Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hoikat ihmiset

Vierailija
17.04.2011 |

joilla kuitenkinisot ns. satlalaukut reisien sivuilla pitää kireitä housuja.

Siis ne satulalaukut on järkyttävän ruman näköset.

Onneksi ei kuulu mun geeniperimään

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

satulalaukku on tosiaan reiden yläosassa oleva läskiklimppi. Eli reidet muuten sutjakat, mutta siinä yläosassa sivulla sellaiset isot muhkurat./lärpäkkeet.

Mennään reittä ylös, tulee vastaan iso uloke ja taas ulokkeen jälkeen jatkuu samalla tasolla kuin ennen uloketta.

Koskaan nähnyt tuollaisia kenelläkään.

koskaan semmoisia kenelläkään nähnyt.

Kuvittelin ensin, että puhuu vain paksuista reisistä ö.ö

Vierailija
2/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lantio? En ymmärrä..enkä kyllä ole kenelläkään, ainakaan hoikalla ihmisellä tällaisia "ulokkeita".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niis on sellanen levenevä osio vaikka muuten ois hoikka, elikkä ei ole yhtä leveät mitä pohkeet vaan leveämmät! t. oikeesti laiha eikä mikään hoikka läskireisi

Vierailija
4/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kukaan muka ole noita nähnyt. Nimittäin itse olen vaikka kuinka paljon, ja ikävä kyllä itsellänikin on sellaiset. Ei kivaa, vaikka olen tosi hoikka niin ne ratsastushousut vaan ei katoa mihinkään

Vierailija
5/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis reisien täytyy olla suorat

Mitä jos jollakulla ei ole? Vankilaanko sitten?

Vierailija
6/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain säären yläosassa, säären ulkopuolella on läskiä. Eli sääret eivät nätisti jatku polvesta lantioon samassa suhteessa, kauniissa kaaressa, vaan siinä lantion alapuolella tulee selvästi läskiä ulos. Aika monella näitä sääriä on, hoikillakin on. Katsokaapas kun kevät tulee, kyllä näitä rumasäärisiä on aika paljon joka ikäryhmässä.

Vierailija
7/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on kyllä karsean näköiset.

Eli siinä ulkoreidessä, ihan ylhäällä suunnilleen pakaran alaosan korkeudella on sellaiset läskimuhkurat.

Vierailija
8/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niis on sellanen levenevä osio vaikka muuten ois hoikka, elikkä ei ole yhtä leveät mitä pohkeet vaan leveämmät! t. oikeesti laiha eikä mikään hoikka läskireisi

Siis sun pohje yhtä laiha kuin reisi? Vai reisi yhtä paksu kuin pohje? =D

Vierailija
9/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei mitkään suorat..naisilla yleensä on muodokkaat reidet, jos ei ole _todella_ laiha. Jollakin teinillä ymmärrän suorat reidet, mutta en aikuisella naisella.

Vierailija
10/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain säären yläosassa, säären ulkopuolella on läskiä. Eli sääret eivät nätisti jatku polvesta lantioon samassa suhteessa, kauniissa kaaressa, vaan siinä lantion alapuolella tulee selvästi läskiä ulos. Aika monella näitä sääriä on, hoikillakin on. Katsokaapas kun kevät tulee, kyllä näitä rumasäärisiä on aika paljon joka ikäryhmässä.

Vierailija
11/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

illasta toiseen mietiskellä satlalärpäkkeitäni. Minäkin mietin niitä joskus, ovat minulle hyvin rakkaat.

Sen sijaan mitä en mieti koskaan ovat sinun lärpäkkeesi.

Vierailija
12/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tosi hoikka! Joskus tulee ongelmia jos sääret lähtee liikkuu eri suuntaan kuin lantio mut muuten oon tosi seksy!

Vierailija
13/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkakaa.

Vierailija
15/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan, Välikausi ja rumat sääret.

Vierailija
16/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on reisilihaksia. Ei siis todellakaan läskiä vaan lihasta.

Vierailija
17/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaa vaikka ihan ihmisen raajat tai vaikka jalan osat, niin selviää aikuisille ihmisille mikä on reisi ja mikä sääri ja mitä eroa niillä on.

Jeesus.

Mulla on muuten just sellaset ratsastushousulärpäkkeet. En mä niistä erityisesti nauti, mut en oo kyllä tienny että jollekin ne on noin suuri inhon kohde.

Tulipa kurja mieli.

Anteeksi olemassaoloni lärpäkkeideni kanssa. Yritän seuraavassa elämässä syntyä erinäköiseksi!

Vierailija
18/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä tulee vaikka millä mitalla näitä satulasäärisiä nuoria naisia, ei mikään kaunis näky...

Vierailija
19/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlettakaa vaikka ihan ihmisen raajat tai vaikka jalan osat, niin selviää aikuisille ihmisille mikä on reisi ja mikä sääri ja mitä eroa niillä on.

Jeesus.

Mulla on muuten just sellaset ratsastushousulärpäkkeet. En mä niistä erityisesti nauti, mut en oo kyllä tienny että jollekin ne on noin suuri inhon kohde.

Tulipa kurja mieli.

Anteeksi olemassaoloni lärpäkkeideni kanssa. Yritän seuraavassa elämässä syntyä erinäköiseksi!

ihminen ap:n lisäksi jaksaa kytätä toisten reisiä? Ei kovin moni. Jotain täytyy olla pielessä, jos noin tunnepitoisesti suhtautuu toisten ihmisten reisiin.

Vierailija
20/67 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

googlettakaa farkut Siellä tulee vaikka millä mitalla näitä satulasäärisiä nuoria naisia, ei mikään kaunis näky...

Musta reisissä pitää olla muotoja. Semmoiset suorat jalat ei vaan puhuttele mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä