^^^^Truplat Torstaihin!
Kommentit (62)
Talvikki: otapa nyt rauhassa! Et saa synnyttää ennen mua:)
Mua taas väsyttää, niin kuin aina nykyään. Pitäisi varmaan ottaa päikkärit. Ensi viikolla alkaa äitiysloma - kyllä sitä on jo odotettukin. Tuntuu vaan aika tylsiltä nuo muutamat viikot kotona itsekseen ennen kuin vauva on syntynyt... mitä mä täällä keksin tehdä. En ole tottunut ' lorvimaan' heh! Ehkä mä jotain ohjelmaa kehittelen...
Tällaiset kuulumiset.
Tällä viikolla on ollut vähän vaikeuksia ehtiä tänne. Olisi niin paljon kaikkea tärkeää, mitä pitäisi tehdä. Näinhän se on usein loman jälkeen, ennen kuin pääsee taas kiinni rutiineihin. Meillä on ollut myös kolmasosa töistä sairaana, joten muilla on ollut ylitöitä. Ensi viikolal olen täällä varmaan vielä vähemmän. Ajattelin nimittäin pitää kaikille luokilel kokeet, eli illat menevät kokeita korjatessa.
Kiva kuulla, että Talvikille kuuluu jo parempaa kuin eilen. Saman ohjeen antaisin kuin muutkin: lepoa! Pienten lasten kanssa on varmasti vaikea ottaa rauhallisesti, mutta ilmeisesti saat mieheltä ja isovanhemmilta kuitenkin apua.
Nekkukin tuntuu voivan jo paremmin. Ainakin kuulostat reippaammalta ja iloisemmalta.
Neidilläkin tuntuu sujuvan hyvin arki kahden pienen kanssa. Kiva kuulla, että imetys onnistuu ja vauva kasvaa hyvin.
Mariposaa täytyy siis edelleen piinailla. Hyvin voisit varmaan jo testata, kun kierto on venynyt noinkin pitkäksi.
Leanna taisi olla lähdösäs matkalle. Tämä onkin varmasti yksi parhaista hetkistä lähteä johonkin lämpöiseen paikkaan. Lokakuussa on yleensä niin synkkää ja harmaata, ja luvattiinhan tännekin taas loppuviikoksi plussakelejä.
Nyt joudun lopettamaan, koska täytyisi vielä ehtiä kirjastoon. Onneksi meiltä ei ole sinne kuin 100 metriä. Muuten en varmaan jaksaisikaan lähteä.
AXE, mä ainakin pidän sulle ihan hurrrjasti peukkuja että saatte sen plussan tästä kierrosta!!! bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kiva, että mun eilisestä tuskasta oli jollekin jotain iloa. ;)
Tentti lähestyy, mut voi kettu kun ei kiiiiiiiiinnosta. Siis ihan todella, mä haluaisin vaan rypeä itsesäälissä, miettiä samoja ajatuksia uudestaan ja uudestaan ja pyörittää raskauskiekkoa. Mut ei, täytyy lukea jostain hemmetin maiseman kokemisesta. *hakkaa päätä seinään*
Mahaa on sit ihan _hiukan_ tänään kourinut. Siis voi taju, tältä pyykeistä varmaan tuntuu kun ne väännetään kuiviks. *maha kourii, meinaa mennä kaksinkerroin*
ilmeisesti siis mä todellakin onnistuin jännittämään niin paljon että tää kierto veny. Onks kellään tietoa, et miten se STRESSI ihan oikeesti vaikuttaa ovulaatioon ja raskautumiseen? vai vaikuttaako?... Entäs sitte, onks mun ovulaatio joka tapaukses ollut 14 vrk ennen tätiä, vai onks se voinu olla " normaalilla" paikalla siitä huolimatta että kierto veny epätavallisen pitkäks? Joo, ehkä olis syytä soittaa lääkärille. =D
mut joo, pakko varmaan vilkasta sitä maisema-kirjaa. *pöh*
Tytön läksytkin kahlattu läpi ja nyt olis sitte ruuan tekoa edessä -> ei keksi mitää mitä tekis mieli :/
AXE, mä ainakin peukutan, rukoilen, toivon ja aloitan ilmeisesti sullekin kuviotanssini jotta se plussa saatais tikkuun. Ainakin se tehos Miruliille ;)
Halusiko MARIPOSAKIN annoksensa mun hötky-pötky-tanssista? ;D
MIITSU, vieläkin juu enimmäks aikaa on olo ettei uskois et on raskaana. Oireet todella vähäisiä vaikkakin pientä jotakin löytyykin..
