Miksi hoikat ihmiset
joilla kuitenkinisot ns. satlalaukut reisien sivuilla pitää kireitä housuja.
Siis ne satulalaukut on järkyttävän ruman näköset.
Onneksi ei kuulu mun geeniperimään
Kommentit (67)
Jos on niin minä olen sitten varmaan super oksettava. Olen hoikka mutta minulla on paksut reidet..Tykkään kyllä käyttää legginsejä ja tunikoita. Mutta kai sen nyt kuka tahansa oikeasti huomaa että mulla on paksut reidet.
satulalaukku on tosiaan reiden yläosassa oleva läskiklimppi. Eli reidet muuten sutjakat, mutta siinä yläosassa sivulla sellaiset isot muhkurat./lärpäkkeet.
Mennään reittä ylös, tulee vastaan iso uloke ja taas ulokkeen jälkeen jatkuu samalla tasolla kuin ennen uloketta.
Tuossa kohtaa naisilla on takapuoli.
Siis takamukselliset ei saa nyt sitten pukea housuja, kun ap ottaa pultit?
Olenkohan nyt sitten tosi outo, kun mä ihan mielelläni ottaisin vähän leveyttä tuohon kohtaan. Olen ikävä kyllä sitä vartalonmallia, jolla kaikki ylimääräinen tavara kertyy perseen päälle ja perse taas on sellainen ontto lattana. Samasta syystä lantio näyttää sellaiselta 12-veen suoralta lantiolta, kun ei ole sitä leveyttä yhtään. Onko jonkun mielestä oikeasti ihanne se, että edestä katsottuna reisi vaan jatkuu reitenä vyötäröön asti ilman sitä levenemistä? Pienet reisi"läskit" näyttäisivät vaan naisellisilta ainakin minulla.
Ei ole omaan silmään asunut moiset satulat. Täytyypä taas uudella silmällä seurata kanssaihmisiään huomenna. Aina täällä kyllä oppii uutta.
satiaislaukkua, jolla viitataan tussuun, jossa on satiaisia. Silloin kireät farkut ovat kyllä erityisen epämukavat.
Koskaan nähnyt tuollaisia kenelläkään.