Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka paras ehdokas Vasemmistoliitosta Arhinmäen jälkeen? Teki mieli äänestää Outi Alankoa

Vierailija
15.04.2011 |

mutta Vihreät ja heidän päämääränsä ovat jossain ihan muualla kuin tavallisen vähävaraisen ihmisen asialla. Sinnemäki taistelee vallasta.

Haluan antaa ääneni Vasemmistoliitolle mutta kelle siellä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silvia Modigilla ja Sirpa Puhakalla olis ehkä jopa pienet mahikset päästä eduskuntaan asti, jos vas saa tarpeeksi ääniä.

Modig on fiksu ja aikaansaava kulttuuri-ihminen, Puhakka kokenut poliitikko. Anna Vuorjoki on koulupsykologi, joten tuntee koulumaailman ja nuorten elämän, Kirsi Pihlaja 2 lapsen aktivistiäiti.

Atte Blom on tunnettu kulttuuripersoona (Love Records) ja Heikki Patomäki fiksu yliopistoihminen.

Nämä on mun vas-vaihtoehdot, joista aion jotakuta äänestää. Periaatteesta kyllä äänestä aina naista, koska jos naiset johataisivat maailmaa, olisi se edes hiukan parempi paikka!

Vierailija
2/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin viime vaaleissa Alanko-Kahiluotoa, ja vaikka varmaan fiksu nainen monella tavalla onkin, olen pettynyt hänen toimintaansa eduskunnassa. Ja vihreisiin muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko johonkin jotain muutosta jos äänestät vasemmistoa, joka saa sinun äänelläsi 0,000001% paremman kannatuksen, eli jotain 4,00000034%

Vierailija
4/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirpa Puhakakka,

Anna Vuorjoki, Kirsi Pihlaja,

Periaatteesta kyllä äänestä aina naista, koska jos naiset johataisivat maailmaa, olisi se edes hiukan parempi paikka!

on aina tehnyt töitä mutta tahtomattani sairastunut vakavasti samaan aikaan kun jäin yksinhuoltajaksi. Olen nykyisin sairauseläkkeellä aivan minimituloilla. Eläkkeeseni ei ei oteta huomioon tuloja, joita tein 15-24-vuotiaana. Olen ikäni tehnyt töitä ja yrittänyt varmasti aina parhaani.

Vierailija
5/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olen ollut hänen työstään sekä opetuslautakunnassa että eduskunnassa tyytyväinen - vähän on muuten nuo vihreät alkaneet tökkimään

paavo arhinmäki olis ollu seuraava ja sit silvia

Vierailija
6/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosin Uudenmaan vaalipiirissä...

Vierailija
7/17 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin äänestän Sivia Modigia tai Aino Halosta

Vierailija
8/17 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä äänestän Arhinmäkeä. Jos kuitenkin joutuisin äänestämään jotakuta muuta, äänestäisin saman puolueen Martina Reuteria (tosi fiksu nainen).

Vierailija
9/17 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhakka, Modig, Vuorjoki, Pihlaja, halonen, Reuter?

Kuka näistä?

ap

Vierailija
10/17 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi äänestää.

Vierailija
11/17 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko saanut jotain aikaiseksi?

Vierailija
12/17 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ehdokkaita on paljon ja nyt kannattaa saada uusia nimiä eduskuntaan.

Vierailija
13/17 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin vihreä ääni menee vasemmistolle

Vierailija
14/17 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
15/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä?

ap

Vierailija
16/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun vasemmisto ehdokkaan välillä. Yksi tosi hyvä on Aino Halonen. Luulen että kallistun vasemmiston kannalle, vaikka aiemmin olen äänestänyt vihreitä.

Vierailija
17/17 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun vasemmisto ehdokkaan välillä. Yksi tosi hyvä on Aino Halonen. Luulen että kallistun vasemmiston kannalle, vaikka aiemmin olen äänestänyt vihreitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä