Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Härskeintä?

Vierailija
17.04.2011 |

Härskeintä mitä olet tehnyt yksin tai miehen/naisen kanssa?

Olen 19-vuotiaana hoidellut itseni monta kertaa kerrostalon ikkunassa, josta vastapäisen toimistorakennuksen n.40v nainen keskeytti työt ja katseli minua joka kerta. Nainen tuntui tykkäävän, muttei toiveistani huolimatta kuitenkaan lähtenyt koskaan hoitelemaan samalla itseään, katsoi vain todella tarkasti. Mahtava tunne, mutta lopetin hommat kun viimeisellä kerralla hän meni viereiseen huoneeseen kollegansa luo ja he yhdessä katselivat kun laukesin. Se oli paras laukeaminen, mutta kuitenkin vähän liikaa ja päätin lopettaa hommat siihen.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainut kahden eri miehen kanssa noin tunnin välein, ilman että he tiesivät toisistaan. Ihanan likaista..

Vierailija
2/26 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen tunnin välein eivätkä naiset tienneet toisistaan mitään.

Oli se aika reietasta, jälkeenpäin olo oli aika miehekäs. Nyt olen tosin jo miehistynyt niin, että tuollainen riettaus tulee kyseeseen enää fantasioissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
26.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihin ravintolan vessassa. Panoakin yritettiin mutta ei oikein onnistunut siinä tilassa. Aika moni varmasti kuuli mitä hommasimme, hmmm.

Vierailija
4/26 |
29.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisen naisen kanssa on samalla härskeintä, kiihkeintä ja ihaninta! Kun toinen nainen laittaa pään jalkojen väliin ja maistelee sinun kosteutta ensimmäistä kertaa, se tuntui jopa härskiltä ja vähän ujostutti, mutta siitä se muuttui ihanimmaksi seksikokemukseksi ikinä oiiiiiih

Vierailija
5/26 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko tämä härskiksi vai ei, mutta olen nussinut äitiä ja tytärtä :) En tosin yhtäaikaa, se se vasta olisikin ollut huippua. :D

Tämä "äiti" on työkaverini, jota olen päässty nussimaan töissä useammankin kerran. Hänen tytärtään olen päässyt vain kerran, toivottavasti vielä joskus uudestaaan. :)

Vierailija
6/26 |
30.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nussinut ensin rakastajani kanssa ja muutama tunti sen jälkeen aviomiehen kanssa.

Aviomies vielä kehui kuinka tunnun tiukalle mutta liukkaalle.

Vierailija
7/26 |
02.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pantiin ja otin suihin rakastajaltani,nielin satsin ja siitä kotiin ja suutelin heti aviomiestäni :p

Vierailija
8/26 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toisille tuntuu olevan tuo irstaus jo pienikin poikkeus normiseksistä. Meillä on viikottain suuseksiä,fistausta,piiskausta, ja milloin mitäkin. M45.

Vierailija
9/26 |
14.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä härskeintä minulla on kun nain ensin ravintolaillan päätteeksi täysin vieraan miehen kanssa, joka laukesi sisääni. Ehkä noin kaksi tuntia siitä oma mieheni halusi naida minua. Nuoli ensin minua perusteellisesti ja nai sitten paljaalla hänkin. Oli onneksi humalassa ja eipä huomannut nuollessaan yhtään mitä kostuketta olin täynnä.

Vierailija
10/26 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä härskeintä minulla on kun nain ensin ravintolaillan päätteeksi täysin vieraan miehen kanssa, joka laukesi sisääni. Ehkä noin kaksi tuntia siitä oma mieheni halusi naida minua. Nuoli ensin minua perusteellisesti ja nai sitten paljaalla hänkin. Oli onneksi humalassa ja eipä huomannut nuollessaan yhtään mitä kostuketta olin täynnä.

