Miksi hoikat ihmiset
joilla kuitenkinisot ns. satlalaukut reisien sivuilla pitää kireitä housuja.
Siis ne satulalaukut on järkyttävän ruman näköset.
Onneksi ei kuulu mun geeniperimään
Kommentit (67)
Onko poneillakin niitä satlalärpäkkeitä? Ja jos on, ovatko ne säärissä vai reisissä?
selässä!
Onko poneillakin niitä satlalärpäkkeitä? Ja jos on, ovatko ne säärissä vai reisissä?
Poneilla on satlalärpäkkeet selässä!
Miten ne kehtaa olla laitumella niiden lärpäkkeidensä kanssa. Olisi edes loimi päällä. :X
Poneilla on satlalärpäkkeet selässä!Mua oksettaa ponit! Miten ne kehtaa olla laitumella niiden lärpäkkeidensä kanssa. Olisi edes loimi päällä. :X
lärpäkkeet selässä, silloin vain, kun niillä ratsastatetaan. EIKÄ SE OO NIIDEN PONIEN VIKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
EIKÄ SE OO NIIDEN PONIEN VIKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mutta se on silti oksettavaa!
EIKÄ SE OO NIIDEN PONIEN VIKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
PONIT ON IHANII.
(Mäkin pääsin kokeilemaan capslockilla argumentointia - ei tää hullumpaa oo.)
kakkaamalla mannerlaattojen päälle. Olen myös sen verran esteetikko, että satlalärpäkkeet aiheuttavat ihan fyysisen pahan olon.
Aloittaja, seuraavalla kerralla kun näet tällaisen satulalaukkureisinaisen mene ihmeessä kysymään häneltä suoraan, sillähän se selviää.
"Hei anteeksi, kun sulla on tuollaiset järkyttävän ruman näköiset satulalaukkureidet niin miten sä kehtaat pitää kireitä housuja?"
Tule sitten tänne raportoimaan, mitä hän vastasi!
Mitäköhän se ajattelee satlalärpäkkeistä noin niinku yleisesti ottaen?
Joillain säären yläosassa, säären ulkopuolella on läskiä. Eli sääret eivät nätisti jatku polvesta lantioon samassa suhteessa, kauniissa kaaressa, vaan siinä lantion alapuolella tulee selvästi läskiä ulos. Aika monella näitä sääriä on, hoikillakin on. Katsokaapas kun kevät tulee, kyllä näitä rumasäärisiä on aika paljon joka ikäryhmässä.
Kiva, mulla on just semmoset ulokkeet tossa sivuilla, pehvan alareunan tasolla.
Täytyy kyllä sanoa, että en voi luilleni minkään. Läskiä ne eivät ole.
satulat vaan niitä sanotaan ratsareiksi ihan yleisesti. Siis ratsarit, ratsut tai ratsastushousut. Ap opettele termit ennenkun tuut selittämään jostain satlalärpäkkeistä mitään. Olisit sanonut ratsarit niin kaikki olis heti tajunneet.
Tää on päivän paras ketju!!!
T: Satlareisi, jolle tuli yhtäkkiä outo himo ostaa pillifarkut ja poni.
Tuossa yhdessä kuvassa kyse taisi kyllä olla ihan lantiosta. Myös minun lantioni levenee tuolla tavalla alaspäin. Läskistä siis ei ole kyse, vaikka meillä hoikilla toki rasvaakin kehossa on.
Miksi hoikat ihmiset joilla kuitenkinisot ns. satlalaukut reisien sivuilla pitää kireitä housuja.
Siis ne satulalaukut on järkyttävän ruman näköset.
Onneksi ei kuulu mun geeniperimään
Miksi typerät ihmiset, joilla kuitenkin on ns. satlalaukut aivojen tilalla tekee tänne aloituksia?
Siis ne aivottomat satlalaukkupäät on järkyttävän typeriä.
Onneksi ei kuulu mun geeniperimään.
En muuten tiedä onko mulla lupaa pitää kireitä housuja päällä, jos en tiedä mitkä noi laukut on?
satulalaukku on tosiaan reiden yläosassa oleva läskiklimppi. Eli reidet muuten sutjakat, mutta siinä yläosassa sivulla sellaiset isot muhkurat./lärpäkkeet.
Mennään reittä ylös, tulee vastaan iso uloke ja taas ulokkeen jälkeen jatkuu samalla tasolla kuin ennen uloketta.
niitä satlalärpäkkeitä? Ja jos on, ovatko ne säärissä vai reisissä?