MIstä löydätte käytettyjä kouluikäisten lasten vaatteita?
Monet täällä kertovat, että ostavat suurimman osan lastenvaatteita käytettynä. Onnistuu varmasti niin kauan kuin lapsi on alle kouluikäinen. Mutta mistä isommille. Kirppareilla, joissa olen käynyt, on ollut tarjolla vain kuluneita rytkyjä. Huutiksessa taas minusta aika kovat hinnat varsinkin kun pk:t laskee mukaan.
Kommentit (11)
Myös naapurit ovat antaneet/myyneet. Mä en valikoi vaan otan kaikki mitä annetaan. Niistä sitten pidetään mitä pidetään.
Kannattaa kysellä perheistä joissa kouluikäisiä on.
minkä kokoinen lapsi on. Meillä vanhimmatkin koulukkaat ovat pieniä ikäisekseen ja isoin vaatekoko, mitä käytetään, on 134. Ainakin tähän asti olen löytänyt huutonetistä ja kirppiksiltä ihan riittävästi vaatteita. Toki kaupoistakin välillä ostetaan.
Siinäkin voi tietysti olla eroa, tarvitseeko tyttöjen vai poikien vaatteita. Meidän pojalta ei jää paljoakaan vaatetta eteenpäin kierrätettäväksi, aina on jokin kohta ehtinyt päästä puhki (tarttui oksanhaaraan tms.) sitkeimmästäkin haalarista ym. Tyttöjen kanssa on eri juttu.
Tyttöjen vaatteita. Meidän koulupojallemme ei ole kukaan tarjonnut, eikä meiltäkään ole poikien vaatteita hirveästi muille riittänyt.
Meillä tyttö kelpuuttaisi kyllä vähän käytetynkin vaatteen ja varsinkin juhlavaatteet, joita tullaan käyttämään kerran pari, ostaisin mieluusti käytettynä. Itse en kovin mielelläni osta mitään vaatteita netistä, edes itselleni, koska tykkään hypistellä ja nähdä värit ja materiaalin "ihan livenä" sekä joskus jopa sovittaa vaatteita. Kokonumerot kun on joskus jopa lapsien vaatteissa ihan mitä sattuu valmistusmaasta riippuen.
Olisko tuossa ihan markkinarako.. perustaa isojen lasten vaatekirppis ja juhlapukuvuokraamo?
lasten vaatteet Iisan Tamineeseen Pikku-Huopalahteen/Hki. Perilliset ovat jo teinejä eli sellaista 165cm vaatetta menee meiltä vielä sinne.
Just vein kassillisen Puma, Hilfiger ym. pieneksi jäänyttä.
Paikka on kaaoksessa, mutta jos on aikaa penkoa ja älyää kysyä etsimäänsä, voi tehdä löytöjä. Hinnat erittäin kohtuulliset, koska itse saan puolet myyntihinnasta eikä sieltä montaa kymppiä vuodessa tule tuottoaa.
Mutta koululaiset ei kasva enää niin nopeaan tahtiin kuin nuoremmat, ja siksi vaatteita käytetään kauemmin, joten ovat jo aika kuluneita. Joskus myyn jotain hutiostoksia, ostanut nettikaupoista vääriä kokoja tms.
Valikoimme lasten kanssa ja mummo vie loput Viroon. Eivät toki ole ainot vaatteet. On aika erilainen maku, mutta aina jotain kivaakin löytyy
Toki sielläkin suurin osa vauvavaatetta,se kun kiertää nopeammin, mutta pienelle koululaiselle bongaan merkkivaatteita,jotka irtoavat kohtuu hintaan.
Alennusmyynnit on enemmän mun juttu, ostan edellisen sesongin jämät kaappiin odottamaan seuraavaa kautta. Kesän jälkeen tulee aina talvi ja uusikin kesä...
tai sitten niissä on jotain vikaa, epämukavia tms. Toki pieneksi jääneitäkin olisi, mutta olen ainakin itse todennut etteivät mene kaupaksi kirppiksellä enää isompien lasten vaatteet.
Isommille lapsille saa tosi edullisesti vaatteita mm. Seppälän ja Citymarketin ale-myynneistä sekä poistoista.