Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alapää synnytyksen jälkeen liian kireä! Kohtalotovereita?

Vierailija
20.04.2011 |

Synnytyksessä tuli epparin lisäksi 3.asteen repeämä ja ompelivat sitten limakalvoja vähän liiankin "hyvin" yhteen... Nyt pitäis sitten venytellä itse, ettei yhdyntä sattuisi. Jes! Eipä juuri innosta...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen onneksi kirurgille joka korjaa asian.

Vierailija
2/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai terkkarin/neuvolan kautta?

-Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittoi lähetteen plastiikkakirurgille, sanoi että se venyttäminen on niin aikaa vievää hommaa. Mutta kyllä sitä aikaa sinne kirurgillekkin saa odottaa, mulla on aika sinne silloin kun vauva on 7kk. Alkaa pikkuhiljaa hermot kiristyy :D

Vierailija
4/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän oli siitä tietty innoissaan, mut kyl se ajan kanssa löystyi.

Vierailija
5/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän oli siitä tietty innoissaan, mut kyl se ajan kanssa löystyi.

meillä ei olla yhtään innoissaan kun siitä kireästä kohdasta ei kyllä mennä läpi mitenkään :D

-2

Vierailija
6/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli sama ongelma ekassa synnytyksessä. Jotenkin ei kamalasti innostanut se alapään silpominen heti synnytyksen perään. Ja ei tykänny mies, kun ei siitä seksistä oikein meinannu mitään tulla (numerolle jotain). Sen verran kuitenkin tuli, että tuli toinen synnytys ja asia korjaantui. Ei tullut lapsi ulos ahtaasta paikasta ja piti vähän veitsellä auttaa. Onneksi sattui parempi parsija paikalle. Jos et halua tehdä kuten minä, niin varaa aika tk:lle tai ota puheeksi vaikka lapsen neuvolassa. Pakkohan se on korjata. Seksitön elämä on ongelma sinällään, mutta minulla sattui ihan kävely jne liikunta. Ja niin ei voi kyllä loppuelämää elää.

Vierailija
7/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle kävi myös vähän samoin, repesin pahasti ja epparikin tehtiin, lääkäri oli sitten pistäny tikit niiiiin helkkari hyvin, että moneen kuukauteen ei pystynyt seksiä harrastamaan- ja joka yritys päättyi itkuun. Ei tonne alapäähän vaan yksinkertasesti voinu laittaa mitään, ku kiristi niin perkeleesti

Noh, kyllä se siitä ajan kanssa helpotti, ja kun tarpeeksi kauan oli yrittänyt, niin lopulta kiristyski hävis.

Uskomatonta jotenki, että noinkin voi käydä, vaikka monet sitä niin toitottaa, että alapää löystyy varmasti synnytyksessä eikä mikään tunnu sen jälkeen enää miltään, ja miehetki joutuu käymään vieraissa ku naisen pimppa on pilalla :D Näin kärjistettynä :)

Vierailija
8/8 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö jälkitarkastuksessa reagoitu asiaan mitenkään? Siis muuten kuin käskemällä venyttelemään mikä kuulostaa ihan älyttömältä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän