Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tietoja sinusta selviää Googlettamalla?

Vierailija
15.04.2011 |

Musta saa selville koulutuksen, entisen ja nykyisen työpaikan sekä työtehtävän. Lisäksi yhden harrastuksen. Henkilökohtaista osoitetta, puhelinnumeroa tai facebook jäsenyyttä ei netistä selviä.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyisen ja entisiä duuneja, voittamiani palkintoja, yms. aikaisempia projekteja. Ei löydy henk.kohtaisia tietoja (paitsi FB ja LinkedIn).

Vierailija
2/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotisivut, blogit, nykyinen työpaikka, entisiä työpaikkoja, projekteja missä olen ollut mukana, harrastustoimintoja..vaikka mitä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parikin nimikaimaa, ekan sivun tulokset ovat kaikki omiani :-)

nykyisen ja entisiä duuneja, voittamiani palkintoja, yms. aikaisempia projekteja. Ei löydy henk.kohtaisia tietoja (paitsi FB ja LinkedIn).

Vierailija
4/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

numerotiedustelusta saa numeron ja osoitteen

Vierailija
5/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ennenkuin alatte haukkumaan luuseriksi: en kuulu facebookiin, en vastaile mihinkään addresseihin, ja työni on luonteeltaan sellaista että teemme työtämme "nimettömänä". Opiskeluista on sen verran kauan, että silläkään verukkeella ei löydy mitään.

Vierailija
7/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta.

Vierailija
8/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tilannut tietystä nettikaupasta. Ei mitään muuta.

Vierailija
9/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ensimmäisestä linkistä löytyy jonkun muun facebook-profiili ja tokana löytyy mun facebook-profiili. Profiilista on näkyvissä mun profiilikuva ja lista facebook-kavereista.

Kolmannesta linkistä löytyy jonkun kolmannen samannimisen facebook-profiili.

Mitään muita tietoja en ittestäni löydä. Ei helvetti, löydänhän, netistä näköjään löytyy mun nimellä mun kierrosajat kun kerran kävin ajamassa kartingia.

Vierailija
10/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keinosiemennyksestä kuulantyöntöön. Meitä on suomessa 3 samannimistä ja mikään noista ei ole minun tietoja ;)

Vierailija
11/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tulosten mukaan pärjännyt kovin hyvin :/

Tämän lisäksi facebook-profiili ja jotain opiskeluihin liittyviä juttuja. Minun nimellä löytyy enemmän toisesta saman nimisestä, hän on joku urheilijatyyppi

Vierailija
12/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilaaksikirjoittamisvuosi (sanahirviö) löytyy, muuta ei. En ole missään facebookissakaan :D

Vierailija
13/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- olen koulukavereissa

- opinnäytetyöni aihe

- harrastukseni

Vierailija
14/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis minunnimisistä. Ei ole muuten ihan tavallinen etunimi eikä myöskään ihan tavallisin sukunimi ja yhdistelmänä kuvittelisi, ettei meitä ole kuin yksi koko Suomenmaassa.

Vaan eihh - meitä on ainakin neljä - ja arvatkaa sekoitetaanko meidät milloin mitenkin keskenämme - kerran sain puhelinsoiton, jossa kirottiin, että hae nyt se saakelin vapaana juokseva hurttas kotiin - ja kerran kundi soitteli perään, että oli ollut makee yö - ja vähän aikaa sitten sain kutsun ventovieraiden illallisille... Onneksi tajusi kysyä, olenko nyt sitten sinkku vai en, että tietävät, kuinka monelle kattaa... sain kysyttyä varovasti, että tunnetaankos vai taasko joku toisista samannimisistä kummittelee.

Vierailija
15/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen epätoivoisesti yrittänyt googlettaa tietoja lapseni isoäidistä, mutta ei ole löytynyt mitään varmaa. Kaksi samannimistä naista ja asuvat kumpikin Helsingissä joten...se siitä sitten.

Vierailija
16/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle selvis että joku muu tekee sitä työtä mitä mun piti tehdä tänä kesänä....

Vierailija
17/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen voittanut pääpalkinnon asuntomessujen arvonnassa, olen kaupunginvaltuuston varavaltuutettu ja ympäristölautakunnan varajäsen.

Vierailija
18/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis minunnimisistä. Ei ole muuten ihan tavallinen etunimi eikä myöskään ihan tavallisin sukunimi ja yhdistelmänä kuvittelisi, ettei meitä ole kuin yksi koko Suomenmaassa.

Vaan eihh - meitä on ainakin neljä - ja arvatkaa sekoitetaanko meidät milloin mitenkin keskenämme - kerran sain puhelinsoiton, jossa kirottiin, että hae nyt se saakelin vapaana juokseva hurttas kotiin - ja kerran kundi soitteli perään, että oli ollut makee yö - ja vähän aikaa sitten sain kutsun ventovieraiden illallisille... Onneksi tajusi kysyä, olenko nyt sitten sinkku vai en, että tietävät, kuinka monelle kattaa... sain kysyttyä varovasti, että tunnetaankos vai taasko joku toisista samannimisistä kummittelee.

Ei montaa tämän nimistä ole, ainakaan aikuista: minulla on sellainen nykyajan lasten muotinimi :)

Kerran soitettiin pikavippifirmasta että maksa velkasi tai menee ulosottoon. Olin ihan hivenen paniikissa, kun en ole mitään vippejä ottanut. Selvisi onneksi, että oli se joku toinen

Vierailija
19/25 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raporttejani, julkaisuja, lausuntoja medialle, sitaatteja ym. Kuitenkin niin vanhoja, että eivät näy ensimmäisillä sivuilla. Huvittavinta, että saman koulutuksen saaneita kaimoja on useampia, vaikkei mikään ihan "mari nieminen" olekaan kyseessä. Eli jos joku tietää koulutukseni ja lähtee etsimään nimellä, päätyy todennäköisesti täysin väärälle paikkakunnalle ja väärään henkilöön :-)

Facebook-sivuni on tiukasti "varjeltu", sitä ei voi googlettaa.

Vierailija
20/25 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksittäin. Viittauksia artikkeleihini, kirjoituksiini, pitämiini kursseihin ja sitten muutamia www-sivustoja, joille olen tuottanut sisältöjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme