Tinder-mies tyrmäsi ehdotukseni treffipaikasta
Mitäs tähän kommentoitte:
Yhtenä päivänä tutustuin Tinderissä nelikymppiseen luokanopettajana työskentelevään mieheen. Hän vaikutti ihan asialliselta. Hän itse vihjaisi, että olisi kiva tavata. Minä sitten päätin kutsua hänet treffeille ja kirjoitin, että haluaisin viedä hänet syömään johonkin ravintolaan. Ehdotin, että mentäisiinkö vaikka Pancho Villaan tai Via Tribunaliin (se on on artesaanipizzeriaketju, jos joku ei tiedä). Tähän mies vastasi sillai reteesti : "no Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen". Minulle tuli tuosta tokaisusta huono fiilis, kun hän noin jyrkästi tyrmäsi minun ehdotukseni. Mitä vikaa noissa ehdotuksissani muka oli? Valitsin nuo kaksi vaihtoehtoa siksi, koska niissä on hyvä ruoka, rento tunnelma ja kohtuuhintaista. Ilmeisesti hän odotti minun vievän hänet jonnekin fine dining -ravintolaan. Hän tiesi, että olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, niin siitäkin olisi hän voinut päätellä, että ei minulla ole varaa viedä tuntemattomia miehiä hienoihin ravintoloihin. Mun mielestä jos hän on liian hieno noihin ym. ravintoloihin, niin hän olisi voinut kysyä minulta esim. "En pidä noista ruuista, mitä noissa ravintoloissa tarjotaan, mutta voisinko viedä sinut syömään siihen uuteen espanjalaiseen ravintolaan? Ja ei sun tarvitse tarjota minulle, vaan mä voin tarjota sinulle".
Kommentit (16)
Trollialoitus, joka on ennenkin ollut täällä.
Taas? Kannattaisko sun ehdottaa jotain muuta ravintolaa, jos 20. kerran peräkkäin ehdotus torpataan?
Miksi täsmälleen sama aloitus taas kuin joku aika sitten. Ei mahda olla mitään aitoa eikä ollut yksi päivä kun kirjoitit samasta pari kuukautta sitten. Miksi?
Mielestäni koskaan ei kannata mennä kahvilaan tai ravintolaan ensitreffeille, koska siinä on suuri vaara menettää rahaa, aikaa ja vaivaa pelkkään p@skan puhumiseen. Ilmaisilla low effort- treffeillä harmittaa paljon vähemmän, jos treffit jäävät vain pelkän p@skan jauhaminen tasolle.
Hähäh hauska koska totta, mutta ei tarvitse uudestaan kertoa.
En tiedä, mutta itse olet ainakin mieheltäni viehättävä nainen, kun uskallat ehdottaa treffejä (vaikka toki tuo tökerö mies olikin jo vihjaillut), ja kerrot "vieväsi miehen syömään". Todella kiihottava ele naiselta. Pääsisinpä tutustumaan sinuun vaikka siellä Pancho Villassa. 😊
-Pekka M36
Tinder-miehelle ei kelvannut ehdottamani treffipaikat
Vierailija
08.11.2024 | 14:36
Mitä mieltä olette tästä:
Tutustuin Tinderissä ikäiseeni eli 4-kymppiseen mukavalta vaikuttaneeseen mieheen. Hän kertoi työskentelevänsä sosiaalialalla. Hän itse vihjaisi minulle, että olisi kiva tavata joku päivä. Minä sitten rohkaistuin ja päätin kutsua hänet treffeille. Ehdotin, että mentäisiinkö syömään joku päivä joko Pancho Villaan tai Via Trubunaliin (se on napolilainen pizzeriaketju, jos joku ei tiedä) ja että minä voin tarjota hänelle. Tähän mies vastasi sillai naurahtaen: "No Pancho Villaan en ainakaan tässä elämässä ajatellut mennä ja se Via Tribunalikin on ihan siinä ja hilkulla, että viitsiikö sinne mennä uudelleen." Minulle tuli tuosta tokaisusta jotenkin epämiellyttävä fiilis ja turn off, kun hän tuolla tavalla tyrmäsi ehdotukseni. Mä en ymmärrä, mikä vika noissa ehdottamissani paikoissa on? Mä ehdotin noita kahta paikkaa siksi, koska ne ovat kohtuuhintaisia, mutta silti niissä on hyvä ruoka. Minun mielestäni se henkilö, joka ehdottaa treffeille ravintolaan menoa, saa itse päättää, että mihin mennään syömään, jos hän kerta itse maksaa molempien safkat. Hänkin tiesi, että minä olen päivätyössä käyvä sairaanhoitaja, joten hän olisi siitäkin voinut päätellä, ettei minulla ole rahaa millä mällätä (liekö sosiaalialallakaan kovin isot palkat ole). Eikä hän edes tehnyt mitään vastaehdotusta, että mihin mentäisiin. Tai jos hänelle on niin kovin tärkeää mennä hienoon ravintolaan ensitreffeille, niin silloin minun mielestäni hänen pitää maksaa molempien laskut.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta itse olet ainakin mieheltäni viehättävä nainen, kun uskallat ehdottaa treffejä (vaikka toki tuo tökerö mies olikin jo vihjaillut), ja kerrot "vieväsi miehen syömään". Todella kiihottava ele naiselta. Pääsisinpä tutustumaan sinuun vaikka siellä Pancho Villassa. 😊
-Pekka M36
Ja kirjoitusvirhe perhana! Mielestäni, ei mieheltäni. -Pekka M36
Etkö löydä muuta kuin yhden opettaja miehen josta teet kuukausi kaupalla 20 eri aloitusta. Eteenpäin jo. Kerro ennemmin jostain toisesta jo
Keskustelu | Aihe vapaa | 8:49 | 18.7.2025 | 53
Tinder-mies haluaa minun vievän hänet kalliiseen ravintolaan!
Mitäs tähän kommentoitte:
Keskustelu | Aihe vapaa | 13:07 | 18.7.2024 | 35
Tinder-miehelle ei kelvannut ehdottamani treffipaikka
Keskustelu | Aihe vapaa | 13:07 | 18.7.2024 | 35
Tinder-miehelle ei kelvannut ehdottamani treffipaikka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Pekka M36
Pekka M36? Enin osa tietänee, että Pekka on miehen nimi…
Hullu jankannu tätä paskaa jo 2v sit?😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä Christiiiiinan/Louloun jankkaus.
älä avaa ketjua, jos pelkkä otsikko ärsyttää sinua.
Tämä on vanha keskustelu. Ei jakseta käydä sitä uudestaan läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Pekka M36
Pekka M36? Enin osa tietänee, että Pekka on miehen nimi…
Ei sitä kuule nykyään tiedä kun maisterin poikakaan ei kuulemma ole poika. -Pekka M36
Taas tämä Christiiiiinan/Louloun jankkaus.