Härskeintä?
Härskeintä mitä olet tehnyt yksin tai miehen/naisen kanssa?
Olen 19-vuotiaana hoidellut itseni monta kertaa kerrostalon ikkunassa, josta vastapäisen toimistorakennuksen n.40v nainen keskeytti työt ja katseli minua joka kerta. Nainen tuntui tykkäävän, muttei toiveistani huolimatta kuitenkaan lähtenyt koskaan hoitelemaan samalla itseään, katsoi vain todella tarkasti. Mahtava tunne, mutta lopetin hommat kun viimeisellä kerralla hän meni viereiseen huoneeseen kollegansa luo ja he yhdessä katselivat kun laukesin. Se oli paras laukeaminen, mutta kuitenkin vähän liikaa ja päätin lopettaa hommat siihen.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="29.04.2011 klo 18:43"]
toisen naisen kanssa on samalla härskeintä, kiihkeintä ja ihaninta! Kun toinen nainen laittaa pään jalkojen väliin ja maistelee sinun kosteutta ensimmäistä kertaa, se tuntui jopa härskiltä ja vähän ujostutti, mutta siitä se muuttui ihanimmaksi seksikokemukseksi ikinä oiiiiiih
[/quote]
Minulla vastaavallainen tapaus. Kyllä tuntui tuhmalta silloin ekakerralla, seuraavalla kerralla sain nuolemisen jälkeen kaksi kättä pilluuni olin revetä, olin kivun ja nautinnon välisessä tilassa aaaaaaaahh.
Klikkailkaa vaan miinusta, te hiivaiset mammat. Avioliiton ulkopuolisella köyrinnällä on kuitenkin hintansa.
Olen pannut ravintolan miestenvessassa, ovi oli jäänyt auki.. Meni kyllä sitten kiinni T.sinkkunainen
Viimeksi raskaana ollessani imin lopuksi hotellihuoneessa pitkään puutteessa ollutta tuttua miestä. Jolta sitten viimein tuli ja reilusti! Meinasin melkein tukehtua. Nesteiden valuessa suustani hieroin sitä kiihottuneen hellästi hieman turvonneille tisuille ja masulle. Tossa tapaamisessa silmälasit,mammahousut ja sukkahousutkin saivat kyytiä. Hyvältähän tuo tuntui, nauratti molempia vain se nesteen määrä :)
Ja kaikki mainitut henkilöt kuolleet sittemmin Aidsiin. Loppu hyvin, kaikki hyvin.