Mitä tietoja sinusta selviää Googlettamalla?
Musta saa selville koulutuksen, entisen ja nykyisen työpaikan sekä työtehtävän. Lisäksi yhden harrastuksen. Henkilökohtaista osoitetta, puhelinnumeroa tai facebook jäsenyyttä ei netistä selviä.
Kommentit (25)
kotisivut, blogit, nykyinen työpaikka, entisiä työpaikkoja, projekteja missä olen ollut mukana, harrastustoimintoja..vaikka mitä..
on parikin nimikaimaa, ekan sivun tulokset ovat kaikki omiani :-)
nykyisen ja entisiä duuneja, voittamiani palkintoja, yms. aikaisempia projekteja. Ei löydy henk.kohtaisia tietoja (paitsi FB ja LinkedIn).
numerotiedustelusta saa numeron ja osoitteen
Ja ennenkuin alatte haukkumaan luuseriksi: en kuulu facebookiin, en vastaile mihinkään addresseihin, ja työni on luonteeltaan sellaista että teemme työtämme "nimettömänä". Opiskeluista on sen verran kauan, että silläkään verukkeella ei löydy mitään.
ja tilannut tietystä nettikaupasta. Ei mitään muuta.
Niin ensimmäisestä linkistä löytyy jonkun muun facebook-profiili ja tokana löytyy mun facebook-profiili. Profiilista on näkyvissä mun profiilikuva ja lista facebook-kavereista.
Kolmannesta linkistä löytyy jonkun kolmannen samannimisen facebook-profiili.
Mitään muita tietoja en ittestäni löydä. Ei helvetti, löydänhän, netistä näköjään löytyy mun nimellä mun kierrosajat kun kerran kävin ajamassa kartingia.
keinosiemennyksestä kuulantyöntöön. Meitä on suomessa 3 samannimistä ja mikään noista ei ole minun tietoja ;)
Enkä tulosten mukaan pärjännyt kovin hyvin :/
Tämän lisäksi facebook-profiili ja jotain opiskeluihin liittyviä juttuja. Minun nimellä löytyy enemmän toisesta saman nimisestä, hän on joku urheilijatyyppi
Ylioppilaaksikirjoittamisvuosi (sanahirviö) löytyy, muuta ei. En ole missään facebookissakaan :D
- olen koulukavereissa
- opinnäytetyöni aihe
- harrastukseni
tai siis minunnimisistä. Ei ole muuten ihan tavallinen etunimi eikä myöskään ihan tavallisin sukunimi ja yhdistelmänä kuvittelisi, ettei meitä ole kuin yksi koko Suomenmaassa.
Vaan eihh - meitä on ainakin neljä - ja arvatkaa sekoitetaanko meidät milloin mitenkin keskenämme - kerran sain puhelinsoiton, jossa kirottiin, että hae nyt se saakelin vapaana juokseva hurttas kotiin - ja kerran kundi soitteli perään, että oli ollut makee yö - ja vähän aikaa sitten sain kutsun ventovieraiden illallisille... Onneksi tajusi kysyä, olenko nyt sitten sinkku vai en, että tietävät, kuinka monelle kattaa... sain kysyttyä varovasti, että tunnetaankos vai taasko joku toisista samannimisistä kummittelee.
Olen epätoivoisesti yrittänyt googlettaa tietoja lapseni isoäidistä, mutta ei ole löytynyt mitään varmaa. Kaksi samannimistä naista ja asuvat kumpikin Helsingissä joten...se siitä sitten.
mulle selvis että joku muu tekee sitä työtä mitä mun piti tehdä tänä kesänä....
olen voittanut pääpalkinnon asuntomessujen arvonnassa, olen kaupunginvaltuuston varavaltuutettu ja ympäristölautakunnan varajäsen.
tai siis minunnimisistä. Ei ole muuten ihan tavallinen etunimi eikä myöskään ihan tavallisin sukunimi ja yhdistelmänä kuvittelisi, ettei meitä ole kuin yksi koko Suomenmaassa.
Vaan eihh - meitä on ainakin neljä - ja arvatkaa sekoitetaanko meidät milloin mitenkin keskenämme - kerran sain puhelinsoiton, jossa kirottiin, että hae nyt se saakelin vapaana juokseva hurttas kotiin - ja kerran kundi soitteli perään, että oli ollut makee yö - ja vähän aikaa sitten sain kutsun ventovieraiden illallisille... Onneksi tajusi kysyä, olenko nyt sitten sinkku vai en, että tietävät, kuinka monelle kattaa... sain kysyttyä varovasti, että tunnetaankos vai taasko joku toisista samannimisistä kummittelee.
Ei montaa tämän nimistä ole, ainakaan aikuista: minulla on sellainen nykyajan lasten muotinimi :)
Kerran soitettiin pikavippifirmasta että maksa velkasi tai menee ulosottoon. Olin ihan hivenen paniikissa, kun en ole mitään vippejä ottanut. Selvisi onneksi, että oli se joku toinen
raporttejani, julkaisuja, lausuntoja medialle, sitaatteja ym. Kuitenkin niin vanhoja, että eivät näy ensimmäisillä sivuilla. Huvittavinta, että saman koulutuksen saaneita kaimoja on useampia, vaikkei mikään ihan "mari nieminen" olekaan kyseessä. Eli jos joku tietää koulutukseni ja lähtee etsimään nimellä, päätyy todennäköisesti täysin väärälle paikkakunnalle ja väärään henkilöön :-)
Facebook-sivuni on tiukasti "varjeltu", sitä ei voi googlettaa.
yksittäin. Viittauksia artikkeleihini, kirjoituksiini, pitämiini kursseihin ja sitten muutamia www-sivustoja, joille olen tuottanut sisältöjä.
nykyisen ja entisiä duuneja, voittamiani palkintoja, yms. aikaisempia projekteja. Ei löydy henk.kohtaisia tietoja (paitsi FB ja LinkedIn).