Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä valkoinen tyttö saa ansionsa mukaan tummilta kanssasisariltaan

Vierailija
23.04.2011 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei menisi varmaan Suomessakaan. Ihanaa kun naisetkin pääsevät osallistumaan maahanmuutton ongelmiin vähän konkreettisemmin.

Vierailija
2/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

epileptisen (?) kohtauksen tossa lopussa?

Karsea video :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä on se että auttamisen sijaan kuvataan videolle!

Jos ei itse uskalla mennä väliin,niin soittas vaikka poliisille!Näin itse tein pari viikkoa sitten.Erona vaan että itse olen nainen ja kyseessä oli tappelevat miehet sekä se että maana oli suomi.

Vierailija
4/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihme kun rumilusläskiäpärät hyppii tyyliin pään päällä....

Vierailija
5/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku shokkikohtaus kaiketi. Tais lähteä päänahka irti.

Vierailija
6/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saiko se jonkinlaisen kohtauksen lopussa?

Vierailija
7/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansionsa mukaan?

Vierailija
8/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tossa paljon voi yksinään tehdä ettei saa itse turpaansa. Sitä ihmettelen, että näkyi monta miespuolista työntekijää, jotka varmasti olisivat saaneet kaksi tyttöä kuriin, mutta seisoivat sivulla ja kuvasivat.

Sitähän nyt taas ei tarina kerro, mistä tappelu on lähtenyt, eli voi olla jollain tapaa "oikeutettukin" mutta silti vääriin käydä porukalla yhden kimppuun.

Vierailija
9/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän nyt taas ei tarina kerro, mistä tappelu on lähtenyt, eli voi olla jollain tapaa "oikeutettukin" mutta silti vääriin käydä porukalla yhden kimppuun.

Se tyttöhän huusi niille lumpuille siinä alussa, että mitä se on oikein tehnyt ansaitakseen sitä hakkaamista...ja sen jälkeen alkoi kunnon sempalot.

Vierailija
10/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansionsa mukaan?

Jenkeissä McDonaldsit on tummien valtakuntaa, paskaisia ja haisevia eikä niissä valkoiset tuppaa monellakaan alueella käymään. Tiedä mikä oli syynä, varmaan valkoinen tyttö oli liian kaunis tai laiha tms. Tätä samaa onnea meidän lapsemme saa kokea ihan kotonakin vanhempana, etenkin pk-seudulla.

Vierailija
11/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei tossa paljon voi yksinään tehdä ettei saa itse turpaansa. Sitä ihmettelen, että näkyi monta miespuolista työntekijää, jotka varmasti olisivat saaneet kaksi tyttöä kuriin, mutta seisoivat sivulla ja kuvasivat.

Teillä on aina kumma käsitys, että tummat ja mustalaiset ja muut mamut saa tehdä mitä vaan. Siihen löytyy aina oikeutus. Hyi sinua :(

Vierailija
12/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyttöhän huusi niille lumpuille siinä alussa, että mitä se on oikein tehnyt ansaitakseen sitä hakkaamista...ja sen jälkeen alkoi kunnon sempalot.

Voi hyvin olla vaikka pannut jommankumman poikaysävää tai jotain, eikä tiedä että siitä kyse, jos ei tyttöä ulkonäöltä tiedä. Tai ihan mitä vaan. Ikinä ei tiedä. Mutta jokatapauksessa vaikka olisi mistä kyse, niin ei ole reilua kun yhtä hakataan porukalla.

Mä olen muuten itse saanut vastaavanlaisen löylytyksen eininä kolmelta läskiltä valkoiselta muijalta, jotka kävivät yhtäkkiä päälle Tampereen Tuomiokirkon edessä. Edusta oli äynnä ryyppäävää porukkaa, kukaan ei auttanut, vaan hurrasivat ympärillä. Lopputulos oli kaksi katkennutta kylkiluuta, aivotärähdys ja tietysti kamalat mustelmat. Sairaalassa selvisi sitten, että olivat luulleet minua jonksikin toiseksi, joka oli puhunut paskaa selän takana. Heille oli vain osoitettu, etä "toi on se tyttö" vaikken ollutkaan. Anteeksi pyysivät, mutta ei paljon lohduttanut.