NEITI, hienostihan tyttö oli kasvanut :)
LEANNA, vitsit. Oon kade. TAHTOO KANS MATKALLE!! Pääsiskös lapsenvahdiksi siivellä? ;)
Oli mul jotain vielä mut nyt jo unohtu ku tyttö tuli tuohon keskyttämään *huoh* tuun uudelleen ku muistuu mieleen..
ottaisin kernaasti sut laukkuun mukaan ja lastenvahdiksi muttei millään taida saada sua mahtumaan näiden miljoonien vaatteiden ja tavaroiden joukkoon;)tuskaa....
mulla koko koti mullinmallin kun yritän miettiä mitä otan mukaan mitä en....
tyyliin 5:lle lapselle 2kpl pikkuhousuja,2paria sukkia,yöpuvut,lämpimämmät asut,helle asut,uimapuvut.pojille paljon,paljon varavaatetta ja pienimmälle vaippaa ja purkkiruokaa varmuudeksi.lääkevarastonkin saan rahdata mukana...+meidän omat kamat...huh!hengästyttää.
ja varmasti saan huomenna avata laukut ja miettiä uudestaan,niinku aina!!!
ääh...L+5
Leanna: ihan oon kanssa kade sulle vaikka vasta viimeviikolla ja tälläkin viikolla oon ollu poissa kotoa... ois niin kiva päästä jonnekin lämpöseen lepäilee :) Hauskaa matkaa!! Uskon että tuskaa tavaroiden pakkailu :(
Tänään sain nauraa veet silmissä meidän kissaa: se on oikeesti ihan omituinen: oli ekaa kertaa tälle syksylle lumisessa ulkoilmassa ja oli aivan onnessaan!! Peuhas siellä lumessa ja juos hulluna! Ihan vihasena muris mulle kun väkisin kannoin sen sisälle!! :) omituinen otus et tykkää kylmästä: nukkui vielä parvekkeella " päiväunetkin" !!
Ihan kauhee nälkä kokoajan... taas eväiden kimppuun.. tylsää töissä...
[color=FFB6C1][b]Marieela[/b] - Mulla normaalistikin on suht alhaset paineet (n. 110/75). Nekin laittaa joskus huippaamaan ja voimaan heikosti.. Että kyllä sain hyvin oksviittaa miltä tuntuis jos ne ois viel alhasemmat ;) Mikset sä muuten saa noihin paineisiin lääkkeitä? (en ainakaan muista et koskaan oisit maininnut niistä mitään..) Vaik eihän noissa alhasissa paineissa niin suurta vaaraa oo kun taas korkeissa. (sillon yöllä oli 165/120) Se oli paaaljon kauheempaa :x
[color=FFAEB9]Mies puhu jotain et jos yläpaine on jotain 80 luokkaa - alkaa se olla jo munuaisille vaaraks. En sit ite näistä tiiä, mut mies vaan jotain mainitsi.......
[color=EEA2AD][b]Neiti[/b] - Olipas pikkunen kasvanu :) Niinhän ne aina ja aina liian nopeesti ;)
[color=CD8C95][b]Mariposa[/b] - Hyvä, hyyvä - ei vielä menkkoja! Alkaa jänskättää ihan simona :)
[color=EEA2AD][b]Axe[/b] - Mä peukutan sulle kans ihan kybällä!! Oon varannu jo viikon päähän tädinkarkotus - humppa tanssi kurssin - että saan varmasti sen karkotettua sun luota. Sit muuten lanteet keinuu ja lattia jytää :D Johan on markkinat - ja muut torikokoukset - jos se vielä uskaltaa näyttäytyä!
[color=FFAEB9]Marieela perustetaanko tädinkarkotus chiirliiderit? ;)
[color=FFB6C1][b]Miitsu[/b] - Koitahan jaksaa töissä!! Ens kerralla otat mukaan koko jääkaapin ;)
[color=8B5F65]Joo, me käytiin shoppaa - no shopattiin vaan katselemalla. Kaks lyhtyä tarttu vaan mukaan.. Tytölle kattelin siitä EnttenTenttenistä villakangastakkia - mut ei ollu *höh* H&Mllä olis yks ihana vaaleenpunanen. Mut viimeks ei ollu enää kun yks Minjan kokoo jälellä.. Tuskin siellä enää on sitä.
Broitsut muhii uunissa - joten riisin keittoon. Palaillaan astialle taas :)
Exa yö takana, toinen edessä. Heräisn tossa äsköttäin ja nyt on niin höntti olo, että älkää välittäkö jos kirjottelen mitä sattuu.
Talvikki: Kiva kuulla, että suppart laantuneet. Toivottavasti pysyvätkin poissa!
Mariposa: Huomenna avan uutta testiä, eihän tätä kestä tätä piinaa enää ;) Peukutuksia.
piipaalle ja fiikunalle jaksamisia kun muksut valvottaa. Meillä on poju onneksi alkanut taas nukkua yöt läpeensä. Taitaa aavistaa, että äippä tarttee kunnon yöunet.
Marieelalle parannussäteitä~~~~~~~~. Toivottavasti ei iske kunnon flunssa. Raskaana kun on toi lääkevalikoima aika pieni.
hönttäkös se kertoi sen hautajaisjutun. Oli kyllä tosi hauska. Naurattaa vieläkin. Musta toi tilannekomiikka on melkis parasta. Ainut vaan et sille harvoin saa nauraa ihan rehellisesti.
Neiti: Tosi hienosti tyttö kasvanut. Ja iahana on, kun huolii vaan tissiä vaikkei varamsti ol hällekkään se kaikkein helpoin ravinnonlähde. Mutta taitaa olla periksiantamatonta sorttia. Se on hyvä se!
Axelle täältä kanssa kovasti paljon raskautumissäteitä~~~~~~~~
miitsu: Onks sulla mikä vuoro huomenna? Lähtisitkö illalla lenkille? Kun ei nyt oo noita jumppiakaan. Harmi, että meni hyvät vaunut sivu suun. Mutta varmasti löytyy sata kertaa paremmat tilalle :) Täältä lähtee pahoinvoinninkarkotussäteitä sinne ~~~~~~~~~~~~~~~
Nyt syömään! (Mun tän hetken suosikkilause)
T. mirulii rv 4+5
MARIEELA: Juu anna mennä vaan, jalalla koreasti! ;D Asettuupahan sullakin masuasukki sit hyvän asentoon sinne kasvamaan. Ja me saadaan AXEN kanssa plussat! Jippii!! :D
AXE: Mites sulle eilen kävin kun meinasit miestä mennä vähän vikittelemään?? Toivottavasti onnistu ja jatkatte samaan malliin! :) Toivosin sulle sitä plussaa niin että vallan pakahdun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
MII: Voi inha mahakipu. Se on kamalinta.:/ Mutta taas kerran osasit sen hauskasti sanoo, eli hymy korvissa sun pyykkivertauksesta. ;D Parempia oloja kuiten jatkossa!!!!!!!!!!
LEANNA: Ihana kun pääsette koko pesue lomaileen!! Mihin paikkaan Kanarialle meette? Voin kyllä kuvitella sen tavaramäärän joka sun täytyy pakata, yksinkin saa jo aika suuren laukun täyteen!
MIITSU: Ihana teitin kisu. :) Ja eikun enemmän evästä mukaan vaan, kaiken maailman herkkuja. :D
TIITIKKÄ: Juu tee kamalan vaikeet kokeet, niin ne ei osaa vastata ja sulle jää vähemmän lukemista.. Eli kerkeet myös tänne palstaileen meitin kaa!!!!:D
EMMASANNA: Sitä voikin kovin työteliäs ihminen vähän tylsistyä jos noin vain joutuu lomaileen. Multa voi aina kysyy miten ne päivät kannattee ogranisoida, oon ihan pro noissa hommissa! ;) Ei vaan, ihanaa kun pääset jo kunnolla valmistutuun vaaveliin.
SERPPU: Jahaa, kuinkas kiharat onnistu?? Laitoitko sellaset SERPENTTTIINI-kiharat??????
Hmm.. Luulen että mies on aika valmista kauraa vauvan tuloa ajatellen. Eka se totes että siinäpäs ois elämän tärkeimmät asiat samassa paketissa (siis jos oisin paksuna), sit se sano et no hän kerkeää sit ainakin neuvolaan ja tänään se ilmoitti jännittävänsä sitä testiä niinku joulua. ;D Oon siis aika ilonen. :D Mutta edelleen epäilen vahvasti että kerkeän edes testaamaan, täti tulee kuitenkin. Nyt on taas nimittäin vähän vihlonu sieltä sun täältä. Ja yhtäkkiä meni maha aivan sekasin, aamulla vielä tuntu et ois ennemmin ummetusta tms. (SORI NÄÄ MUN JUTUT!) Eli odotellaan. Kp ois nyt 32/ miljooona. :D
NO olipas reissu !
Sinne parturiinhan mun piti siis mennä. Ajan olin jo pari viikkoo sitten varannut ja lapsukaisetkin olivat hyvässä hoidossa... Mutta mitä pahkuraa, oltiin jotenkin menty parturin kanssa ristiin ja se oli laittanut kirjaansa mun ajan klo 13 ja minä kalenteriin klo 14 - eli ei mitään kikkaroita sitten ei! Multa meinas itku tulla, purin siis oikeesti huulta etten olisi purskahtanut poruun (raskaana olevan naisen elämän suuria vastoinkäymisiä).
No kun lapset kuitenkin olivat siellä hoidossa, niin päätin heräte-ideana kävellä sisustusliikkeeseen. Olen sitä käyntiä tietoisesti venyttänyt, kun tuo meidän remppa tuntui venyvän ajankohtaan X. Ja sielläpä sattui olemaan tapetointipäivät !!!! Firmojen edustajia, sisustusasiantuntijoita yms. paikalla. Sain heidän avullaan valittua NIIN ihanan kokonaisuuden, että en ikinä, en milloinkaan olisi yksin osannut. Ja vieläpä sain 15% alennuksen kaikesta tuon teemapäivän kunniaksi + vielä muitakin yksittäisiä tuotealennuksia. Soitin ennen tilaamista miehelle, että mites tehdään saadaanko rahat kasaan jos teen tilauksen nyt, ja lupasi haalia rahasäiliön pohjalta vielä loputkin killingit kasaan ;o)
Eli pienten vastoinkäymisten jälkeen päiväni muuttuikin varsin onnistuneeksi :o)
Lähettelen kuvia kun saadaan tapetit seinään, niin näette miten herkku tuli :o) Värinä kuitenkin lila ja keltainen + vähän hopeaa ja teemana kukka (menee 4 vuotilaale tyttölapselle ja vähän vanhemmallekkin... Saapi sitten murrosiässä itse maalata seinänsä oranssiksi jos haluaa :o) )
Serpenttiiini kiharat - heh!! Niin varasin sitten uuden ajan ensi viikolle. Uusi yritys serpenttiinikiharoiden laitolle :o)
No voi harmi. Ois ollu kiva saaha serppukiharakuva postiin. Mutta tyydymme siis uusiin tapettikuviin kun sen aika tulee. Hip hei, remppaus onkin kivaa! :D
Hyvä idea! Taidankin tehdä todella vaikeat kokeet. Onhan keksittävä keino tänne päsyyn. Toisaalta jos teen liian vaikea kokeen, joudun tekemään myös uusinttakokeen. En jaksaisi kuitenkaan korjata joka oppilaalta kahta koetta.
Mariposa: wau!!! mies on tosissaan lämmenny!! Nyt vaan sitä plussaa testiin!! Vitsit että oon onnellinen sun puolesta!
