Kenet haluaisit viereesi nukkumaan ensi yönä?
Kommentit (34)
Tuskin kuitenkaan kyse samasta Timosta.
Timon. Ei ole oma mieheni.
...mutta jos noin niinku aatellaan että mikä teksi minut kovin onnelliseksi JOSKUS, niin oma mies olis ihan kiva.
Ja sit mä vielä joskus haluaisin jutella mun heilastelukaverin kanssa pitkään ja hartaasi, parantaa maailmaa ja ideoida pöhköjä - ja sen jälkeen ois niin vietävän kiva kun se kaappais mut kainaloonsa ja saisi nukahtaa siihen. Tähän kuvioon ei kuuluisi seksi, sillä omalla tavallani tulen häntä rakastamaan aina, enkä tosiaan aikoisi perhettään rikkoa. Mutta mä kaipaan.
Ei siis ole sunkaan oma?
En oo hänen viereensä päässyt vielä, mutta suunnitelmissa on, molemmilla.
Tuskin kuitenkaan kyse samasta Timosta.
Timon. Ei ole oma mieheni.
Ja se onneksi onnistuu, en viitsi raahautua miesystäväni luo nukkumaan. Se ei enää innosta kolmen vuoden seurustelun jälkeen.
Tai jonkun, joka ei herätä minua 1-2h välein.
Ystäväni aviomiehen. Ikävä kyllä olen rakastunut.
Minä haluaisin myös, onneksi en ole kuitenkaan häneen rakastunut vaan ihastunut vain...
Juuri sen, johon taidan olla korviani myöten ihastunut, vaikkei pitäisi. Tai en kyllä edes tiedä olenko, vai onko kyse ihan vain seksuaalisesta himosta :D Mutta sitäkään kyllä ei edes pitäisi olla ja nyt vain odottelemaan järkeä päähän. Vaikka tosin samaan sänkyyn vielä hyvin suurella todennäköisyydellä päädytään.
hän joutui sairaalaan viisi päivää sitten, oli teholla neljä ensimmäistä päivää ja nyt ollut yön neurologisella. hän on vielä niin heikossa kunnossa, ettei varmasti pääse kotiin viikkoihin, mutta haluaisin niin hänet jo kotiin ja jopa viereeni nukkumaan.
joka on työmatkalla. En iskää ikävöivää taaperoa, joka nukkuu koko yön kietoutuneena selkääni kuin mustekala :D
19-vuotiaan ihailijani, eikä taatusti tulis nukuttua ainakaan koko yötä.
Vietimme viimeksi yön yhdessä 17 vuotta sitten ja se meni aivan persuilleen. Haaveilemme ihanasta romanttisesta yöstä edelleenkin....
Komean ja kiihkeän mieheni kanssa olen mieluummin päivisin hereillä.