Aloitin nutrauksen maanantaina.
Mielenkiinnosta olen käynyt joka aamu vaa'alla. Kahtena ensimmäisenä aamuna paino oli pudonnut useita satoja grammoja. Tänä aamuna vaaka näytti +100g. Kuinka se on mahdollista?
Tiedän, että kerran viikossa vaa'alla käynti riittää. Mielenkiinnosta olen kuitenkin joka aamu käynyt vaa'alla seuraamassa, miten nutrauksessa painon pudotus edistyy. En ole aiemmin nutrannut.
Montako kiloa viikossa nutrauksella voi parhaillaan saada pois?
Kommentit (4)
Lisäksi olen juonut noin 10 kuppia kahvia päivässä, ilman sokeria, loraus rasvatonta maitoa. Pitääkö minun jättää kahvikin pois? Onko parempi vaihtoehto musta tai vihreä tee kuin kahvi?
ap
Lisäksi olen juonut noin 10 kuppia kahvia päivässä, ilman sokeria, loraus rasvatonta maitoa. Pitääkö minun jättää kahvikin pois? Onko parempi vaihtoehto musta tai vihreä tee kuin kahvi?
ap
niin siinähän se syyllinen on. Maidossa on loppujen lopuksi aika paljon kaloreita! Kyllä kahvia saa juoda, mutta eihän nyt tuollainen määrä enää terveellistä ole, vaihda ihmeessä vaikka vihreään teehen osa! Itse olen nutratessa juonut yhden kupin kahvia ja siihen loraus rasvatonta maitoa, muuten vihreää teetä.
kyllä sillä tavalla yleensä lähtee ekan viikon aikana useampi kilo, itselläni lähti 3,5kg (ja olen kuitenkin normaalipainossa). Onko sulla menkat tulossa? Se on sellainen joka turvottaa hetkellisesti, mutta lähtee sitten tietty se turvotus pois. Olethan juonut sen pari litraa vettä joka päivä? Älä lannistu, kyllä se nutraus laihduttaa, ihan varmasti :).