Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö erota, mieheni äänesti Timo Soinia.

Vierailija
18.04.2011 |

Mieheni juhli illalla kun persut jyrää. En tiedä mitä ajatella. Pitäisikö erota? En tiedä tunnenko enää koko miestä.. Arvomailmamme ei enää kohtaa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en ihmettele kyllä että ette äänestäneet...

Vaikutat aika hömelöltä, anteeksi vaan.

Ja ap:lle, en mäkään kyllä vois minkään persumiehen kanssa olla, ei taitais olla oikein mitään yhteistä vaikka niin oisin luullut.

kuinka pikkumaista ! Minua ei ainakaan kiinosta mitä minun mieheni olisi äänestänyt.. Meillä synkkaa hyvin muuten ja homma toimii. Minä en ainakaan eroaisi tuollaisen taki :D Me emme siis kummatkaan äänestäneet ollenkaan. Ollaan kyllä seurattu vaalikeskusteluja tv:stä jne. mutta äänestämättä jätettiin. JOs minä olisin äänestänyt olisin äänestänyt SDP:tä

Vierailija
22/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies äänesti KIKEÄ!!! kunhan kukaan ei saa sitä koskaan tietää...

No meitä on nyt kaksi. Tiedät tasan miltä musta tuntuu. Täytyy todella vältellä poliittisia keskusteluja tuttujen kesken tästä eteenpäin, ettei totuus paljastu kenellekkään.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen miten voi edes syntyä rakkaussuhde jonkun täysin erilaisen arvomaailman omaavan kanssa. Mulla on sattunut aina niin että on sattunut ihastuksilla/seurustelukumppaneilla olemaan sama poliittinen kanta, siis että se on selvinnyt vasta myöhemmin kun suhde jo alkanut.

Minusta on aivan tervettä, että avio/avoliitossa ihmiset saavat pitää omat mielepiteensä politiikasta sun muusta. Olenko väärässä vai pitääkö niiden samanväristen tuulipukujenkin lisäksi olla samat poliittiset mielipiteet? Toki ymmärrän, jos poliittiset näkemykset aiheuttavat jatkuvaa ritelyä...

asiaa näinhän se menee jokaisella pitää olla oikeus omaan mielipiteeseen myös äänestyskopissa

Vierailija
24/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olis pannut niin sitten

Vierailija
25/25 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olis pannut niin sitten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme