Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä oikeudella toiset vanhemmat

Vierailija
03.04.2011 |

antaa lastensa terrorisoida muita ihmisiä, vaikka bussissa/lentokoneessa tai muualla julkisessa paikassa.

Mikä siinä on ettei lapsia voi komentaa?

kaupassa toiset kakarat juoksee ja HUUTAA! miksi ette saatana sano mitään?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa lastensa terrorisoida muita ihmisiä, vaikka bussissa/lentokoneessa tai muualla julkisessa paikassa.

Mikä siinä on ettei lapsia voi komentaa?

kaupassa toiset kakarat juoksee ja HUUTAA! miksi ette saatana sano mitään?

Siksi kun ne vanhemmat häpeävät! He yrittävät olla tuntematta jälkeläisiään ja ITSE olla niin hissukseen, että ei vaan kukaan yhdistä riehuvaan lapseen.

Eihän se todellisuudessa onnistu. Huomaan kuitenkin, että ei tähän ketjuu eikä mihinkään muuhunkaan kirjoita koskaan kukaan sellainen vanhempi, joka antaa lapsensa riehua.

Ilmeisesti nämä 'hyvinkasvatetut' vanhemmat häpeävät omaa käytöstään. Heidän kuuluu olla Täydellisiä ja Hyviä Vanhempia, joiden ei koskaan tarvitse kieltää eikä komentaa lapsiaan.

Koska he ovat niin Täydellisen Onnistuneita ja itse ehdottomasti hyvin käyttäytyviä, heillä ei ole mitään tarvetta puuttua kultamussukkansa tekemisiin.

Ehkä he pitävät huonon käytöksenä ja epäonnistuneena kasvattamisena, jos joutuvat lastaan kieltämään, käskemään, estämään, ottamaan kiinni tai tekemään jotain sellaista, joka saa kultamussukan pahoittamaan mielensä ja mikä kamalinta, ITKEMÄÄN. Sehän olisi aivan hirveää. On paljon nolompaa olla kiukkuaan itkevän lapsen vanhempi julkisella paikalla kuin huutavan ja riehuvan, mutta ILOISEN lapsen vanhempi.

Ajatelkaa nyt, mitä ne muut ihmiset sanova, jos minä ryhtyisin KOMENTAMAAN lasta kesken kauppareissun! Taivas sentään, ties vaikka lastensuojeluilmoituksen tekisivät lapsiparan huonosta kohtelusta.

Vierailija
2/2 |
03.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä, etten jaksanut sanoa asiasta viidettä kertaa, enkä jaksanut pistää peliä poikki. Noin simppeli syy, en jaksanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla