Lidlin "lepakkomainos" tv:ssä
Mitä mieltä olette, pidättekö jotenkin nerokkaana, minusta yksinomaan typerä?
Kommentit (18)
Ihan kamala mainos, jonka ideasta ei saa yhtään kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Lesbo se siinä on verhoiltuna.
Ja patonkia vailla :D
Mä aattelen että vampyyri muuntautuu lepakoksi kipaistakseen äkkiä lentäen sen patongin. En kyllä käsitä että miten se uskaltaa valkosipulipatonkia ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamala mainos, jonka ideasta ei saa yhtään kiinni.
Sama juttu. Ap
Minä tykkään, kun vampyyri puhuu mie-muodossa. On sellainen hönö naapurin vämppyyri.
Miksi minä en tajua sitä pointtia? Kaiketi sellainen on. En jaksa uskoa, että se murteella puhuva "vampyyri" olisi _se juttu_.
Totta.
Lidlin asiakkaat eivät kehtaa käydä siellä muuten kuin naamioituneena? Oikeesti eivät ole sitä mitä ovat? Vampyyrikin oli pelkästään naamioitunut, koska osti valkosipulipatonkia? Vampyyrithan kammoavat valkosipulia.
Vai viitataanko tällä siihen, että vain enemmän tai vähemmän vinksahtaneet käyvät Lidlissä?
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Lidlin asiakkaat eivät kehtaa käydä siellä muuten kuin naamioituneena? Oikeesti eivät ole sitä mitä ovat? Vampyyrikin oli pelkästään naamioitunut, koska osti valkosipulipatonkia? Vampyyrithan kammoavat valkosipulia.
Vai viitataanko tällä siihen, että vain enemmän tai vähemmän vinksahtaneet käyvät Lidlissä?
Vai kenties että ihan tavallisen ihmisen kauppa?
Enpä tiedä, kun en katso koskaan TV:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Vai kenties että ihan tavallisen ihmisen kauppa?
Ei tuo mainos ainakaan sellaista viesti.
Mua enemmän häirittee se myyjä. Yrittääkö hän hymyillä vai irvistää?
Ehkä tämä on samaa teemaa kuin se DNA:n omituisten otusten kerho, että kaikki me ollaan erilaisia, mutta jokaiselle löytyy kiinnostavia tarjouksia ja kaikkia palvellaan.
En tajua mainosta. Käännän aina pois, tulee huono olo jotenkin, liian outo.
Saksalaista huumoria. Saksassa varmaan ulvovat naurusta. Veikkaan että on lidlin oma mainostoimisto asialla?
Lidl tekee pilkkaa asiakkaistaan.
Mulla on tutuissa ihmisiä joita tuo foliohattumies ja vampyyri muistuttavat, joten ehkä siksi näen mainoksen vain leppoisan kotoisana. :D
No pikkasen erilainen ainakin