Vierailija
11/26 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat oikeasti aika härski paikka. Kävelin siellä viime talvena ja meno aika villiä. Pääasiassa paljon miehiä, mutta myös pariskuntia melko estottomasti harrasti seksiä toisten katsellessa niissä kukkuloiden pusikoissa. Joku saksalainen ryhmä, jossa muutama mies ja muutama nainen piti oikein porukalla hauskaa.

Vierailija
12/26 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihin moottoritiellä, miehen samalla ajaessa autoa.

Vierailija
13/26 |
15.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suihin moottoritiellä, miehen samalla ajaessa autoa.

Aikanaan oltiin tulossa ex:n kanssa lahden moottoritietä,kun aloin hyväilemään häntä. Ex villiintyi, nosti hameen ylös, ja jatkoin hyväilyä,hetken päästä ex iastui penkillä poikittan haarat auki ja pimppi penkin reunalla minuun päin, jossa hyväilin hänet loppuun samalla ajaen moottoritietä. Sessio jatkui kun ex kääntyi kontilleen ,repi housuni alas ja antoi kunnon imutuksen hoitaen minut loppuun. Session aikana auton nopeus oli kasvanut 140 km/h.onneksi ei tiellä ollut poliiseja...ehkä olis ollut noloa kun olisivat pysäyttäneet meidät kesken aktin,mitäköhän olisi kirjoitettusakkolappuun..?

Vierailija
14/26 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mekin tehty vastaavaa aikoinaan..

Mun mielestä härskeimmältä tuntui aikoinaan eka persepano.

Vierailija
15/26 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekös te olleet ensimmäiset suomalaiset, jotka harrastivat suuseksiä? heheheh :) LOL

mun ex?

Vierailija
16/26 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesken kaiken kävin naimassa tuttavarouvaa kellarikerroksen vessassa.

Sen jälkeen menin tanssittamaan vaimoani.

Vierailija
17/26 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuolin työtoverin pillua kun sen mies soitti, että hän on lähtenyt hakemaan vaimoansa firman juhlista kotiin. Muutamaa minuuttia myöhemmin katsoin kun he lähtivät kotiin, ajattelin että voi kun mies tietäisi että vieressä istuu juuri orgasmin saanut nainen pillu vielä märkänä, tyydytys tuli itselle siitä vaikka en sillä hetkellä saanutkaan muuta

Vierailija
18/26 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmiteltyä pillua.

nuolin työtoverin pillua kun sen mies soitti, että hän on lähtenyt hakemaan vaimoansa firman juhlista kotiin. Muutamaa minuuttia myöhemmin katsoin kun he lähtivät kotiin, ajattelin että voi kun mies tietäisi että vieressä istuu juuri orgasmin saanut nainen pillu vielä märkänä, tyydytys tuli itselle siitä vaikka en sillä hetkellä saanutkaan muuta

Vierailija
19/26 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieroin ex -tyttöystävälleni porealtaassa orgasmit.poreallas oli täynnä venäläisiä turisteja.loppupeleissä ex: bikinit oli liki polvissa kun sormetin hänet loppuun.sammalla ex runkkasi MINUT MELKEIN loppuun. Homma jatkui pois lähtiessä perhepukukopissa jossa ex asettui istumaan haarat auki ja masturboiden..ja eipä aikaakaan kun minua imettiin,loppuakti seisten takaa. Ei varmaan ollut ensimmäinen eikä viimeinen sessio tuolla. Ajaessamme kotiin pikkuteitä pitkin imutukset.

Vierailija
20/26 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieroin ex -tyttöystävälleni porealtaassa orgasmit.poreallas oli täynnä venäläisiä turisteja.loppupeleissä ex: bikinit oli liki polvissa kun sormetin hänet loppuun.sammalla ex runkkasi MINUT MELKEIN loppuun. Homma jatkui pois lähtiessä perhepukukopissa jossa ex asettui istumaan haarat auki ja masturboiden..ja eipä aikaakaan kun minua imettiin,loppuakti seisten takaa. Ei varmaan ollut ensimmäinen eikä viimeinen sessio tuolla. Ajaessamme kotiin pikkuteitä pitkin sain loppuimutukset.