etten pidä siitä ja että kahdestaan voidaan kyllä käydä joskus.

No, vähensi menojaan, mutta selvisi, että viime viikolla oli taas ollut baari-ilta ja tästä ei olisi kai kertonut, ellen puheeksi olisi ottanut.

Selitti, että pitkästä aikaa oli joku kauempana asuva kaveri pyytänyt iltaa viettämään.

Kysyin, että onko mahdotonta kieltäytyä. (selitys, että niin pitkä aika viime näkemisestä)

Olenkin alkanut miettiä, josko lopetan suhteen näitten menojen vuoksi ja vielä salailuakin mukana. Tulee tuntu, että ellen tiedä jotain, on kaikki luvallista.

En ole mustasukkainen.

Minusta vaan seurustelukuvioon ei kuulu omat iltamenot kuin ehkä työporukan kanssa pari kertaa vuodessa.

Eikö aikuinen mies osaa aikaa viettää muuten kuin baareissa.

Onkohan elämä ilman tuota miestä helpompaa, kun joutuu näitä pähkäilemään.

Vierailija
4/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkin iltaa viettämässä miesporukalla. Otin tämän puheeksi ja snoin, etten pidä siitä ja että kahdestaan voidaan kyllä käydä joskus. No, vähensi menojaan, mutta selvisi, että viime viikolla oli taas ollut baari-ilta ja tästä ei olisi kai kertonut, ellen puheeksi olisi ottanut. Selitti, että pitkästä aikaa oli joku kauempana asuva kaveri pyytänyt iltaa viettämään. Kysyin, että onko mahdotonta kieltäytyä. (selitys, että niin pitkä aika viime näkemisestä) Olenkin alkanut miettiä, josko lopetan suhteen näitten menojen vuoksi ja vielä salailuakin mukana. Tulee tuntu, että ellen tiedä jotain, on kaikki luvallista. En ole mustasukkainen. Minusta vaan seurustelukuvioon ei kuulu omat iltamenot kuin ehkä työporukan kanssa pari kertaa vuodessa. Eikö aikuinen mies osaa aikaa viettää muuten kuin baareissa. Onkohan elämä ilman tuota miestä helpompaa, kun joutuu näitä pähkäilemään.

Mies vannoi ettei sellaista elämää halua ja että rauhoittuu kun vauva syntyy.

Paskat! Nyt oon yksin vauvan kanssa ja mies viettää vapaata elämää kavereiden ja baarien ja festareiden parissa.

Kusetettu olo.

Katso tarkkaan mihin sekaannut. Jotkut on ikuisia keskenkasvuisia joille kaverit ja baarit on aina tärkeintä.

Vierailija
5/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin pitää miestä hieman mulkkuna.

Vierailija
6/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää miehellä oli jo 35v

Jotkut ei muutu. Ymmärtäähän sen toki,että joskus käy, mutta että jatkuvasti.

Sinuna ehkä pesisin käteni moisesta.

Vierailija
7/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikää miehellä oli jo 35v Jotkut ei muutu. Ymmärtäähän sen toki,että joskus käy, mutta että jatkuvasti. Sinuna ehkä pesisin käteni moisesta.

Vierailija
8/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää meillä noin 50 vuotta, joten ei tässä enää kannata miehelle kenkääkään antaa. Mua tuskin kukaan enää huolisi, ja on tuosta miehestä joskus jotain hyötyäkin. Alistun siis kohtalooni.

Vierailija
9/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaan seurustelukuvioon ei kuulu omat iltamenot kuin ehkä työporukan kanssa pari kertaa vuodessa.

Saahan nyt toki seurusteleva tai parisuhteessa oleva niiden omien kavereidensakin kanssa "mennä" - jopa niitä iltamenoja (mikä ei muuten välttämättä aina tarkoita ravintoloissa riekkumista?).