Mirulii: mulla on huomennakin iltavuoro... ei siis onnistu lenkkeily illalla... mitenkäs ens viikko?? vois koittaa jumppaan ja ois kiva keretä juttelee paremminkin joku pvä... mulle jumpat käy ti ja pe... jos oisit ma tai ke päivällä kotona niin voisin tulla ennen iltavuoroa käymään (jos mulla vaan on auto...) tms....
Tuota en tullutkaan ajatelleeksi! (luulin että just minä oisin ton hoksannu, kun oon uusintatenttien suurkuluttaja, eli opettajan painajainen) No mutta sitten voisit tehdä sellasen tentin, jossa ois vaan noin 2 kyssäriä ja nekin monivalintoja. :D Juu ei musta opea tuu.. ;D Minkäs ikäsiä ne sun oppilaat on?
Juu, nyt masentaa. Kirjoitin piiiiitkän viestin piiiiitkästä aikaa ja sit tyttö tuli syliin ja sain sen juuri lopeteltua, kun likka painois jostain napista ja hävis koko teksti. Murr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Yritän palata illemmalla - yksin.
[b]Mariposa:[/b] Sun miehes on lämmennyt hyvin! Munkin veittely onnistui;) Meidän keskustelu:
mies " lässyäänellä" : otitko suklaata?
minä: en, kun minä haluan pusuja... :)
mies: ai! Eikö suklaa korvaa pusut?;)
minä: No ei niistä vauvoja tule...
mies: tuleeko pusuista muka..?
minä: no, on se ainakin lähempänä... *virne* Eikö edes oikein nopeasti..? *aneleva katse*
mies: juu.. Mutta en tiedä kuinka nopeasti... Onko sulla muuten joku telkkariohjelma alkamassa..? *vihjaa BB:iin*
minä: ei...
Eikä se kyllä kauhean nopea ollut... ;) heh!
Oli pakko suostutella eilen, koska nyt on la asti niin kiireistä, ettei välttämättä ehdi:/
No ei siis oikeesti, mut äsken soitti joku jätkä ja kysy et mikä mun nimi on ja ihmetteli et mistä mun numero on sen puhelimeen ilmestyny! No enpäs tiiä. Samalta paikkakunnalta oli kuiten. Tokasin sille vaan ihmetyksissäni et " päätit sitten soittaa ja kysyä!" Heh, hävetti. :) Mut nyt oon ihan varma et oli joku läähättäjä joka pelas jotain omaa kieroutunutta pervopeliään. ;)
....Eli mulla ei oo elämää, onneks tää sotaleskeily loppuu ihan kohta. Kahen viikon päästä on peipe jo matkalla kotiin. =)
Mulla on tosiaan aika paljon ylimäärästä aikaa, nyt oon päivän tutkinu mun ihoa. Se kun tuppaa olemaan aika finnipainotteinen näin ennen menkkoja mutta eipäs ole nyt! Se siis suorastaan HEHKUU. :) Ja finni joka tuli viime viikonloppuna ottamaan vastaan tätiä, lähti aika äkäseen heti maanantain jälkeen, kun huomasi ettei täti tullutkaan!! Hmm... Sangen salaperäistä, etten sanoisi epäilyttävää. ;D
Nyt seisot kyllä pari päivää käsillä, ettei simpat karkaa! Ettei vaan mene YHTÄÄN ohi. Saatte kympit ..tai edes seittoset. ;D Meillä on kyllä AINA aikaa seksille. *huokaa* Vaikka joku soittas et tulee ihan just käymään niin mies saattaa juoksuttaa mut makkariin. Onneks meitin makkarissa on ovi. :D
Mä oon ollu tunnin töissä ja eväät on melkee syöty... siis mikä ruokahalu???? ;)
Mii: *reps* ihan totaalisesti kun eilistä pinoa luin... :)
vessaan tarttee vissii kiitää seuraavaksi... mulla taitaa tulla mielenkiintoiset työkk ennen äippälomaa *oottaa innolla pahoinvoinnin alkua*