Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebookissa synnärilläkin=D

Vierailija
24.04.2011 |

Jo on aikoihin eletty, kun pitää jo pari tuntia synnytyksestä päivitellä facebookiin ja siitä sitten säännöllisesti muutaman tunnin välein. Itselleni ei tullut naamis mieleenkään kun synnärillä olin. Voi jeesus sentään tätä nykyaikaa. Ja aika yleistä näköjään.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäähän jotkut kaikki vaipanvaihdotkin. :D

Vierailija
2/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se paikka??? Eikö mikään paikka ole suojassa nykyteknologialta, luulisi, että mammatkin sen verran tajuais, että ottais siellä levon kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin oli synnärillä tylsää, kun en juurikaan sängystä ylös päässyt ja vauva nukkui melkein koko ajan. Luin lehtiä ja surffasin netissä. Mitä olsi pitänyt tehdä? Ei nukuttanutkaan ihan koko ajan...

Vierailija
4/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

facebookin selailu sulle on?? :D

ottais siellä levon kannalta.

Vierailija
5/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olis tärkeämpiäkin asioita siellä ku facebook

Vierailija
6/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä esimerkiksi? Nukkuvan vauvan tuijottelu 24/7? Kipeän alapään murehtiminen? Suihkussa käyminen? Vessassa istuminen? Kahvin odottelu? Meidän synnärillä ei saanut käydä edes vieraita isää lukuunottamatta...

että olis tärkeämpiäkin asioita siellä ku facebook

Vierailija
7/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla synnärillä muodostetaan jo se hyvä pohja tulevalle; mamma facebookissa kun lapsi parkuu äitiä vieressä ja mamma vaan hokee "odota nyt, äitillä on tässä vähän juttu kesken"

Vierailija
8/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta suurin osa ajasta meni telkkaria katsellessa siellä. Miksi Fb olisi jotenkin sitä huonompi vaihtoehto?

Vierailija
9/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb-statuksen kirjoittaa ehkä minuutissa. kauemmin mulla on mennyt esimerkiksi äitini kanssa puhelimesa. Vai eikö synnäriltä saa soittaakaan? Mitä siellä pitää tejdä, valaiskaa nyt tyhmää? :)

Vierailija
10/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se varmasti menee. Vauva parkuu ympäri vuorokauden ja mammalla menee netissä kaikki aika. Ei ole välimuotoja. Ootko ollut synnärillä koskaan? oliko sun vauva sairas, kun vain huusi :(

tuolla synnärillä muodostetaan jo se hyvä pohja tulevalle; mamma facebookissa kun lapsi parkuu äitiä vieressä ja mamma vaan hokee "odota nyt, äitillä on tässä vähän juttu kesken"

Vierailija
11/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on netti puhelimessa. Netissä olo on ilmaista toisin kuin tekstarit ja puhelut. Joita kyllä niitäkin tuli tehtyä, kun se lapsi tosiaan nukkui melkein koko ajan.

Vierailija
12/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, äiti ei välitä lapsestaan koska sattuu keksimään itselleen tekemistä sillä välin kun lapsi esim. nukkuu? :D

Eihän se nyt tarkoita sitä että olisi facebook riippuvainen :)

Mitä ihmettä sinä muuten teet vauva sivuilla? Onko iskenyt riippuvuus? Huutaako lapset? Taitaa sullakin olla joku juttu kesken :)

Vierailija
13/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pohja aikuisuudelle. Nyt kaikki mammat pois netistä lastenne luo! Hus!!! Muuten teen ls-ilmon teistä kaikista!

PS. Telkkari ja Vauva-lehti ovat ok.

Vierailija
14/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä se tietokone oli aikamoinen pelastaja. Päivät siellä sairaalassa kun tahtovat toistaa itseään. Luin myös useamman kirjan ja päivän ohjelmatarjonta telkkarista tuli tutuksi.

Toki pystyisin sen pari päivää ilman nettiäkin olemaan, mutta oikeasti ei se sairaala elämä mitenkään tapahtumarikasta ole.

Ja onhan se nykyteknologia siellä sairaaloissa pakkokin olla. Hoitajat tekee paljon töitä tietokoneella xD

Vierailija
15/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt, mitä sen nukkuvan lapsen kanssa PITÄÄ tehdä. ihan konkreettisia vinkkejä kaipaisin seuraavaa kertaaa varten, etten pilaa mitään.

Vierailija
16/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iPhonessa facebook. Sen nappaa auki viidessä sekunnissa. Vessassakin menee moninkertaisesti pidempi aika, varsinkin synnytyksen jälkeen :D

Vierailija
17/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on iPhonessa facebook. Sen nappaa auki viidessä sekunnissa. Vessassakin menee moninkertaisesti pidempi aika, varsinkin synnytyksen jälkeen :D

äiti ottaa vauvan vessaankin mukaan!

Vierailija
18/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo, onhan se nyt jotensakin koomista että tuoreen äidin pitää synnärilläkin olla niin "ajan hermolla" koko ajan että. Mä ainakin olin tyytyväinen, kun oli kerrankin hyvä syy olla tietämättä mistään mitään maailmanmenosta.

Vierailija
19/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olin tyytyväinen, kun oli kerrankin hyvä syy olla tietämättä mistään mitään maailmanmenosta.

No mutta hyvä sulle. Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä.

P.S. Voit olla koska tahansa tietämättä maailmanmenosta. Sen kun laitat koneen heti kiinni.

Vierailija
20/34 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juupa juu, mutta sepä se onkin ,että kotona ne koneet sun muut on siinä houkuttavasti lähellä. Synnärillä voi olla autuaan tietämätln kaikesta, kun ei siellä moisia härveleitä ole, ellet itse niitä sinne raahaa=)