JATKA: Viime vuonna tähän aikaan minä...
Kommentit (38)
...itkin kun luulin saavani keskenmenon (verta lorisi pyttyyn ihan solkenaan ja rv-viikot n. 7).
Tänään hoitelen 4kk poikaani kotona.
kaikki pakastetut alkiot kuitenkin tuhoutuivat sulatuksen jälkeen ja jäin ilman haluamaani lasta
tällä hetkellä pidätän henkeä odottaessani seuraavaa kohtausta, koska nyt on kulunut puolitoista viikkoa edellisestä, eikä meillä ole ollut näin hyvää jaksoa viiteen vuoteen.
ja äidin syntymäpäiviä ja omaa häämatkaa... Oli muuten tosi outo vuosi.
Nyt olen töissä ja lapsi päivähoidossa (juuri tällä hetkellä tosin kotona iskän kanssa).
haaveilin isommasta, ehkä omasta, kodista ja odottelin vauvaa syntyväksi talvella.
Nyt vauva on jo yli 8kk ja erittäin ihana tapaus. Muutettiin kesällä omaan taloon ja elämä on mallillaan :)
vietettiin esikoisen kanssa aikaa metsässä ja ostoksilla ;-)
Nyt vietän aikaa esikoisen ja kuopuksen kanssa, vähemmän kuitenkin ostoksilla (ei rahaa) tai metsässä (kuopus ei vielä kävele).
en olisi ikinä uskonut, että mies jonka kanssa olin juuri lähdössä ekaa kertaa ulos, olisi vuoden päästä (siis tänään) lapseni isä, aviomieheni ja elämäni rakkaus.
Loppupäivän suunnittelin hautajaisia äidin, tätien, siskon ja serkun kanssa. Kuuntelin kotona Peppi Pitkätossun jäähyväislaulua ja itkin koko ajan. Lapset eivät edelleenkään halua kuunnella sitä laulua... Ja en kyllä voi sitä edelleenkään itkemättä kuunnella.
.. että meitä on sitten muitakin! Olin vessaluvillaa vkosta 18 viikkoon 36 jolloin poika syntyi. Läääketieteellinen ihme ylilääkärin mukaan.. tarinalla siis onnellinen päätös! Mutta, kuinka kaiken tämän jälkeen lähti äitiys käyntiin...??
Lapseni syntyi 23.10 viime vuonna Kätilö-opistolla :) oi sitä onnea silloin ja muuten vieläkin, 1 vee on maailman suloisin!
Olin äitiyslomalla ja luin tätä palstaa. Nyt jo töissä. Mutta samaa palstaa luen edelleen.
uudessa kodissamme, jossa remppa oli PAHASTI kesken (mm. ei saunaa tai kodinhoitohuonetta, joka on sama kuin ei pyykinpesumahdollisuuksia), kävin töissä, lohduttelin muutosta hermostunutta 2 vuotiasta ja olin VÄSYNYT!
olin katkera siitä että mies oli vieläkin niin vastaan. Mietin jo miehen vaihtamista.
Nyt olemme aloittaneet yrityksen, toista kiertoa mennään. Ja olemme onnellisempia kuin koskaan:-)
kun taas yksi lääkecocktail oli tuottanut pettymyksen ja kohtauksia tuli kuukaudessa 200.