Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä valkoinen tyttö saa ansionsa mukaan tummilta kanssasisariltaan

Vierailija
23.04.2011 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika sanaton.

Mitä pidemmälle kys videota katsoin, sitä kuvottavampi olo tuli, itku tuli kurkkuun.

Tuli aivan silmitön, alkukantainen raivon tunne ja viha kaikki noita ihmisiä kohtaan jotka olivat paikalla eivätkä tehneet mitään auttaakseen.

Tuollaisille hylkiöille on oma paikkansa jossakin tulisessa keitoksessa, pakko ajatella niin koska muuten tuntuu aivan liian pahalta.

Voi luoja :´´(

Vierailija
22/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aivan silmitön, alkukantainen raivon tunne ja viha kaikki noita ihmisiä kohtaan jotka olivat paikalla eivätkä tehneet mitään auttaakseen.

Tuollaisille hylkiöille on oma paikkansa jossakin tulisessa keitoksessa, pakko ajatella niin koska muuten tuntuu aivan liian pahalta.

Voi luoja :´´(

Muistattehan että kaikki ihmiset ovat samanarvoisia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti katsovat oikeudessa sen videon. Se uhri ei nimittäin lyönyt kertaakaan vastaan, yritti vain suojautua.

Vierailija
24/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei saa enää auki...

Vierailija
25/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä veto että kääntyy aika monen kelkka kun kyseessä ei ollutkaan kiva valkoinen keskiluokkainen tyttö vaan transsukupuolinen nainen?

Hävetkää jo etukäteen.. :(

Vierailija
26/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tossa tekstissä sanotaan, syytteitä "harkitaan"? mitä vattua?? HARKITAAN?

Työntekijät kuulema ovat naureskelleet taustalla.. voi hitto mitä touhua..

Vierailija
27/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän tapahtui USA: ssa. Siellä musta väestö ei useinkaan ole "maahanmuuttajia", vaan ovat eläneet siellä jo satoja vuosia. Eihän tällä asialla nyt ole mitään tekemistä maahanmuuton kanssa, kouluttamattomat persumirjat saa vain vettä myllyyn.

Mut meinasi kerran joku skinhead -muija hakata ilman mitään pätevää syytä, oli vain hullun agressiivinen ja meinasi hyökätä päälle, varmaan, koska ulkonäköni ärsytti häntä. Aiheen vierestä, mutta silti... Tässä videossa olevat tummat tytöt tuskin ovat sen maahanmuuttajampia kuin tuo hakattu valkoinenkaan. Ovat varmaan kaikki paikallisia.

Vierailija
28/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä veto että kääntyy aika monen kelkka kun kyseessä ei ollutkaan kiva valkoinen keskiluokkainen tyttö vaan transsukupuolinen nainen?

Hävetkää jo etukäteen.. :(

Törkeä pahoinpitely! Oli uhri kuka tahansa. Sekö sitten oikeuttaisi pahoinpitelyyn että sattuu olemaan transsukupuolinen!?

Vierailija
29/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huusko se yks, että pitäisi saada lääkäri paikalle? en tajunnut.. siis jonkun kohtauksenhän se sai.. epilepsia? lukeeko mitään mitä selle naiselle tai transulle sitten kävi..?

Vierailija
30/36 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruokottomia apinoita tähän Suomenmaahan! Tai siis onhan niitä täällä jo vaikka kuin v******, mutta ei enempää tarvita kiitos! Antaa kaikkien "kukkien" kukkia, mutta annetaanhan niiden kukkia niissä omissa maissaan........

Oletko ihan oikeasti skini tai muu vähempiosainen luuseri? Vastaavia ja pahempiakin hakkaamisia suorittavat valkopersepaviaanit ihan samalla tavalla kuin tummat sisarensa ja veljensä.

Vierailija
31/36 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka tämä ketju hajottaa mielipiteitäni suunnasta toiseen.. Ketään ei tietenkään saa tällä tavoin kohdella.. Mutta mitä jos nämä olisi olleet valkoisia kaikki? tai kaikki mustia?? mitä tapahtuu kun linkitetään video missä valkoinen lauma pahoinpitelee nuoren tumman pojan?? olen itse mulatti.. äitini on valkoinen ja isä musta... taidan olla väri sokea siis???

Vierailija
32/36 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka tämä ketju hajottaa mielipiteitäni suunnasta toiseen.. Ketään ei tietenkään saa tällä tavoin kohdella.. Mutta mitä jos nämä olisi olleet valkoisia kaikki? tai kaikki mustia?? mitä tapahtuu kun linkitetään video missä valkoinen lauma pahoinpitelee nuoren tumman pojan?? olen itse mulatti.. äitini on valkoinen ja isä musta... taidan olla väri sokea siis???

Järkyttävän törkeä pahoinpitely. Ja tuosta pitäisi kunnon rangaistus jo saada.

Oli uhri sitten valkoinen tai tumma. Aivan kamala oli video, enkä toivoisi tuollaista pahoinpitelyä kenellekään :/

Vierailija
33/36 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkitä ihmeessä.

Vierailija
34/36 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään rotia tai häpeää

Vierailija
35/36 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivottavasti ei sellaista tapahdukaan. Ihan sama, mitä joku tekee tai "puhuu paskaa", niin ei sitä väkivallalla ratkaista. Mistä se käytösmalli tulee, että perätään toisen sanomisia nyrkit pystyssä? Jos joku on mua haukkunut takanapäin, niin tiedänpähän olla luottamatta. Ei se nyt sillä muutu, että menen riehumaan: "peru sanasi, mä en ole hullu..." Joo, niinhän se maailma toimii.

En halua kuulostaa ylimieliseltä, mutta tuollainen toisen hakkaamisen ymmärtäminenkin on niin sitä kuuluisaa WT:tä...

Vierailija
36/36 |
24.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naama siinä lehdessä,ja on annettu potkut.

hyvä!! asia selviää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi