Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekis niin mieli ottaa ero

Vierailija
24.04.2011 |

Mulla on hyvä mies; aika kiltti, kohtuullisen hyväkäytöksinen, melkein sisäsiisti, ei ryyppää ylettömästi eikä ole lainkaan väkivaltainen. Mutta kaikki mitä minä teen on jotenkin vähän väärin tai huonosti tai ainakin väärässä järjestyksessä. Kaikkeen löytyy aina jotain vaikka pientäkin naputettavaa.

Äsken kasasin hänen apunaan uutta työpöytää ja kiinnitettiin keskusyksikköä pöytätason alle jne. Sellaista hommaa mistä hän ei olisi yksin selvinnyt. Olin koko ajan joko tiellä, väärinpäin tai pitelin jotain väärin ja mulla paloi käämit ihan kokonaan.

Onko mun ihan pakko jatkaa tässä avioliitossa???? Kyselen lähinnä itseltäni

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän noistaki asioista voi keskustella miehesi kanssa. ei se mies vaihtamalla parane. uudet ongelmat tulee vastaan taas toisen miehen kanssa

Vierailija
2/6 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan koko 20-vuotista yhteistä taivalta en jaksa tähän sepustaa.

Ilmeisesti asiat ei keskustelemalla parane, sitäkin olen kokeillut. Mies vaan ei tajua, jonkinsortin putkiaivo.

Miestä en ole vaihtamassa, olen vakuuttunut että mun on paljon parempi ihan yksin.

Onegelmia elämässä tulee aina mutta ainakaan kukaan ei syytä mua omista ongelmistaan.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen täytyy kestää jatkuva arvostuksen puute?? Että se on pikkujuttu??

Elämä yksin ei takuulla ole helpompaa mutta ainakin se on mun ikiomani

Vierailija
4/6 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun itsesi pitää puntaroida asioita ja tehdä ratkaisusi. Tsemppiä, asiat/ratkaisut tunnetusti harvoin ovat päivänselviä.

Vierailija
5/6 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvän avioliiton perusta! Lapsellista käytöstä tuollainen kun toista syyttää koko ajan ja naputtaa joka asiasta. Ihminen, joka kunnioittaa toista, ei tee noin.

Olen nähnyt tuttavaperheessä, millaista se on kun äijä koko ajan naputtaa naiselle kaikista asioista, syyllistää ja syyttää. Perheen pojat ovat samanlaisia: ei mitään kunnioitusta äitiä kohtaan! Todennäköisesti ei myöskään tulevaisuudessa omia vaimojaan kohtaan..

Vierailija
6/6 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole 100%:n narsisti, hänellä on paljon narsistisia luonteenpiirteitä (olen tutkinut asiaa ja lukenut monta narsismikirjaa!).

En saa arvostusta mistään, mieheni alistaa minua ja yrittää päättää kaikista asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme