Ihan älytöntä kun Ilpo
tippui, nyyh. Raskaushormonien kyllästämä purskahdin eilen itkuun äänestystuloksen selvittyä.Ilpohan oli selkeästi paras, aito rokkijätkä, itsensä likoon paneva. Karisma aivan omaa luokkaansa. Jollain Lentäjän pojalla ja Sininen uni lastenlaululla kyllä mennään jatkoon... tai epävireisellä piipityksellä. Uskomatonta. Tällä hetkellä tuntuu etten finaalia viitti katsoa. Yhdentekeviä tylsimyksiä siellä laulamassa. Voihan hyvin olla että levymogulit on huomanneet Ilpon potentiaalin, et hyvin käy loppujen lopuksi.
Kommentit (8)
söde ja vaatimaton. Ja olen sentään 44 v. neljän lapsen äiti..
En enää viitsi katsoa kyseistä ohjelmaa.
on varmasti parasta, että tippuvat nyt. NÄkysvyys ja suosio huipussa, mutta jalkaan ei tule Idols-voittajan palloa. Saavat takuuvarmasti levytyssopimukset ja tehdä sitä musiikkia mitä haluavat. Minus puolesta vaikka se vähäpätöinen piipittäjä-tyttö voi voittaa, voittajat eivät koskaan ole pärjänneet niin hyvin kuin aikaisemmin pudonneet.
joista kummastakaan en kylläkään välittänyt, en tosin Henna-Riikasta enkä Alistakaan. Mara voittoon vaan, olis ihanaa! :))
on varmasti parasta, että tippuvat nyt. NÄkysvyys ja suosio huipussa, mutta jalkaan ei tule Idols-voittajan palloa. Saavat takuuvarmasti levytyssopimukset ja tehdä sitä musiikkia mitä haluavat. Minus puolesta vaikka se vähäpätöinen piipittäjä-tyttö voi voittaa, voittajat eivät koskaan ole pärjänneet niin hyvin kuin aikaisemmin pudonneet.
Vaikka hieman harmistuinkin kun Ilpo tippui. Nyt alan mielenkiinnolla odottamaan sitä Ilpon ja Stiinan oikeaa tuotantoa.
kun sitä ei nähnyt, niin oli välillä jopa mainio.
Mutta katsellahan sitä ei pystynyt ollenkaan.
Ilpon tippumisesta. Mutta täytyy sanoa että kylmiä väreitä tuli Alin esityksestä. Sillä jätkällä on jotai ihmeen itsevarmuutta!! Mut ilpo, miks tippui!!
toinen laulu eli aika pepävireistä silläkin.