Eri asia sitten on, jos niissä menoissa alkaa olla jotain salailtavaa. Tai jos menoissa ei jollain tapaa ole vastavuoroisuutta tai niitä on joka viikonloppu.

Itse tykkään kyllä tavata omia ystäviäni ilman miehiä (saadaan oikein antaumuksella jutella "tyttöjen juttuja") ja suorastaan kannustan miestäkin tapaamaan omia ystäviään. Perheenä tai kaksin puuhaillaan kuitenkin suurin osa vapaa-ajasta.

Vierailija
10/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista. Lapsia en enää tee ja tuollaisen miehen kanssa en varsinkaan. Nuo tekevät naisen mielellään raskaaksi ja nainen jää kotiin lapsen kanssa ja jatkavat omaa vapaata elämäänsä.

Olen pitänyt itseäni tiukkiksena, kun en pidä miehen menoista. Ehken sitten olekaan?

Laitanko tiukan linjan, että jos kerran vielä vietät omia iltoja, loptena suhteen vai lopetanko jo heti? Toisaalta hölmöä sanoa aikuiselle ihmiselle monta kertaa samoista asioista. Pitäisi ehkä ajatella, että hän on valintansa tehnyt eli baari-illat menevät kaiken edelle.

Vierailija
11/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan nyt toki seurusteleva tai parisuhteessa oleva niiden omien kavereidensakin kanssa "mennä" - jopa niitä iltamenoja (mikä ei muuten välttämättä aina tarkoita ravintoloissa riekkumista?).

Eri asia sitten on, jos niissä menoissa alkaa olla jotain salailtavaa. Tai jos menoissa ei jollain tapaa ole vastavuoroisuutta tai niitä on joka viikonloppu.

Itse tykkään kyllä tavata omia ystäviäni ilman miehiä (saadaan oikein antaumuksella jutella "tyttöjen juttuja") ja suorastaan kannustan miestäkin tapaamaan omia ystäviään. Perheenä tai kaksin puuhaillaan kuitenkin suurin osa vapaa-ajasta.

niitä omia menoja on lähes joka viikonloppu. Saatan itse olla töissä ja mies tapaa kavereitaan. Ja nimenomaan baarissa. Olisikin hyvä, jos tapaisia kavereitaan harrastuksissa, mutta tuosta porukasta suurin osa nauttii kaljahuuruisesta elämästä.

Vierailija
12/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenkasvuisina kakaroina, jotka eivät ole omaan eläämäänsä pohjimmiltaan tyytyväisiä (kun menokenkää niin kovasti vipattaa)

Vierailija
13/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheestään ollenkaan.

Vierailija
14/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkin iltaa viettämässä miesporukalla. Otin tämän puheeksi ja snoin, etten pidä siitä ja että kahdestaan voidaan kyllä käydä joskus.

No, vähensi menojaan, mutta selvisi, että viime viikolla oli taas ollut baari-ilta ja tästä ei olisi kai kertonut, ellen puheeksi olisi ottanut.

Selitti, että pitkästä aikaa oli joku kauempana asuva kaveri pyytänyt iltaa viettämään.

Kysyin, että onko mahdotonta kieltäytyä. (selitys, että niin pitkä aika viime näkemisestä)

Olenkin alkanut miettiä, josko lopetan suhteen näitten menojen vuoksi ja vielä salailuakin mukana. Tulee tuntu, että ellen tiedä jotain, on kaikki luvallista.

En ole mustasukkainen.

Eikö aikuinen mies osaa aikaa viettää muuten kuin baareissa.

Onkohan elämä ilman tuota miestä helpompaa, kun joutuu näitä pähkäilemään.

Joo, eihän aikusilla kuuluu enää olla mitään sosiaalista elämää! :D Ihan teinien juttuja! :D

Vierailija
15/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi ikinä tollaisen kanssa. Kyllä omia harrastuksia ja juttuja pitää olla, mutta hahah.. baarissa joka vkl ja perheen halunnut perustaa? WTF?

