Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lestadiolainen vieraissa

Vierailija
19.04.2011 |

Ketä lestadiolaista kiinnoistais käväistä vieraissa? Onko joku kokeillut?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi on tiedän perheen jossa lasten silmien väristä voi päätellä että rouva saana eri miehen siementä. 

Vierailija
22/26 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän kierrän täällä Kempeleessä talosta toiseen siementä jakamassa. Miehet ovat myyntimatkoillaan vanhuksia huijaamassa, niin vaimot on kalunkipeitä ja enhän tietenkään vastaan pane!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän kierrän täällä Kempeleessä talosta toiseen siementä jakamassa. Miehet ovat myyntimatkoillaan vanhuksia huijaamassa, niin vaimot on kalunkipeitä ja enhän tietenkään vastaan pane!

Sama täällä Oulujoen pohjoispuolella. Ukot heiluu työreissuillaan, lapset vääntää jo omillaan ja hyvässä iässä oleva vaimo kotona viettää aikaa toisinaan minun kanssani. Se täytyy myöntää että kortsua hänen kanssa joutuu käyttämään. 5 lapsenkin jälkeen aivan tiukka ja sporttinen emäntä. 

Vierailija
24/26 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä Oulujoen pohjoispuolella. Ukot heiluu työreissuillaan, lapset vääntää jo omillaan ja hyvässä iässä oleva vaimo kotona viettää aikaa toisinaan minun kanssani. Se täytyy myöntää että kortsua hänen kanssa joutuu käyttämään. 5 lapsenkin jälkeen aivan tiukka ja sporttinen emäntä. 

Taidetaan painaa samaa naista

Vierailija
25/26 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos lestadiolaiset harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä, ei ole enää lestadiolainen

Naiskenneltiin paljon 14 vuotiaina luokkakaveri tytön kanssa. Vanhoilislestadiolainen oli (sisaruksia oli 12), itse olin hevari sieltä synkemmästä päästä.. 90-luku, Oulu. K:lle terveisiä jos sattuu lukemaan -M 

Vierailija
26/26 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joka syntinsä tunnustaa ja hylkää, saa armon"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan