Kike miettii blogissaan miksi japanilaiset rakensi voimalan mannerlaatalle.
Kommentit (60)
"Kysymys kuuluu : Kuinka voidaan rakentaa mannerlaattojen päälle valtava määrä voimaloita, vaikka maanjäristyksiä on jatkuvasti alueella ?"
tarkoiteta sitä, etteikö niitä voimaloita pitäisi mannerlaattojen päälle rakentaa, vaan että pitääkö niitä rakentaa suuri määrä ALUEELLE, jossa ON USEIN järistyksiä!
Taitaa olla hieman luetunymmärtämisessä ongelmia toisilla, tai sitten halutaan vaan ymmärtää väärin, että saisi joka asiasta katkerana siellä kitistä.
Säälittävää!
t: Persu
vaikka oletkin itse persu. on ihan oikeutettua jopa persuilta hävetä tyhmimpiä edustajiaan. ellet sitten mennyt ja äänestänyt kikeä.
Käyttäisivät betonia, niinkuin Suomessa.
Mä olisin ehdottanut, et ois rakentanneet ne japanilaiset ne ydinvoimalat tänne Suomeen, ku meil on paremmat laatat. Toivottavsti vie tätä asiaa nyt etiäpäin. Kun Timokin on aikas ydinvoimamyönteinen...
Oon jutellu Kiken kans monasti Turun toril ja muutenki olen aina pitäny perusS-pualuetta omanani. Ihan vaan koska ajattelen ko Kike, et mannerlaattoje päälle ei todellakaan sais rakentaa mittä tehtai, etenkään ydintehtai..
Kun kiinan Fukushimaankin tulis nyt joku järistys, ni miten siitä selviäis alueen asukkaat? Mää sanon vaan, et Kiken kysymys on ihan asiallinen.. Älkää aina haukkuko, jos joku Suomalainen kerranki menestys!
T: Persu
naamioitumalla perussuomalaiseksi. Älkää nyt ihmisiä noin tyhminä pitäkö! Nolaatte vaan itsenne.
Oon jutellu Kiken kans monasti Turun toril ja muutenki olen aina pitäny perusS-pualuetta omanani. Ihan vaan koska ajattelen ko Kike, et mannerlaattoje päälle ei todellakaan sais rakentaa mittä tehtai, etenkään ydintehtai..
Kun kiinan Fukushimaankin tulis nyt joku järistys, ni miten siitä selviäis alueen asukkaat? Mää sanon vaan, et Kiken kysymys on ihan asiallinen.. Älkää aina haukkuko, jos joku Suomalainen kerranki menestys!
T: Persu
Siinä taas joku joka yrittää haukkua perussuomalaisia naamioitumalla perussuomalaiseksi. Älkää nyt ihmisiä noin tyhminä pitäkö! Nolaatte vaan itsenne.
Oon jutellu Kiken kans monasti Turun toril ja muutenki olen aina pitäny perusS-pualuetta omanani. Ihan vaan koska ajattelen ko Kike, et mannerlaattoje päälle ei todellakaan sais rakentaa mittä tehtai, etenkään ydintehtai.. Kun kiinan Fukushimaankin tulis nyt joku järistys, ni miten siitä selviäis alueen asukkaat? Mää sanon vaan, et Kiken kysymys on ihan asiallinen.. Älkää aina haukkuko, jos joku Suomalainen kerranki menestys! T: Persu
Kike vielä runnoo läpi pakolliset kansalliset kehonrakennustreenit vauvasta vaariin.
Noilla äänimäärillä Kikestä tulee sosiaali- ja terveysministeri. Että sellaiset neljä vuotta tulossa
Suomalaisista tulee uusi arjalainen mahtikansa.
Soini väläytti, että otetaan ministerit eduskunnan ulkopuolelta. Silloinhan meillä kaikilla av-mammoilla on mahdollisuudet. Timppaa! Saanko esittäytyä, olen erittäin pätevä ja lähes täydellinen. Lisäksi työtön, mutta voin hyvän palkan eteen luopua periaatteistani.
Meillä on talo rakennettu sokkelin päälle. Mutta laatat pitäisi vaihtaa saunaosastolta.
Sokkeli on hyvä ratkaisu, mutta jos se mannerlaatta on isoon voimalaan parempi? Voiko joku viisaampi vastata?
Alotetaan adressi etta saadaan vaaralliset mannerlaatat kiellettyä. Kike vois viedä sen Japaniin
mutta ymmärrän kyllä että se kaikilta ei onnistu.
Olihan täällä jo eilen aikamoisia "tilastotieteilijöitä" mammoissa =D
Kellukkeiden varaan. Sitten se olisi voitu upottaa mereen sellaisenaan jos kuumenee liikaa.
Todella hyvä havainto Kikkeltä.
siita aletaan tehda pilaa kansainvalisessa lehdistossa.
Kike=halventava haukkumanimi juutalaiselle.
repesin :DDD vaikka äänestinkin Persuja. Mutta en sentäs Kikeä :D Kyllä toivon totisesti, ettei ne nyt Kikestä sentään leivo mitään ministeriä.
siita aletaan tehda pilaa kansainvalisessa lehdistossa. Kike=halventava haukkumanimi juutalaiselle.
Nii miksi ydinvoimalaa ei voitu rakentaa merelle? Kellukkeiden varaan. Sitten se olisi voitu upottaa mereen sellaisenaan jos kuumenee liikaa.
Todella hyvä havainto Kikkeltä.
Mites kun se merikin on mannerlaatan päällä?
repesin :DDD vaikka äänestinkin Persuja. Mutta en sentäs Kikeä :D Kyllä toivon totisesti, ettei ne nyt Kikestä sentään leivo mitään ministeriä.
Niin Kikeä olis tylyä jättää ministerisalkkujen ulkopuolelle kun oli aikamoinen ääniharava. Ylipäänsä persuilla se ministeriaines on vähän mitä on. Vaikka pari hyvääkin tyyppiä löytyy.
Huolimattomuusvirheitä sattuu kaikille.