Vierailija
16/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei käy baareissa miesporukalla. Ei ainakaan minun tuttavapiirissä.

Vierailija
17/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies käy ulkona vähintään sen 1 krt/vk. Tietyin väliajoin ihmettelee itsekin, miksi tekee niin. Haluaa kai antaa vaikutelman, ettei oikeasti ole niin paha. Silti ei koskaan muutu. Toisin sanoen, ei koskaan kasva aikuiseksi.

Meillä on pienet lapset ja minä mielelläni viettäisin aikaa ihan vaan perheen/ystävien kesken meillä tai jonkun muun kotona. Tarkoitus ei ole eristäytyä neljän seinän sisälle. Mies on ollut tuollainen kiitäjä siitä lähtien, kun tulin ensimmäistä kertaa raskaaksi. Tai no ei heti alussa niin paljon, vuosien myötä pahentunut. En jaksa enää välittää. Enkä jaksa vielä erota, kun miehestä on kuitenkin apua arjen pyörittämisessä.

Käyn itse ulkona pari kertaa vuodessa omien kavereideni kanssa. Muutoinkin tapaan heitä ilman miestäni suht usein (kutsun kylään, tapaamme lasten leikkiessä yhdessä tms). Mieheni ei koskaan estä minua lähtemästä minnekään. Tarjoutuu myös olemaan lasten kanssa tarvittaessa.

Olen tulkinnut asian niin, että miestäni ei yksinkertaisesti kiinnosta minun seurani. Muiden kanssa on mukavampaa, olen liian tylsä. Perhe-elämä on liian tylsää, jos ei riittävän usein pääse "ulkoilemaan". Enpä kauheasti voi tälle asialle mitään tehdä.

Vierailija
18/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin oman kokemukseni mukaan. Sinkkuna kun yksin kävin baarissa niin aina oli vonkaamassa varattuja miehiä, syystä tai toisesta..

Vierailija
19/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

useinkin iltaa viettämässä miesporukalla. Otin tämän puheeksi ja snoin, etten pidä siitä ja että kahdestaan voidaan kyllä käydä joskus. No, vähensi menojaan, mutta selvisi, että viime viikolla oli taas ollut baari-ilta ja tästä ei olisi kai kertonut, ellen puheeksi olisi ottanut. Selitti, että pitkästä aikaa oli joku kauempana asuva kaveri pyytänyt iltaa viettämään. Kysyin, että onko mahdotonta kieltäytyä. (selitys, että niin pitkä aika viime näkemisestä) Olenkin alkanut miettiä, josko lopetan suhteen näitten menojen vuoksi ja vielä salailuakin mukana. Tulee tuntu, että ellen tiedä jotain, on kaikki luvallista. En ole mustasukkainen. Minusta vaan seurustelukuvioon ei kuulu omat iltamenot kuin ehkä työporukan kanssa pari kertaa vuodessa. Eikö aikuinen mies osaa aikaa viettää muuten kuin baareissa. Onkohan elämä ilman tuota miestä helpompaa, kun joutuu näitä pähkäilemään.

Joo, eihän aikusilla kuuluu enää olla mitään sosiaalista elämää! :D Ihan teinien juttuja! :D

perheen perustamisen jälkeen kuuluisi jäädä pois. Sinulla kommenttisi perusteella se on jäänyt päälle...

Kaikki eivät halua jämähtää teinielämään kännäyksineen niinkuin sinä selvästikin...

Vierailija
20/35 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ihmettele että miehillänne on tarve päästä kotoa pois ja ilman vaimoa. En oikeasti ymmärrä. Siis ettekö te naiset osaa olla itseksenne ollenkaan? Ettekö halua itse käydä missään omien kavereidenne kanssa? Pitääkö perhe-elämän olla sitä että ollaan toisessa kiinni kokoajan? Jos on omia menoja niin ero tulee? Ihan kamalaa elämää, tollasta en ikinä haluaisi:(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän