Kenet haluaisit viereesi nukkumaan ensi yönä?
Kommentit (34)
tahtoisin kaikki lähtis pois kotoa ens yöksi ja saisin olla yksin.
Paha päivä.. viisaudenhammas vaivaa, pää kipeä ja menkat alkoi äsken.
Jos realistisesti valitaan niin kumman hyvänsä lapseni (mielellään ei kuitenkaan molempia yhtä aikaa). Siitä seuraava vaihtoehto olisi että saisin nukkua yksin.
Ketään vierasta en sänkyyni haluaisi.
viikonloppuna voisin haluta sellaisen herkän, aistillisen, mutta silti miehekkään miehen, joka ei olisi ihan hyttysen kokoinen. Sellaisen, jolla järkikin pelaisi hyvin toisin kuin exällä.
Mut jos saa leikkiä mielikuvitusleikkiä, niin sit Ilja Jalkasen... enkä tosiaankaan nukkumaan:) Jos et tunne niin googlaa...
mutta se ei koskaan toteudu.
Realiteetit on realiteetteja, mutta haluaisin silti joskus herätä hänen viereltään.
Olin kahden yön työmatkalla juuri ja ihana tulla kotiin.
mutta se ei koskaan toteudu. Realiteetit on realiteetteja, mutta haluaisin silti joskus herätä hänen viereltään.
peesaan tätä..
Miten ihanaa olisi nukkua yksi yö ihan yksin! Tavallisesti pedistä löytyy aamulla minun lisäkseni mies, 1-3 lasta ja kissa...
en ketään. Olisi ihanaa herätä yhtenä yönä YKSIN. Olen siis kahden yökukkujan yh:)
Näköjään en osaa edes haaveilla yöstä ilman herätyksiä:D
20
ensimmäisen poikaystäväni jota en ole pystynyt unohtamaan enkä varmaan tule pystymäänkään. Olimme yhdessä 15-vuotiaista 22-vuotiaisiin, erosimme yli 20 vuotta sitten ja yhä ajattelen häntä.
Olisi hienoa päästä taas nukkumaan siihen lusikka-asentoon minkä yhdessä kehitimme ja jota parempaa en ole tähän päivään mennessä löytänyt. Olisi ihana päästä pussailemaan juuri häntä, sillä taidolla jonka yhdessä toisillemme opetimme. Olisi ihana katsella juuri niihin silmiin, olisi ihana koskettaa juuri häntä.
Siitä yöstä olisin valmis antamaan aika paljon.
Saisi ekaa kertaa 8 kuukauteen nukkua koko yön rauhassa, putkeen, pelkäämättä että kääntyy vauvan tai taaperon päälle ja liiskaa sen...
Mies on yövuorossa ja se sopii oikein hyvin. Saan nukkua kunnolla, kun ei kuorsaa. Olen kipeänä.