Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette tykkää tyttövauvojen ihanista prinsessavaatteista?

Vierailija
15.04.2011 |

Minusta ne on ihania!

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin pikkutyttöjen prinsessavaatteista!

Vierailija
2/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mekot on tietty aina ihania. mulla oli 60 cm leopardipotkuhousut ja niihin sopiva musta jakku meidän tytöillä, plyyshiä. oli tosi hieno! 17-vuotias ihailee omia vauvakuviaan kun on ollut niin trendikäs jo vauvana :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat tykätä

Vierailija
4/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihanaa pukea heidät vauvasta asti tyttömäisiin söpöihin vaatteisiin. Inhoan tyttölapsilla rumia poikamaisia riemun kirjavia vaatteita sori vaan teille jotka tykkäätte.

Vierailija
5/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on eriasia jos tytöt haluaa ihan itse pukeutua sellaisiin.

t. 3 tytön äiti

Vierailija
6/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljäs vauva ja kolmas tyttö enkä tosiaan ole kiinnostunut pitämään mekkoja vauvallani. Mekkobodyn on kätevä juttu ja kesällä ehkä pidän enemmän mekkojakin. Bodyt ja puolipotkarit tai housut on kätevä juttu, mutta bodejakin on ihania. Pikkutytöillä meillä on paljon mekkoja ja ovatkin niitä pitäneet. Prinsessakuteet on sitten ihan juhlia tai leikkejä varten. Tekokuitua ja kutiavia eikä niissä ole kiva olla pitempään

Vierailija
7/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin aivan onnessani kun pojan jälkeen sain vielä tytön sillä himoitsin niitä ihania prinsessamekkoja sun muita kaupoista. En tajua miksi joku haluais pukea pienen tyttönsä rumiin poikamaisiin vaatteisiin...

Vierailija
8/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaikki naisellinen tuo sulle mieleen pilalle hemmotellun tyttölapsen tai naisen...voi voi aika surkeeta tollanenkin.

Vierailija
9/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..on niin suhteellista tuo että mikä on prinsessavaate. Suurin osa meistä kuitenkin tiedostamattaan noudattelee trendejä, jos ei nyt ihan etujoukoissa niin vähän jäljessä kuitenkin. Se, miksi niin monet kaihtavat prinsessavaatteita, on tietysti tuo nyt jo ohi menossa oleva retro-muoti.

Sanokaa minun sanoneen, mutta vaaleanpunainen on jo taas tulossa. Viimeistään parin vuoden päästä retro on niiiin out.

Tämä siis sellaiselta mammalta, joka tykkää melko monen tyylisistä lastenvaatteista eikä tietoisesti halua valita lapselleen vain sitä viimeisintä trendijuttua.

Vierailija
10/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mekkoja tuli käytettyä aiemmin tytöillä, mutta ei enää kolmannella vielä ainakaan. Kyllä niitä mekkoja riittää, kun itse alkaa kävelemään.

Vierailija
11/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että kohta joku tulee kuitenkin sanomaan että se retro on nyt jo niiin out. Voi ollakin pintamuodista pois, mutta ei vielä valtavirrasta. Sitä tarkoitin.

Vierailija
12/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykkään käyttää naisellisia vaatteita ja tykkään niistä myös tytöilläni.Tunnen monia naisia jotka taas käyttävät aika miesmäisiä vaatteita ja sama linja omilla tyttölapsilla...itse aina salaa yökkäilen näille rumille kirkkaille ja huonosti istuville poikamaisille vaatteille tyttöjen päällä mutta makuasioitahan nämä. Meillä ne oikeat prinsessavaatteet on sit sitä synttärikamaa ollu noin 5 vuoden iässä.

Vierailija
13/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten itse pukeudut ja mitä teet? onko sulla aina joku yrjöpussi mukana, jos oikeen pahat salihousut tulee vastaan? :D

Vierailija
14/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo et tainnut ymmärtää ihan mitä ajoin takaa...ei se oksetus ole sellaista konkreettista oksetusta että tarvisin yrjöpussia mutta elämässä vaan on paljon sellaista mikä ei miellytä mun esteettistä silmääni ja valitettavasti se vaan joskus aiheuttaa inhon tunteita sori...

Vierailija
15/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös käytännöllisiä vaatteita. Mikään ei vois olla yököttävämpää kuin rimpsuhörsöt (jotka on lopulta kaulan ympärille kietoutuneena) tai se yliräikeä retro.

Vierailija
16/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en muuta tytölle ostakkaan...äidin pikkuinen prinsessa meidän ensimmäinen ja ainoa tyttö

Vierailija
17/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin aivan onnessani kun pojan jälkeen sain vielä tytön sillä himoitsin niitä ihania prinsessamekkoja sun muita kaupoista. En tajua miksi joku haluais pukea pienen tyttönsä rumiin poikamaisiin vaatteisiin...

Puitko sinä poikasi rumiin poikamaisiin vaatteisiin? Itse olen käyttänyt samoja kauniita vaatteita sekä pojilla että tytöillä.

Vierailija
18/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta myös käytännöllisiä vaatteita. Mikään ei vois olla yököttävämpää kuin rimpsuhörsöt (jotka on lopulta kaulan ympärille kietoutuneena) tai se yliräikeä retro.

ja sinä uuno joka sanoit jotain naisellisesta pukeutumisesta joo-o tyttövauvanhan pitää jo näyttää naiselta laitetaanko meikkiä ja huulipunaakin häh?

t. 7

Vierailija
19/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kietoutuu kaulan ympärille mekon rimpsujen takia :D no mä ainakin tykkään ostella tytöilleni söpöjä vaatteita enkä mitään kalseita "tyylikkäitä" jotka oikeasti ovat rumia ja tylsiä. Ei meilläkään joka mekko ole rimpsua täynnä mutta en pidä poikamaisista vaatteita eli että aina olis yllä housut ja jokin leveä tylsä ja yleensä aina vielä räikeän värinen paita. Mun 8v tyttö käyttää lähes aina tunikoita ja leggareita jotka ovat mielestäni just sopivasti tyttömäisiä sen ikäiselle. Mun 2v tyttökin käyttää lähes aina mekkoja enkä kyllä ole vielä havainnut niissä mitään epäkäytännöllistä :D

Vierailija
20/34 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mäö sanon käyttäväni naisellisia vaatteita ja tytöilläni saman tyyppistä niin meinaako se että puen heille mun ritsikat ja laitan huulipunaa? Tytöille on onneksi olemassa jsut heille sopivat versito näistä aikuisten naisten vaatteista.