Vierailija
13/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä on aina kumma käsitys, että tummat ja mustalaiset ja muut mamut saa tehdä mitä vaan. Siihen löytyy aina oikeutus. Hyi sinua :(

Mä en osaa tätä rasismiksi automaattisesti vääntää, mutta voi olla sitäkin. Toi "oikeutettu" on nimenomaan merkeissä, koska tarkoitin, ettei välttämättä ole vain randomilla valittu rasistinen teko, vaan taustalla voi olla jotain muutakin, mikä kyseisten tyttöjen mielestä oikeuttaa teon, vaikka omasa mielestäni mikään ei oikeuta väkivaltaa.

Lähinnä haluan sanoa, että vaikka tappelussa on vastakkain mustia ja valkoisia (kummin päin tahansa) niin ei se välttämättä tarkoita, että se väri olisi se syy siihen tappeluun.

Vierailija
14/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvin olla vaikka pannut jommankumman poikaysävää tai jotain, eikä tiedä että siitä kyse, jos ei tyttöä ulkonäöltä tiedä. Tai ihan mitä vaan. Ikinä ei tiedä. Mutta jokatapauksessa vaikka olisi mistä kyse, niin ei ole reilua kun yhtä hakataan porukalla.

Mä olen muuten itse saanut vastaavanlaisen löylytyksen eininä kolmelta läskiltä valkoiselta muijalta, jotka kävivät yhtäkkiä päälle Tampereen Tuomiokirkon edessä. Edusta oli äynnä ryyppäävää porukkaa, kukaan ei auttanut, vaan hurrasivat ympärillä. Lopputulos oli kaksi katkennutta kylkiluuta, aivotärähdys ja tietysti kamalat mustelmat. Sairaalassa selvisi sitten, että olivat luulleet minua jonksikin toiseksi, joka oli puhunut paskaa selän takana. Heille oli vain osoitettu, etä "toi on se tyttö" vaikken ollutkaan. Anteeksi pyysivät, mutta ei paljon lohduttanut.

Paitsi sen, että on valkoinen ja sinutkin on piesty ilman syytä.

Nämähän ovatkin täysin järkevät syyt.

Vierailija
15/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuli oikein paha olo tuosta videosta. MIKSI KUKAAN EI TEHNYT MITÄÄN?!?

vitun raukkiksia kun kaksi yhden kimpussa :(

Mihin tää maailma on menossa?

Milloin suomessa on samanlainen meininki?

Vierailija
16/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa on se ettei kukaan auttanut tyttöä tossa lopussakaan. Melkein tuli itku mulla. :(

Vierailija
17/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asialla oli ihan vitivalkoinen "nainen". Ihan vaan huvikseen kävi kimppuun, kun poistuin huoltoaseman baarista. Kukaan ei tullut minua auttamaan :(

Pelkäsivät tuota vankiloissa kierrellyttä muijaa.

Ai niin ja olen itsekin valkoihoinen :)

Vierailija
18/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyttö saattoi vaikka kuolla. Ihan selkeä epileptinen kohtaus siinä lopussa, eli aivot jo turpoamassa. Toivottavasti apu oli jo matkalla.

Harvoin näin hirveetä itse joudun katsomaan. Kyllä on nykymaailma hirveä paikka.

Vierailija
19/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei tapauksen taustoista tiedäkään mitään, niin hämmästyttää suuresti miten AIKUINEN MIES voi katsoa vierestä tuollaista höykytystä!!! Aika kvyesti se mies nimittäin yritti mennä väliin, se vaalea "mummelikin" oli tiukemmin repimässä niitä tummia tyttöjä irti. Puhumattakaan niistä muista työntelijöistä, joita kuvassa vilahteli...

huhhuh. Ja kyllä se epileptinen kohtaus oli tuossa lopussa, ihme on jos selvisi tuosta ilman pysyvää aivovauriota!

Vierailija
20/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika sanaton.

Mitä pidemmälle kys videota katsoin, sitä kuvottavampi olo tuli, itku tuli kurkkuun.

Tuli aivan silmitön, alkukantainen raivon tunne ja viha kaikki noita ihmisiä kohtaan jotka olivat paikalla eivätkä tehneet mitään auttaakseen.

Tuollaisille hylkiöille on oma paikkansa jossakin tulisessa keitoksessa, pakko ajatella niin koska muuten tuntuu aivan liian pahalta.

Voi luoja :´´(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän