Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä sanon aina asiakaspalvelujalle, jos kohtelee toista huonosti

Vierailija
21.04.2011 |

Olen kohta nelikymppinen akka, jota sapettaa törkeät asiakaspalvelijat. Sanon aina, jos saan asiatonta palvelua, mutta sanon myös silloin, jos joku toinen saa. Tämä tapaus sattui syksyllä Turun rautatieasemalla: Nuori tyttö oli ostamassa lippua opiskelijakortilla. No, kävikin ilmi, että se kortti on vääränlainen jollain tapaa, oli astuneet uudet säädökset voimaan. Tyttö sanoi, että kyllä hän on opiskelija, eihän hänellä muuten olisi tätä korttiaan, vuositarrat täsmäävät ja kaikki. Miespuolinen Lipunmyyjä oli äärimmäisen ivallinen, haukkui tyttöä yksinkertaiseksi ja kehotti menemään kotiin kasvamaan yms. asiatonta. Tytöllä tuli ihan kyyneleet silmiin. Tyttö kysyi, mikä on täyden lipun hinta, mut siihen ei hänellä ollut varaa. Mies kehotti sit tyttöä siirtymään pois jjonoa tukkimasta, ja tyttö lähti pois. Olin asioimassa viereisellä kassalla ja sanoin äijälle että aivan ala-arvoista käytöstä asiakaspalvelijalta, että kehtaakin iso mies itkettää nuorta tyttöä. Mies huusi mulle että pidä sä huolta omista asioistasi, ei pitäisi olla sun ongelma. Sanoin takaisin, että noin törkeää käytökseen on pakko puuttua ja häivyin. Tyttö istui itkemässä asemahallissa, menin hänen luokseen ja sanoin haukkuneeni sen miehen.

Ne, jotka on enemmän asioineet Turun aseman lipunmyynnis tunnistavat varmaan tämän vanhahkon, todella ilkeän myyjän.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina törkeille asiakkaille, etten halua tuollaista kuunnella, että minullakin on oikeus ihmisarvoiseen kohteluun.

Vierailija
2/4 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Ap. Törkeä käytös oli se sitten aspan tai asiakkaan suunnasta, on aina tuomittavaa. Puutun siihenkin, jos joku on epäasiallinen esim. kassalle. Tästäkin olisi monta juttua, mut antaa olla. Aspa voi harvemmin sanoa suoraan törkeälle asiakkaalle, mut toinen asiakas voi.

Nyt joku sanoo, että Puutun toisten asioihin, nyt en voi sietää törkeää käytöstä. Ratikassakin sanon huutaville juopoille, et iso mies ja kännissä keskellä päivää, haisetkin noin pahalta ja kehtaat vielä mölytä, että häpeäisit! Huumehörhöille en sano mitään, he ovat vaarallisia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin tuo muutaman virkkeen haukkuminen ketään auttoi

Vierailija
4/4 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tullut tavaksi dokumentoida tilanne tosi tarkkaan, ja se kyllä auttaa.