Miksi hoikat ihmiset
joilla kuitenkinisot ns. satlalaukut reisien sivuilla pitää kireitä housuja.
Siis ne satulalaukut on järkyttävän ruman näköset.
Onneksi ei kuulu mun geeniperimään
Kommentit (67)
Tai lantio? En ymmärrä..enkä kyllä ole kenelläkään, ainakaan hoikalla ihmisellä tällaisia "ulokkeita".
niis on sellanen levenevä osio vaikka muuten ois hoikka, elikkä ei ole yhtä leveät mitä pohkeet vaan leveämmät! t. oikeesti laiha eikä mikään hoikka läskireisi
ettei kukaan muka ole noita nähnyt. Nimittäin itse olen vaikka kuinka paljon, ja ikävä kyllä itsellänikin on sellaiset. Ei kivaa, vaikka olen tosi hoikka niin ne ratsastushousut vaan ei katoa mihinkään
Siis reisien täytyy olla suorat
Mitä jos jollakulla ei ole? Vankilaanko sitten?
Joillain säären yläosassa, säären ulkopuolella on läskiä. Eli sääret eivät nätisti jatku polvesta lantioon samassa suhteessa, kauniissa kaaressa, vaan siinä lantion alapuolella tulee selvästi läskiä ulos. Aika monella näitä sääriä on, hoikillakin on. Katsokaapas kun kevät tulee, kyllä näitä rumasäärisiä on aika paljon joka ikäryhmässä.
ne on kyllä karsean näköiset.
Eli siinä ulkoreidessä, ihan ylhäällä suunnilleen pakaran alaosan korkeudella on sellaiset läskimuhkurat.
niis on sellanen levenevä osio vaikka muuten ois hoikka, elikkä ei ole yhtä leveät mitä pohkeet vaan leveämmät! t. oikeesti laiha eikä mikään hoikka läskireisi
Siis sun pohje yhtä laiha kuin reisi? Vai reisi yhtä paksu kuin pohje? =D
Siis ei mitkään suorat..naisilla yleensä on muodokkaat reidet, jos ei ole _todella_ laiha. Jollakin teinillä ymmärrän suorat reidet, mutta en aikuisella naisella.
Joillain säären yläosassa, säären ulkopuolella on läskiä. Eli sääret eivät nätisti jatku polvesta lantioon samassa suhteessa, kauniissa kaaressa, vaan siinä lantion alapuolella tulee selvästi läskiä ulos. Aika monella näitä sääriä on, hoikillakin on. Katsokaapas kun kevät tulee, kyllä näitä rumasäärisiä on aika paljon joka ikäryhmässä.
illasta toiseen mietiskellä satlalärpäkkeitäni. Minäkin mietin niitä joskus, ovat minulle hyvin rakkaat.
Sen sijaan mitä en mieti koskaan ovat sinun lärpäkkeesi.
Oon tosi hoikka! Joskus tulee ongelmia jos sääret lähtee liikkuu eri suuntaan kuin lantio mut muuten oon tosi seksy!
Korjaan, Välikausi ja rumat sääret.
kun on reisilihaksia. Ei siis todellakaan läskiä vaan lihasta.
Googlettakaa vaikka ihan ihmisen raajat tai vaikka jalan osat, niin selviää aikuisille ihmisille mikä on reisi ja mikä sääri ja mitä eroa niillä on.
Jeesus.
Mulla on muuten just sellaset ratsastushousulärpäkkeet. En mä niistä erityisesti nauti, mut en oo kyllä tienny että jollekin ne on noin suuri inhon kohde.
Tulipa kurja mieli.
Anteeksi olemassaoloni lärpäkkeideni kanssa. Yritän seuraavassa elämässä syntyä erinäköiseksi!
Siellä tulee vaikka millä mitalla näitä satulasäärisiä nuoria naisia, ei mikään kaunis näky...
Googlettakaa vaikka ihan ihmisen raajat tai vaikka jalan osat, niin selviää aikuisille ihmisille mikä on reisi ja mikä sääri ja mitä eroa niillä on.
Jeesus.
Mulla on muuten just sellaset ratsastushousulärpäkkeet. En mä niistä erityisesti nauti, mut en oo kyllä tienny että jollekin ne on noin suuri inhon kohde.
Tulipa kurja mieli.
Anteeksi olemassaoloni lärpäkkeideni kanssa. Yritän seuraavassa elämässä syntyä erinäköiseksi!
ihminen ap:n lisäksi jaksaa kytätä toisten reisiä? Ei kovin moni. Jotain täytyy olla pielessä, jos noin tunnepitoisesti suhtautuu toisten ihmisten reisiin.
googlettakaa farkut Siellä tulee vaikka millä mitalla näitä satulasäärisiä nuoria naisia, ei mikään kaunis näky...
Musta reisissä pitää olla muotoja. Semmoiset suorat jalat ei vaan puhuttele mua.
koskaan semmoisia kenelläkään nähnyt.
Kuvittelin ensin, että puhuu vain paksuista reisistä ö.ö