Milaisia mänttejä te olette naineet?
Mäntti numero 1:
Tuli kotiin örvelökännissä hirveän ryyppysakin kera... Meillä vauva 3 kk. Mäntti, joka myös miehenäni tunnetaan kiukutteli, kun heitin hänen "ystävänsä" pihalle!
Nyt se sammui ja kuorsaa keskellä lattiaa. Ensin oksensi sängyn ja sohvan...
Vaikka tätä tapahtuu vain n.3 kertaa vuodessa, olen sanaton.
Kommentit (4)
ei tarkoita että kaikki miehet on mänttejä. Minun mies katsoi kanssani vaali-iltaa telkkarista ja kävi kanssani nukkumaan. Nyt lähti jo puoli tuntia sitten töihin ja tulee ruokatunnilla käymään kotona ja lupasi tuoda maitoa kaupasta tullessaan. Ei se mun mielestä ole mäntti.
Missä luki, että kaikki miehet ovat mänttejä? Otsikossako, kun ap ei ollut kirjoittanut että mimmosia mänttejä osa teistä on nainut?
Kannattaa vaan sinne peiliin katsoa jos tuntuu että on mäntin kanssa naimisiin mennyt.
Kannattaa vaan sinne peiliin katsoa jos tuntuu että on mäntin kanssa naimisiin mennyt.
AP lähtee peilaileen ja pistää räpsyt samalla ojennukseen =) No, pitää ylittää mänttieste matkalla peilille...
ei tarkoita että kaikki miehet on mänttejä.
Minun mies katsoi kanssani vaali-iltaa telkkarista ja kävi kanssani nukkumaan. Nyt lähti jo puoli tuntia sitten töihin ja tulee ruokatunnilla käymään kotona ja lupasi tuoda maitoa kaupasta tullessaan.
Ei se mun mielestä ole mäntti.