12-vuotiaalle pojalle lahja - osaisko joku auttaa?
Olen ihan epätoivoinen, kun pitäisi löytää lahja 12-vuotiaalle pojalle eikä mitään tule mieleen. Hän asuu maalla eivätkä vanhemmat halua, että annan hänelle lahjakortin Makuuniin tai leffalippuja koska eivät halua viedä häntä lähimpään kaupunkiin niitä lunastamaan. Musiikki ja dvd:t tai pleikkaripelit ei myöskään käy. Urheiluvälineitä hänellä on, eikä hän halunnut niitä enempää. Lahjan pitäisi olla tavaraa, ei rahaa. En myöskään pääse hänen kanssaan kaupungille tai voi viedä häntä minnekään itse.
Oisin tosi kiitollinen, jos joku samanikäisiä tunteva osaisi antaa edes jonkinlaista vinkkiä, mistä tuon ikäiset pitävät!
Kommentit (27)
en ole nyt katsomassa ohjelmaa mutta onko ollut vielä osiota : " mitä janne syö tänään" ? tai muuta turhaa mainostusta
Mä ostaisin jonkun lautapelin, joku vuoden lautapeli voittajista tai sitten oman suosikkini Touche - klassikko jota perheemme pelaa edelleen.
Ostaisin vaikka Harry Potter kirjoja, jos ei ole vielä näitä lukenut.
Legot käy kaiken ikäisille.
Aku ankka lehden vois vaikka tilata, sekin on sellainen mikä sopii ikään katsomatta.
Ensi synttärilahjaksi osta hänelle koira tai pullo samppanjaa tai molemmat. Kun tämän entisen 12 vuotiaan pojan poika on 12, joka voi olla jo lähivuosina mahdollisesti, osta hänelle myös pullo samppanjaa ja legot ja vasta 12 vuotta myöhemmin tämä 12 vuotias juo sen samppanjan. Tämä 12 vuotias poika joka oli entisen 12v pojan poika, voi antaa sen lahjan selväpäisenä tulevaisuudessa uudelle 12 vuotiaalle pojallensa jos ymmärrät mitä tarkoitan?
tekopilluhan se olisi. ai 12? en mä sitten tiedä, lippu puuhamaahan?
No, ei tuolle ap:n 12 vuotiaalle varmaan ainakaan, taitaa tulla 19v täyteen seuraavana synttärinä... jessus sentään 7v vanha ketju. Tosin oma 16v osti just architect sarjan legoja paketin.