Onko hölmö idea kutsua mummi viettämään kolmen lapsenlapsen syntymäpäiviä yhdellä kertaa?
Yhdellä lapsista oli syntymäpäivät talvella, eikä mummi päässyt tulemaan. Yhdellä on nyt toukokuussa, eikä mummi pääse sinnekään. Kolmannella on loppukesästä, en tiedä vielä, miten/milloin juhlitaan, kun on silloin juuri pitkän ajan äidillään.
Nyt mietinkin, että olisko ihan hölmö idea kutsua mummi viettämään näiden kaikkien kolmen syntymäpäiviä toukokuun lopussa/kesäkuun alussa? Lapset ovat kaikki pieniä, vanhin 7v.
Kommentit (4)
mutta tämä olis sellainen "extra-päivä", kaikki saisivat olla päivänsankareita ;)
mutta kiitos mielipiteestä :)
ap
Mun mielestä tuosta tulee sellainen kuva, että haluaisit viettää juhlat sen takia, että lapsesi saisivat lahjat mummilta.
Kutsuisin siis mummin viettämään mukavaa kesäpäivää ilman mainintaa synttäreistä! :)
Mun mielestä tuosta tulee sellainen kuva, että haluaisit viettää juhlat sen takia, että lapsesi saisivat lahjat mummilta. Kutsuisin siis mummin viettämään mukavaa kesäpäivää ilman mainintaa synttäreistä! :)
en tosiaan lahjojen takia ajatellut (en edes välttämättä haluaisi sitä roinaa, jota tämä mummi useimmiten raahaa...joo, olen kiittämätön jne. ;)), mutta toisaalta tästä voi kyllä saada sellaisen kuvan. mummi kun itse harmittelee, ettei ole päässyt viettämään lasten synttäreitä, niin siksi mietin tällaista. On siis jo pari kuukautta kysellyt, että milloin pääsee tämän tammikuussa syntyneen syntymäpäiville...
ap
tyhmä ajatus jos mummo on niin kiireinen tms. ettei muuten tahdo päästä tulemaan..
Mutta meillä ei ainakaan lapset tuota järjestelyä ymmärtäisi, koska tykkäävät nimenomaan siitä että heillä on omat synttärinsä ja näin saavat olla päivän keskipisteitä kukin vuorollaan.