Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kike miettii blogissaan miksi japanilaiset rakensi voimalan mannerlaatalle.

Vierailija
18.04.2011 |

Kai muut laatat olivat sitten loppuneet.

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolimattomuusvirheitä sattuu kaikille.

Jos sille linjalle lähdetään, ettei ole tuon taivaallisen väliä millaisilla ilmaisuilla asioita politiikassa käsitellään, ei kyllä hyvä heilu.

Eiköhän se Kike tarkoittanut mannerlaattojen kriittisiä saumakohtia, mutta on nimenomaan naurettavan hassua (tai surkuhupaisaa) puhua mitä sattuu. Se kertoo kyseisen ihmisen sivistyksen tasosta - ja myös persujen kokonaisuudessaan.

Vierailija
42/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kysymys kuuluu : Kuinka voidaan rakentaa mannerlaattojen päälle valtava määrä voimaloita, vaikka maanjäristyksiä on jatkuvasti alueella ?"

tarkoiteta sitä, etteikö niitä voimaloita pitäisi mannerlaattojen päälle rakentaa, vaan että pitääkö niitä rakentaa suuri määrä ALUEELLE, jossa ON USEIN järistyksiä!

Taitaa olla hieman luetunymmärtämisessä ongelmia toisilla, tai sitten halutaan vaan ymmärtää väärin, että saisi joka asiasta katkerana siellä kitistä.

Säälittävää!

t: Persu

vaikka oletkin itse persu. on ihan oikeutettua jopa persuilta hävetä tyhmimpiä edustajiaan. ellet sitten mennyt ja äänestänyt kikeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisivät betonia, niinkuin Suomessa.

Vierailija
44/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ehdottanut, et ois rakentanneet ne japanilaiset ne ydinvoimalat tänne Suomeen, ku meil on paremmat laatat. Toivottavsti vie tätä asiaa nyt etiäpäin. Kun Timokin on aikas ydinvoimamyönteinen...

Vierailija
45/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jutellu Kiken kans monasti Turun toril ja muutenki olen aina pitäny perusS-pualuetta omanani. Ihan vaan koska ajattelen ko Kike, et mannerlaattoje päälle ei todellakaan sais rakentaa mittä tehtai, etenkään ydintehtai..

Kun kiinan Fukushimaankin tulis nyt joku järistys, ni miten siitä selviäis alueen asukkaat? Mää sanon vaan, et Kiken kysymys on ihan asiallinen.. Älkää aina haukkuko, jos joku Suomalainen kerranki menestys!

T: Persu

Vierailija
46/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naamioitumalla perussuomalaiseksi. Älkää nyt ihmisiä noin tyhminä pitäkö! Nolaatte vaan itsenne.

Oon jutellu Kiken kans monasti Turun toril ja muutenki olen aina pitäny perusS-pualuetta omanani. Ihan vaan koska ajattelen ko Kike, et mannerlaattoje päälle ei todellakaan sais rakentaa mittä tehtai, etenkään ydintehtai..

Kun kiinan Fukushimaankin tulis nyt joku järistys, ni miten siitä selviäis alueen asukkaat? Mää sanon vaan, et Kiken kysymys on ihan asiallinen.. Älkää aina haukkuko, jos joku Suomalainen kerranki menestys!

T: Persu

Vierailija
47/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä taas joku joka yrittää haukkua perussuomalaisia naamioitumalla perussuomalaiseksi. Älkää nyt ihmisiä noin tyhminä pitäkö! Nolaatte vaan itsenne.

Oon jutellu Kiken kans monasti Turun toril ja muutenki olen aina pitäny perusS-pualuetta omanani. Ihan vaan koska ajattelen ko Kike, et mannerlaattoje päälle ei todellakaan sais rakentaa mittä tehtai, etenkään ydintehtai.. Kun kiinan Fukushimaankin tulis nyt joku järistys, ni miten siitä selviäis alueen asukkaat? Mää sanon vaan, et Kiken kysymys on ihan asiallinen.. Älkää aina haukkuko, jos joku Suomalainen kerranki menestys! T: Persu

Vierailija
48/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kike vielä runnoo läpi pakolliset kansalliset kehonrakennustreenit vauvasta vaariin.

Noilla äänimäärillä Kikestä tulee sosiaali- ja terveysministeri. Että sellaiset neljä vuotta tulossa

Suomalaisista tulee uusi arjalainen mahtikansa.

Vierailija
49/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soini väläytti, että otetaan ministerit eduskunnan ulkopuolelta. Silloinhan meillä kaikilla av-mammoilla on mahdollisuudet. Timppaa! Saanko esittäytyä, olen erittäin pätevä ja lähes täydellinen. Lisäksi työtön, mutta voin hyvän palkan eteen luopua periaatteistani.

Vierailija
51/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on talo rakennettu sokkelin päälle. Mutta laatat pitäisi vaihtaa saunaosastolta.

Sokkeli on hyvä ratkaisu, mutta jos se mannerlaatta on isoon voimalaan parempi? Voiko joku viisaampi vastata?

Vierailija
52/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotetaan adressi etta saadaan vaaralliset mannerlaatat kiellettyä. Kike vois viedä sen Japaniin

Vierailija
53/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruudessa...

Vierailija
54/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ymmärrän kyllä että se kaikilta ei onnistu.

Olihan täällä jo eilen aikamoisia "tilastotieteilijöitä" mammoissa =D

Vierailija
55/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellukkeiden varaan. Sitten se olisi voitu upottaa mereen sellaisenaan jos kuumenee liikaa.

Todella hyvä havainto Kikkeltä.

Vierailija
56/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siita aletaan tehda pilaa kansainvalisessa lehdistossa.

Kike=halventava haukkumanimi juutalaiselle.

Vierailija
57/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

repesin :DDD vaikka äänestinkin Persuja. Mutta en sentäs Kikeä :D Kyllä toivon totisesti, ettei ne nyt Kikestä sentään leivo mitään ministeriä.

Vierailija
58/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siita aletaan tehda pilaa kansainvalisessa lehdistossa. Kike=halventava haukkumanimi juutalaiselle.

Vierailija
59/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii miksi ydinvoimalaa ei voitu rakentaa merelle? Kellukkeiden varaan. Sitten se olisi voitu upottaa mereen sellaisenaan jos kuumenee liikaa.

Todella hyvä havainto Kikkeltä.

Mites kun se merikin on mannerlaatan päällä?

Vierailija
60/60 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

repesin :DDD vaikka äänestinkin Persuja. Mutta en sentäs Kikeä :D Kyllä toivon totisesti, ettei ne nyt Kikestä sentään leivo mitään ministeriä.

Niin Kikeä olis tylyä jättää ministerisalkkujen ulkopuolelle kun oli aikamoinen ääniharava. Ylipäänsä persuilla se ministeriaines on vähän mitä on. Vaikka pari hyvääkin tyyppiä löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän